- Waardering
- 813
Inderdaad ik vind het een leuk log om te volgen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad ik vind het een leuk log om te volgen!
Je eet te weinig.Sicke kramp aanval in m'n rechter lat tijdens lat pull-ins.
Water tekort?
Yes ik neem magnesium en ZMA, maar drink te weinig water en krijg te weinig zout binnen denk ik. Water zit nu op 4 a 5liter.Ja neem zout bij elke maaltijd. Pre wo idd omdat je veel zweet en voor betere pomp, kan ook tegen kramp helpen. Neem je ook magnesium?
Idd, een hoog natrium en ivt laag kalium zorgt voor hogere bloeddrukZorg het innemen van veel zout niet voor een disbalans van je elektrolyten als je niet ook extra Kalium inneemt?
Om er maar eens 1 te noemen. Het is ook slecht voor je bloeddruk.Zorg het innemen van veel zout niet voor een disbalans van je elektrolyten als je niet ook extra Kalium inneemt?
Je hebt m'n laatste postWO gemist.Focus eerst maar op een gebalanceerd menu ipv 30gr vetten en 0 carbs postworkout per meal.
.Dat is post, bedoelde die meal ervoor, pre. Mijn fout.
Als je zo doorgaat ga je echt ver komen. 100%. Maar dat zoutverhaal is echt nog niet aan de orde na een weekje cutten met het eten wat jij op dit moment nog eet imo.Je hebt m'n laatste postWO gemist.
PostWO gister wo 14 juni
![]()
![]()
Ik heb m'n voedingsschema aangepast a.d.v. de tips en advies.
Ik ben er nog niet helemaal maar ik kom er wel.
Maakt nie uitDat is post, bedoelde die meal ervoor, pre. Mijn fout.

Wat had je in gedachten? Wat raad je aan?Wil je niet wat energie voor tijdens het trainen?
Zo ga je al vermoeid een training in en dan liggen blessures en krampjes op de loer.
Beter verdelen van je macros is mn tip