- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top dan sta ik voortaan weer breed. ThnxWeet dat MP officieel met voeten naast elkaar is, maar is compleet zinloos.
Zorg gewoon voor een brede stabiele voetpositie, dan druk je ook een stuk meer.
Ik zwem inderdaad ook graag in zee.
Daging rendangwat maak je met die riblabben, ik heb nog wat vleesch in de vriezer waar ik wat leuks van wil maken.
Haha, thnx!

Ja misschien wel goed om morgen te doen.Vergeet je niet ook rust te nemen? Dagje alleen een rondje wandelen en jezelf uithongeren mag ook…
Nee. Maar je lichaam heeft in het algemeen ook gewoon herstel nodig. Je hebt getraind, gezwommen.Ja misschien wel goed om morgen te doen.
Maar moet je per se rust nemen als de spiergroep die je wilt trainen uitgerust is?
Ik ben wel fan van al die yogabroekjes.
Pics or it didn’t happen.
Zullen jou enig staan!
Dit is beter dan kip-rijst-groenten.Hoe minder ik eet des te lekkerder ik kook lijkt het wel haha. Alles smaakt steeds beter.
Avondmeal - 2 gehakt burrito's met quacamole, Griekse yoghurt, simpele Italiaanse tomaat/komkommer salade met basilicum, olijfolie, witte wijnazijn en balsamico azijn.
![]()
![]()
![]()
*2 gegeten
Gehakt burrito mealprep. 2 per meal.
![]()
En nog wat kipgehaktballen geprept. Gebakken in runder beenmergvet voor extra smaak. In eendenvet is ook lekker trouwens.
![]()
![]()
*ik had tijdje geleden runberbouillon gemaakt met o.a. beenmerg. Al het vet dat boven komt drijven gooit men vaak weg. Ik heb het laten stollen in de koelkast, vet eraf geschept en ingevroren om mee te kunnen bakken
Lekkah.
Nu nog ff de rendang maken en dan klaar voor vandaag.