Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
Anywho anyhow,

30 mins gefietst, core gedaan, broodje gegeten. Toen 1000 meter (40 baantjes) in 25 mins gezwommen (2,4km/u) en daarna nog 10 baantjes cooling down.

1,25km totaal.
Zou 100km zwemmen voor 1 september lukken? Ik ga het proberen.
Dat is van Amstelveen naar Nijmegen.

omnomnom

1686906016223.png

Anywho anyhow,

30 mins gefietst, core gedaan, broodje gegeten. Toen 1000 meter (40 baantjes) in 25 mins gezwommen (2,4km/u) en daarna nog 10 baantjes cooling down.

1,25km totaal.
Zou 100km zwemmen voor 1 september lukken? Ik ga het proberen.
Dat is van Amstelveen naar Nijmegen.
Ga je echt naar Nijmegen zwemmen of bedoel je 100 km in het zwembad?
Of die bosbaan zit daar ook kan je ook zwemmen toch.

• Haha
Waarderingen: BB_
Ga je echt naar Nijmegen zwemmen of bedoel je 100 km in het zwembad?
Of die bosbaan zit daar ook kan je ook zwemmen toch.
In t zwembad ;)
Ong 10 weken te gaan.
+-10km per week moet ik dan zwemmen.
4000 baantjes lol. Gem ong 1,5km per dag.

Geen hard target maar ik ben wel benieuwd hoe ver ik kom.

Ben je ook kundig genoeg om in de zee te zwemmen? Een collega van mij heeft eens van Den Helder naar Texel gezommen (ook in estafette het kanaal over). Zoiets kan wel een mooi trainingsdoel zijn.

Ben je ook kundig genoeg om in de zee te zwemmen? Een collega van mij heeft eens van Den Helder naar Texel gezommen (ook in estafette het kanaal over). Zoiets kan wel een mooi trainingsdoel zijn.
Ik voel mij redelijk thuis in het water. Op vakantie was ik het liefst de hele dag snorkelen (+ lekker eten en cocktails drinken natuurlijk). Jaren niet kunnen doen vanwege gezeik met een geperforeerd trommelvlies maar dat is inmiddels hersteld.

Lijkt mij wel tof. Het kanaal is wel een stukkie toch? En van Den Helder naar Texel?

Vandaag cardiodag dus vanavond van 17:00 tot 18:00 weer een uurtje zwemmen. Tot nu toe 6,25km gezwommen in 4 dagen. 10km deze week gaat makkelijk lukken.
Met het advies van @spitfire01 in m'n achterhoofd wel goede warming up en cooling down doen, stretchen en goed overbelasting in adductors (en andere spieren en aanhechtingen) in de gaten blijven houden. So far so good.

Laatst bewerkt:
Heb ooit meegedaan aan een zwemwedstrijd voor de kust van Blankenberge( BE). Het was eng en zwaar. Je zwemt soms tussen de golven en dan zie je niks, ik vond het kicken en ben niet snel bang, maar als je dan moe word moet je niet een groot ego hebben en denken " ik zwem door" dat kan dan weleens een fatale beslissing worden...

Vind je mager vlees niet fijner tijdens een cut?
Dat is wel handiger, maar elke ochtend 1 dikke warme worst preWO gaat er wel in #nohomo. Met een gebakken eitje of 2. Mmmm

Opzich is de rest wel redelijk mager.
Maar ik moet aan m'n vetten komen en gaat prima op deze manier tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven