apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ziet er wel uit als een Turkenbad.Training was top. Was wel moeilijk druk in de gym.
Nu weer wat baantjes trekken. Geen idee of 100 gaat lukken. Heb iets verrekt in m'n linker glute/ham.
![]()
Grappig. Is het blankste bad in deze regio. Er is alleen een buitenbad aanwezig. Geen glijbanen.
De inkom is dus redelijk duur?Grappig. Is het blankste bad in deze regio. Er is alleen een buitenbad aanwezig. Geen glijbanen.
Geen hinderlijke jongeren.
Entree?
Ver genoeg bij OV vandaan?Grappig. Is het blankste bad in deze regio. Er is alleen een buitenbad aanwezig. Geen glijbanen.
Geen hinderlijke jongeren.
Ja is wel een stukkie lopen.Ver genoeg bij OV vandaan?
Geen glijbanen zou ook een reden kunnen zijn.
Je kan aardig zwemmen👍2500 meter! 50 banen schoolslag heen, 50 banen borstcrawl terug.
In 68 minuten. 2,2km/u.
Heel blij mee. Wilde boven de 2km/u blijven.
Volgens mij heb ik 'm hier al eens verteld, maar wie hebben de triathlon uitgevonden?
Oeh, marshmallows 😋
Op een goed volle doe je ook maar één keer!Op een lege maag sporten/cardio'en doe ik niet nog een keer.
Ik sport niet op volle maag. Zit altqijd een uur tussen.Op een goed volle doe je ook maar één keer!![]()
Hoe lang en hoe intensief?
Tot anderhalf uur op een tempo dat je nog een gesprek kan voeren is te doen, dat kan je lichaam makkelijk.