Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Ik voeg vaak wel wat olie toe omdat dat makkelijk is en ik na het rullen toch het overtollige vet uit de pan haal.

Als ik bij de Turkse slager gehakt haal moet ik wel klein beetje olie toevoegen anders brand het aan ook wanneer het gas laag staat.

• Topic Starter Topic Starter
No way, hij heeft dat kratje daar neergelegd zodat ie bij de deurklink kan.
20230619_203001.jpg

20230619_203019.jpg

Nog geen 2 jaar oud. Going places. Alle klinken maar omhoog zetten.

Ahhh lekker zo’n ukje op boevenpad. Mijne is even oud (8-21) en drinkt mijn whey shakes. Ja echt waar ze pakt ze van mij af en gaat drinken. Tikt ze achterover (heeft ze van haar mamma). Lijkt mij niet al te gezond dus vandaag heb ik maar haar melk in m’n shakebeker gedaan zodat ze het ging drinken. Dat baby-zijn is er nu helemaal af en begint een klein mensje te worden met een eigen willetje. Heerlijk!
(en dat peuterpuberen, gaat wel over… zeggen ze)

PS: vriend, mogen wij het recept? Dank!

Ahhh lekker zo’n ukje op boevenpad. Mijne is even oud (8-21) en drinkt mijn whey shakes. Ja echt waar ze pakt ze van mij af en gaat drinken. Tikt ze achterover (heeft ze van haar mamma). Lijkt mij niet al te gezond dus vandaag heb ik maar haar melk in m’n shakebeker gedaan zodat ze het ging drinken. Dat baby-zijn is er nu helemaal af en begint een klein mensje te worden met een eigen willetje. Heerlijk!
(en dat peuterpuberen, gaat wel over… zeggen ze)

PS: vriend, mogen wij het recept? Dank!
Haha ja zeggen ze. Heel leuk maar soms ook wel vermoeiend dat peuterpuberen. Ach ja hoort erbij, kan er maar beter van genieten :).

Deze kleine vindt whisky, bier en wijn lekker. Heb em zelfs een keer ouzo en raki laten proeven (m'n vinger in het glas gedoopt) en toen wilde ie meer. Ja dat is er 1 van mij :roflol:.

Maar joh, whey shake. Kzal eens kijken of die kleine dat lekker vindt.

Receptje is redelijk simpel.

Recept gehakt burrito's. 12 stuks

Benodigdheden voor circa 12 burrito's:
Santa maria taco kruiden mix (staat een recept op verpakking)
500 g gehakt
Groot blokke crispy Mais
1 rode (punt)paprika
2 rode uien
5 tenen knoflook
Chilipepers afhankelijk van hoe pittig je het wilt
Groene jalapeños in pot
Bosui
Griekse yoghurt
Ong 150 gram kaas (tex mex geraspt is ideaal)
2x8 mini tortilla wraps
Mini satéprikkers

Bereidingswijze:
Verwarm je oven voor op 200 °C onder boven warmte.
Snijdt alle groenten fijn en fruit (behalve mais, bos ui en jalapeños) op hoog vuur.

Rul vervolgens het gehakt, voeg de kruiden mix toe. Rul nog ff door. Voeg een beetje water toe en blijf een minuutje roeren.
Voeg vervolgens alle groenten (inc mais, jalapeños en bosui) toe en schep een paar keer door.

Vet een ovenschaal of bakplaat lichtjes in (of gebruik een siliconen matje of bakpapier).
Smeer op elke wrap een heel dun laagje griekse yoghurt, vul met je gehaktmix en maak dicht met een satéprikker. Doe er wat geraspte kaas overheen (in de cut minder, in de bulk meer).

Knal 5 mins in de oven (midden in de oven). De kaas moet gesmolten zijn en bruin kleuren. Je kan ook langer in de oven doen, dan wordt de tortilla wrap knapperig.

Quacamole
Prak een rijpe avocado fijn met een vork. Voeg vervolgens toe:
Gesnipperde rode ui
Fijne gesneden chili
Fijn gesneden trostomaat
1 geperste teen knoflook
*optioneel wat fijngesneden jalapeño.

Mengen en op smaak brengen met zout en gemalen peper.

Ziet er wel goed uit, alleen voor het aantal kcals niet echt vullend.

Ziet er wel goed uit, alleen voor het aantal kcals niet echt vullend.
Maar wel heel lekker :).
Voor de vulling heb ik er een salade bij.

Op het bord op die foto ligt trouwens maar een beetje. Dit is de hele maaltijd:
20230616_191135.jpg

*van paar dagen geleden. Kheb dit keer meer groenten in de gehaktmix gedaan voor minder kcal. Toen haalde ik er 8 burrito's uit, deze keer 12.

Laatst bewerkt:

20230616_191135.jpg

*van paar dagen geleden. Kheb dit keer meer groenten in de gehaktmix gedaan voor minder kcal. Toen had haalde ik er 8 burrito's uit, deze keer 12.
Al dat groene spul verpest de foto wel wat :(

20230616_191135.jpg

*van paar dagen geleden. Kheb dit keer meer groenten in de gehaktmix gedaan voor minder kcal. Toen haalde ik er 8 burrito's uit, deze keer 12.
Ziet er geweldig uit.🤤

Kan ik uit het feit dat je braadpanseksueel bent en een black carbon steel wok hebt iets opmaken over jouw seksuele etnische voorkeur?

Samenvatting Dag 13 - Maandag 19 juni 2023 - Benen

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:106,8kg

Krachttraining:
Screenshot_20230620-092917_JEFIT.jpg

Cardio:
Zwemmen - 2000 m (80 baantjes) in 55 mins waarvan 1000 meter borstcrawl in 22 mins.

Stappen: 7,5k

Opmerkingen
Alles begint vermoeid te raken door het vele sporten elke dag. Tijd om rustdagen in te plannen.

Vooruitgang sinds vorige training: +5kg op military press, +5kg op de de lat narrow MAG pulldown, +20kg op shrugs.
Kracht gaat goed voorruit maar ik merk dat vermoeidheid de vooruitgang begint te remmen. Er zit nog veel meer in het vat als alles goed uitgerust is. Goed teken opzich, tijd om tijdelijk ff wat gas terug te nemen.

Totale macro's over de hele dag :
Screenshot_20230620-093027_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230620-093015_MyFitnessPal.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk log om te lezen! Je deelt veel en bent duidelijk erg gemotiveerd. Die rustdagen kunnen geen kwaad lijkt me, je bent echt van 0 naar 100 gegaan en dat is misschien wat veel voor je lijf. Die rustdagen zullen nodig zijn om het ook vol te houden en uiteindelijk je doelen te behalen.

Ochtendgewicht: 106,2kg. - 3kg sinds ik begon 13 dagen geleden. Gaat de goede kant op. Als ik dit tempo vol kan houden eindig ik ergens tussen te -15 en -20kg deze contest.

Net onderarm/grip + core getraind. Korte training. Geen cardio, geen zwemmen. Ff m'n rust pakken. Morgen alleen cardio. Donderdag rust en dan vrijdag uitgerust volgas knallen. Ik verwacht flinke krachtgains vrijdag tm zondag.

Heel weinig last van honger gevoel. Geen cravings om te snacken. Het moeilijkste vind ik nu verplicht rust nemen. Ugh.

Terug
Naar boven