- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat viel me ook al op. Ik ga deze uppen naar 200.Te weinig protein wel, zeker omdat dit ook alle trace protein uit je voedsel er bij geteld is.
Nee 200 is in jou geval wel prima!Ja dat viel me ook al op. Ik ga deze uppen naar 200.
Of raad je nog hoger protein aan?
Vroeg trainen en had paar weken vrij genomen van werk ivm blessures die erger werden. Het is dus ook een halve revalidatie haha. Voet is inmiddels hersteld, meniscus blijf ik helaas lichtjes voelen maar wordt wel minder.Waar haal je opeens alle tijd vandaan om zo beastmode te gaan lol
Opmerkingen
Alles begint vermoeid te raken door het vele sporten elke dag. Tijd om rustdagen in te plannen.

Iedereen bedankt voor alle reacties de afgelopen 21 pagina's (gaat hard lol).

Jouw meals zien er telkens heerlijk uit, kan me voorstellen dat je daarnaast geen behoefte hebt om te snacken 😄Heel weinig last van honger gevoel. Geen cravings om te snacken. Het moeilijkste vind ik nu verplicht rust nemen. Ugh.
Het zou wel leuk zijn als hij het einde van de contest haalt, mooi meegenomen als dat óók in fysiek betere en gezonde toestand is.En wat rust kan geen kwaad, je moet nog langer mee.
13x KT dus elke dag.Hoeveel zwemtrainingen en krachttrainingen heb je ondertussen al gedaan sinds de start 13 dagen geleden? Dat je vermoeid geraakt lijkt mij niet abnormaal, hiervoor deed je ook weinig tot niks dacht ik?
Een rustdag of 2 gaat je goed doen. Ook zou ik in de balans KT - zwemmen meer focus leggen op KT als ik jou was.
Maar vooral, goed bezig kerel!
Thnx, komt goed. De sprint was bedoeld om snel weer op gang te komen. Ik had geen zin om een maand bezig te zijn met weer in het ritme te komen. Schema wordt straks 5 dagen per week KT zoals bedoeld.Je bent een marathon gestart met een sprint. Lijkt me verstandig om even terug te schakelen zodat je jezelf niet helemaal naar de t*fus traint binnen een paar weken.![]()
Komt goed, gaat steeds beter. Moet weer ff m'n draai komen maar so far so good.Ik heb mij stil gehouden omdat het wat mij betreft al veel te veel advies was.
Goed bedoeld, maar sommige adviezen zijn echt niet van toepassing voor de gemiddelde hobbybuilder.
Als je basis goed is (kloppende macro's, eiwitinname enigszins gelijkmatig verspreid over de dag, niet teveel junk/zout/verzadigd vet etc) hoef je niet zover in de details te duiken. Leg je jezelf alleen maar onnodig veel druk op.
ThnxVerder wel props voor je log! Je houdt het goed bij en dat maakt het ook leuk om te volgen. Terecht het meest populaire log denk ik.![]()

Thnx!Jouw meals zien er telkens heerlijk uit, kan me voorstellen dat je daarnaast geen behoefte hebt om te snacken 😄
En wat rust kan geen kwaad, je moet nog langer mee.
Ik ben niet van plan op te geven deze keerHet zou wel leuk zijn als hij het einde van de contest haalt, mooi meegenomen als dat óók in fysiek betere en gezonde toestand is.
. Motivatie wordt met de dag groter. Iets wat ik bij m'n vorige pogingen niet had. Komt natuurlijk ook omdat het een contest is wat het allemaal wat competatiever maakt, dan wil je niet opgeven. Uiteindelijk doe ik het natuurlijk voor mezelf maar het extra zetje in de rug helpt zeker.Het ging niet over opgeven, maar over uitvallen. Juist vanwege die grote motivatie en drive is het belangrijk ook rust te nemen, zoals je nu ook doet.Ik ben niet van plan op te geven deze keer. Motivatie wordt met de dag groter. Iets wat ik bij m'n vorige pogingen niet had. Komt natuurlijk ook omdat het een contest is wat het allemaal wat competatiever maakt, dan wil je niet opgeven. Uiteindelijk doe ik het natuurlijk voor mezelf maar het extra zetje in de rug helpt zeker.
Macros zien er goed uit op deze manier. TopOntbijt: zelfde als gister + wat groente.
![]()
Zelfde macro' als gister.
Lunch: Rendang + een kipgehaktbal
![]()
![]()