XXL Nutrition

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
Sicke kramp aanval in m'n rechter lat tijdens lat pull-ins.

Water tekort?

Magnesium + genoeg vocht helpt bij kramp (althans bij mij, geen idee of dat daadwerkelijk zo is of dat het op bro-science neerkomt).

Elektrolyten supplementeren met dit weer of gewoon meer zout toevoegen. Magnesium helpt ook.

@Bokito nam jij niet een flinke schep zout preWO? Meen me zoiets te herinneren.

Pff wat een workout. Veel te veel oefeningen gedaan (14.. 🤦‍♂️ ). UB gedaan en dacht armen eraan vast te plakken. Slecht idee met dit schema. Voortaan UB en armen weer op afzonderlijke dagen, dit was overkill.

Bijna 2 uur verder en misselijk as f**k toch voltooid.Wel weer overal wat gewicht op kunnen gooien. Military +10kg, shrugs +15kg. Lekkah.

Nu ff alles lekker los zwemmen. Heerlijk rustig trouwens hier.
20230615_094020(0).jpg

Vanavond ff rust. Morgen cardio dagje + core.

Ja neem zout bij elke maaltijd. Pre wo idd omdat je veel zweet en voor betere pomp, kan ook tegen kramp helpen. Neem je ook magnesium?

Ja neem zout bij elke maaltijd. Pre wo idd omdat je veel zweet en voor betere pomp, kan ook tegen kramp helpen. Neem je ook magnesium?
Yes ik neem magnesium en ZMA, maar drink te weinig water en krijg te weinig zout binnen denk ik. Water zit nu op 4 a 5liter.

Je krijgt alleen te weinig elektrolyten binnen als je zoutarm kookt. Tennisers drinken trouwens augurkensap. maar als je 5 sets tennist is wel wat anders dan onze training

Hoeveel gram per dag raden jullie aan?
En hoeveel% (of gram) daarvan preWO?

Ik zou het allemaal met een korreltje zout nemen.

Gewoon goed eten, niet zoutarm koken en dan ben je al aardig op weg.

Dit is een beetje majoring the minors. En als ik strudel zn eten zo zie, geloof ik nooit dat hij zout te kort komt.

Focus eerst maar op een gebalanceerd menu ipv 30gr vetten en 0 carbs preworkout per meal.

Je bent wel lekker dedicated bezig bro👍👍👍🔥✌️✌️

Focus eerst maar op een gebalanceerd menu ipv 30gr vetten en 0 carbs postworkout per meal.
Je hebt m'n laatste postWO gemist.

PostWO gister wo 14 juni
20230614_194109.jpg

Screenshot_20230614-151139_MyFitnessPal.jpg

Ik heb m'n voedingsschema aangepast a.d.v. de tips en advies.

Ik ben er nog niet helemaal maar ik kom er wel :).

Dat is post, bedoelde die meal ervoor, pre. Mijn fout.
Wil je niet wat energie voor tijdens het trainen?
Zo ga je al vermoeid een training in en dan liggen blessures en krampjes op de loer.

Beter verdelen van je macros is mn tip

PostWO gister wo 14 juni
20230614_194109.jpg

Screenshot_20230614-151139_MyFitnessPal.jpg

Ik heb m'n voedingsschema aangepast a.d.v. de tips en advies.

Ik ben er nog niet helemaal maar ik kom er wel :).
Als je zo doorgaat ga je echt ver komen. 100%. Maar dat zoutverhaal is echt nog niet aan de orde na een weekje cutten met het eten wat jij op dit moment nog eet imo.

Terug
Naar boven