- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Wat is dit nu weer voor homo-erotische toespeling?
Dat ligt voor sommigen op het forum heel gevoelig!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dit nu weer voor homo-erotische toespeling?

Euh, ik dacht zijn bromance support staff, persoonlijke cheerleader... iets met positieve vibes.Wat is dit nu weer voor homo-erotische toespeling?
Dat ligt voor sommigen op het forum heel gevoelig!
![]()
Lekker op dreef vanavond

Dacht ik nog wel braaf te zijn 😁
.Ja die hek toch nie jongeeKalkoengehakt kan je prima zelfmaken. Net als kipdij gehakt.
Gewoon in porties in de keukenmachine gooien.
Zou zelfs met een staafmixer kunnen junguh.Ja die hek toch nie jongee
Marhaba Kalkoen bacon bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Marhaba Kalkoen bacon? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Sterves duur wel
.Heb je een recept voor je yoghurtsaus? 😊Ontbijt: Zelfde als gister. 250g kalkoenshoarma, 2 eieren, groenten. Zelfde macro's als gister.
![]()
Diner: 2 Pita's kalkoenshoarma met knoflooksausje van yoghurt en uiensaus.
![]()
![]()
.Die OHP gaat wel erg lekker! Zonder haast op naar BW!Samenvatting Dag 26 - Zondag 2 juli 2023 - UB + Zwemmen
Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:105,4kg
Krachttraining:
![]()
Cardio:
Zwemmen: 1000 meter in 25 mins. Rustig aan gedaan.
Stappen:
4500
Opmerkingen
UB ging top, veel kracht ondanks vermoeide armen. Lekkere training. Na de training eerst ff naar huis gegaan. Later nog half uurtje wezen zwemmen en toen snel naar huis voor F1.
*rear delt row 6 setjes gedaan. Normaal (horizontaal), incline en decline. Zat beetje vast, dus op licht gewicht uitgevoerd. Spier voelde daarna weer top.
Vooruitgang sinds vorige training:
Military +10kg en 4->5 reps 70kg. Deadlift +60kg (maar 60 was ook wel erg licht). Lattpuldown +5kg.
Totale macro's over de hele dag :.
![]()
![]()
Leuk statistiekje:
Sinds ik ben begonnen met zwemmen op 13 juni heb ik na vandaag 21,5km gezwommen. Dat zijn 860 baantjes, in 19 dagen 💪 Gemiddeld meer dan 1km per dag.
Ik doe high handle trapbar zodat de focus meer op rug ligt dan op benen. Veiliger voor m'n rechter knie/meniscus. Daarom doe ik em ook op UB dagen. Daarnaast ben ik fan van neutral grip. Voelt veel natuurlijker dan mixed grip, lijkt mij ook een stuk veiliger (voor biceps tear bijv. en ongelijke vooruitgang). Hook grip is geen optie, kheb toen ik klein was mijn rechterduim verbrijzeld. Duim doet het prima voor de rest maar mist beetje mobiliteit. Daarnaast is mijn grip echt veel sterker neutral. Jaar of 2 geleden deed ik 200kg voor reps. Zonder straps, zonder belt.Die OHP gaat wel erg lekker! Zonder haast op naar BW!
In hoeverre is het gewicht van de Trapbar DL vergelijkbaar met een conventionele?
Misschien zei je het al eens, maar waarom tbDL?
Niet te vergelijken? Omdat?Een trapbar deadlift is niet te vergelijken met een normale deadlift lol.
Andere biomechanica.