Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rundergehakt?Als ik bij de Turkse slager gehakt haal moet ik wel klein beetje olie toevoegen anders brand het aan ook wanneer het gas laag staat.
Kan ook idd.Ik voeg vaak wel wat olie toe omdat dat makkelijk is en ik na het rullen toch het overtollige vet uit de pan haal.
Haha ja zeggen ze. Heel leuk maar soms ook wel vermoeiend dat peuterpuberen. Ach ja hoort erbij, kan er maar beter van genietenAhhh lekker zo’n ukje op boevenpad. Mijne is even oud (8-21) en drinkt mijn whey shakes. Ja echt waar ze pakt ze van mij af en gaat drinken. Tikt ze achterover (heeft ze van haar mamma). Lijkt mij niet al te gezond dus vandaag heb ik maar haar melk in m’n shakebeker gedaan zodat ze het ging drinken. Dat baby-zijn is er nu helemaal af en begint een klein mensje te worden met een eigen willetje. Heerlijk!
(en dat peuterpuberen, gaat wel over… zeggen ze)
PS: vriend, mogen wij het recept? Dank!
.
.Maar wel heel lekkerZiet er wel goed uit, alleen voor het aantal kcals niet echt vullend.
.Al dat groene spul verpest de foto wel watMaar wel heel lekker.
Voor de vulling heb ik er een salade bij.
Op het bord op die foto ligt trouwens maar een beetje. Dit is de hele maaltijd:
![]()
*van paar dagen geleden. Kheb dit keer meer groenten in de gehaktmix gedaan voor minder kcal. Toen had haalde ik er 8 burrito's uit, deze keer 12.

Ja, klopt rundergehakt. Ik haal het heel af en toe bij een andere Turkse slager en dan hoef ik geen olie toe te voegen. Het verschilt erg per slager.
@BB
![]()
Kzal niet vaak 1rm's gaan doen maar was benieuwd hoe het er nu voor stond. 1x70 ging prima na m'n eerste set 8x60.
Ziet er geweldig uit.🤤Maar wel heel lekker.
Voor de vulling heb ik er een salade bij.
Op het bord op die foto ligt trouwens maar een beetje. Dit is de hele maaltijd:
![]()
*van paar dagen geleden. Kheb dit keer meer groenten in de gehaktmix gedaan voor minder kcal. Toen haalde ik er 8 burrito's uit, deze keer 12.
Once you go black carbon..Kan ik uit het feit dat je braadpanseksueel bent en een black carbon steel wok hebt iets opmaken over jouw seksuele etnische voorkeur?