apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Samenvatting Dag 22 - Woensdag 28 juni 2023 - UB +Zwemmen
Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:105,5kg
Krachttraining:
Cardio:
Zwemmen: 1000 meter in 23 mins HIIT.
Stappen:
4000
Opmerkingen
Meer reps op de military. Wilde 8 reps doen maar de 7e ging redelijk zwaar dus vond t wel prima. Nieuwe techniek geprobeerd @Bokito. Voelde goed, alleen dat naar boven kijken was ff wennen voor m'n balans.
Besloten trapbar high handle deadlifts erin te gooien op UB dagen. Zelfde geldt voor pendlay rows. Misschien dat ik 1 power dag en 1 hypertroffie dag erin gooi. Dus UB/power, LB Power, UB hypertrofie. LB hypertrofie. Beetje zoals met PPL en dat beviel altijd wel. Heb anders teveel oefeningen, heb er daarom ook een paar niet gedaan.
Deadlift voelde goed voor de knie. Weer opbouwen naar de 200+ kg
.
Weinig borst gedaan. 1 Cable station was stuk, de ander stond een wachtij.
Vooruitgang sinds vorige training:
Overal wat gewicht erop, niets significants.
Totale macro's over de hele dag :
900 kcal + een etentje. Had me ingehouden, alleen eiwitrijk voedsel gegeten. Heb nu wel redelijk dorst. Nu weer ff klaar met de etentjes en dingen. Bbq voor zaterdag afgezegd anders blijf ik bezig.
Ik moet en ik zal -5kg bereiken de eerst maand dus ik ga er weer ff gas op geven.
Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:105,5kg
Krachttraining:
Cardio:
Zwemmen: 1000 meter in 23 mins HIIT.
Stappen:
4000
Opmerkingen
Meer reps op de military. Wilde 8 reps doen maar de 7e ging redelijk zwaar dus vond t wel prima. Nieuwe techniek geprobeerd @Bokito. Voelde goed, alleen dat naar boven kijken was ff wennen voor m'n balans.
Besloten trapbar high handle deadlifts erin te gooien op UB dagen. Zelfde geldt voor pendlay rows. Misschien dat ik 1 power dag en 1 hypertroffie dag erin gooi. Dus UB/power, LB Power, UB hypertrofie. LB hypertrofie. Beetje zoals met PPL en dat beviel altijd wel. Heb anders teveel oefeningen, heb er daarom ook een paar niet gedaan.
Deadlift voelde goed voor de knie. Weer opbouwen naar de 200+ kg
.Weinig borst gedaan. 1 Cable station was stuk, de ander stond een wachtij.
Vooruitgang sinds vorige training:
Overal wat gewicht erop, niets significants.
Totale macro's over de hele dag :
900 kcal + een etentje. Had me ingehouden, alleen eiwitrijk voedsel gegeten. Heb nu wel redelijk dorst. Nu weer ff klaar met de etentjes en dingen. Bbq voor zaterdag afgezegd anders blijf ik bezig.
Ik moet en ik zal -5kg bereiken de eerst maand dus ik ga er weer ff gas op geven.
Laatst bewerkt: