- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Heb je last van harde ontlasting ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je last van harde ontlasting ?

Bruidsschat 😅
Alleen als jij de boodschappentassen draagt, de stoel voor me aanschuift als we uit eten zijn en af en toe romantisch een kaarsje aansteekt.Zullen we trouwen en dat jij dan altijd kookt en mealprept?
Natuurlijk schat. Ik kan ook goed masseren.Alleen als jij de boodschappentassen draagt, de stoel voor me aanschuift als we uit eten zijn en af en toe romantisch een kaarsje aansteekt.

Nou kom maar langs dan want alles in UB doet pijn. Sicke spierpijn in m'n armen ook.
Als iemand ergens een recept van wil kan je gerust vragen.Avondmaaltijd. Fajita's met quacamole en Griekse yoghurt
![]()
![]()
Fajita prep was een goed idee.
![]()
Gewoon doen jonge verstand is voor de kiezen.Ik twijfel of zwemmen dan juist wel of biet verstandignis.
Thnx voor de tip!
sambalAls iemand ergens een recept van wil kan je gerust vragen.
Ga ik een keer maken. Thanks![]()
Eigen recept. 50g armageddons kan je vervangen met 50 g habanero's, 50g madame jeanettes(passen hier goed bij) of 200 g rode chili's.
*eerst de ui en peper fruiten, dan de knoflook en trassie fruiten dan recept volgen.
**meer citroenblad toevoegen als je em wat frisser wilt.
175g

Het advies om het op een lege maag te doen volg je dan weer niet op.Op advies van @Steks gaan cardio'en. 30 mins gefietst en toen core gedaan. Nu snel ff italiaanse bol met kipfilet gegeten + 25g wheyshake en onderweg naar het zwembad. Uurtje zwemmen.
![]()
![]()
![]()

Wel bij de les blijven hè. Het advies was niet zwemmen op een volle maag.Het advies om het op een lege maag te doen volg je dan weer niet op.![]()