AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Zei er iemand 5kg groente? @Bokito
20230618_191654.jpg

1 Bakje van 400 gram is slechts 76kcal (barcode in MFP). Prima voor in de salades, pasta, of als snack.
Hoe lang blijft zo bakje goed? Lijkt me niet dat je er zo veel op eet toch

• Topic Starter Topic Starter
Zooo ik ben helemaal op.

40 baantjes borstcrawl in 22 minuten (2,7km/u). Ging verbazingwekkend goed. Had echt bizar veel meer zuurstof dan een week geleden. Conditie maakt grote sprongen. Ben daar echt heel erg blij mee. Kon prima m'n hartslag en ademhaling onder controle houden. Heb nog 40 baantjes erbij gedaan. Heb echt een sicke upperbody pomp nu lol.

Totaal: 2000 meter (80 baantjes) in 55 mins. Bam 💪

Morgen rustdag van het zwemmen.

Zooo ik ben helemaal op.

40 baantjes borstcrawl in 22 minuten (2,7km/u). Ging verbazingwekkend goed. Had echt bizar veel meer zuurstof dan een week geleden. Conditie maakt grote sprongen. Ben daar echt heel erg blij mee. Kon prima m'n hartslag en ademhaling onder controle houden. Heb nog 40 baantjes erbij gedaan. Heb echt een sicke upperbody pomp nu lol.

Totaal: 2000 meter (80 baantjes) in 55 mins. Bam 💪

Morgen rustdag van het zwemmen.
Kleine nuance is dat conditie niet alleen snel opbouwt, maar ook tot op zekere sportspecifiek is.

Een goede hardloper heeft het ook even lastig als hij opeens moet zwemmen of fietsen. Een deel van de conditie had je wellicht al door je gewandel.

Niettemin:
Progress = progress! :flexbiceps:

Magnesium is verboden in m'n gym.
Althans, in poeder vorm. Personeel heb ik een paar keer betrapt op liquid chalk.

Dus deze net gehaald bij de decathlon.
20230619_145711.jpg

Binnenkort weer deadliften en farmer walks. Strapless.

Laatst bewerkt:
Als dat ook niet mag gewoon dit gebruiken. :D

2,5kg kipdij gehaald. Bevat 250 g vet.
20230619_163746.jpg

Screenshot_20230619-170820_MyFitnessPal.jpg

Vet eraf gesneden, verhit.
20230619_170335.jpg

Hield 125 g vloeibaar vet over. Top, kipdij vet kcal gehalveerd :).
In dit vet kan ik nu mooi weer dingen bakken. Groentes, eitjes, vlees. Bevat veel smaak.

Laatst bewerkt:
Maar stel ik rul bijv. gehakt, dan gebruik ik geen olie.
Een trucje is om het gehakt in een koude pan te doen en dan het vuur laag aan te zetten. Het vet in het gehakt komt dan uit het vlees na een tijdje, dan kan je het vuur hoger zetten en bak je het in zijn eigen vet.

Dat doe ik alleen bij gehakt, bij bijv. biefstuk moet je dit niet doen ;)

Maar stel ik rul bijv. gehakt, dan gebruik ik geen olie.
Een trucje is om het gehakt in een koude pan te doen en dan het vuur laag aan te zetten. Het vet in het gehakt komt dan uit het vlees na een tijdje, dan kan je het vuur hoger zetten en bak je het in zijn eigen vet.

Dat doe ik alleen bij gehakt, bij bijv. biefstuk moet je dit niet doen ;)
Ik weet bijgod ook niet welke demoon er wel olie of boter bij zn gehakt doet maar dan wil je echt hart- en vaatziekten :roflol:

Terug
Naar boven