Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Wat is dit nu weer voor homo-erotische toespeling?

Dat ligt voor sommigen op het forum heel gevoelig!
:trollfacex:
Euh, ik dacht zijn bromance support staff, persoonlijke cheerleader... iets met positieve vibes.
Maar geef er vooral je eigen invulling aan. 🥰

• Topic Starter Topic Starter
Ochtendgewicht:105,2 kg

Training gaat hard. Geen idee wat ze allemaal in die kalkoenshoarma hebben gestopt maar ik heb best veel kracht vandaag ondanks dat m'n armen nog verzuurd en vermoeid aanvoelen :D.
Screenshot_20230702-101034_JEFIT.jpg

+10 kg op de military press. Rpe8. @Bokito techniek werkt top! En dat als laatste set. Als eerste set had ik denk ik wel de 1x90 kg gehaald.

+60kg op de deadlift. 8x120 ging easy, had makkelijk nog 8 reps kunnen doen. Zonder straps, zonder belt, met magnesium.

Laatst bewerkt:
Doe je voorzichtig, meestal als het erg goed gaat gaat het goed fout.

Ontbijt: Zelfde als gister. 250g kalkoenshoarma, 2 eieren, groenten. Zelfde macro's als gister.
20230702_073238.jpg

Diner: 2 Pita's kalkoenshoarma met knoflooksausje van yoghurt en uiensaus.
20230702_175740.jpg

Screenshot_20230702-181218_MyFitnessPal.jpg

Kalkoenshoarma, kalkoenbacon allemaal top producten

Jammer dat we hier niet de murica Ground Turkey hebben, ook top stats

Kalkoengehakt kan je prima zelfmaken. Net als kipdij gehakt.
Gewoon in porties in de keukenmachine gooien.

Kalkoenbacon?

3 eetlepels griekse yoghurt
1 eetlepel mayonaise
1 eetlepel water

Zout, gemalen witte peper, platte peterselie, 2 geperste tenen knoflook. Beetje poedersuiker.

Optioneel uienpoeder.

In de cut kan je spelen met de verhouding voor minder kcal. Nu had ik 5 el yoghurt, 2 el water en 1 el mayo.

Samenvatting Dag 26 - Zondag 2 juli 2023 - UB + Zwemmen

Startgewicht:109,2kg
Ochtendgewicht:105,4kg

Krachttraining:
Screenshot_20230702-205239_JEFIT.jpg

Cardio:
Zwemmen: 1000 meter in 25 mins. Rustig aan gedaan.

Stappen:
4500

Opmerkingen
UB ging top, veel kracht ondanks vermoeide armen. Lekkere training. Na de training eerst ff naar huis gegaan. Later nog half uurtje wezen zwemmen en toen snel naar huis voor F1.

*rear delt row 6 setjes gedaan. Normaal (horizontaal), incline en decline. Zat beetje vast, dus op licht gewicht uitgevoerd. Spier voelde daarna weer top.

Vooruitgang sinds vorige training:
Military +10kg en 4->5 reps 70kg. Deadlift +60kg (maar 60 was ook wel erg licht). Lattpuldown +5kg.

Totale macro's over de hele dag :.
Screenshot_20230702-210715_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230702-210731_MyFitnessPal.jpg

Leuk statistiekje:
Sinds ik ben begonnen met zwemmen op 13 juni heb ik na vandaag 21,5km gezwommen. Dat zijn 860 baantjes, in 19 dagen 💪 Gemiddeld meer dan 1km per dag :cool:.

Laatst bewerkt:
Samenvatting Dag 26 - Zondag 2 juli 2023 - UB + Zwemmen

Startgewicht:
109,2kg
Ochtendgewicht:105,4kg

Krachttraining:
Screenshot_20230702-205239_JEFIT.jpg

Cardio:
Zwemmen: 1000 meter in 25 mins. Rustig aan gedaan.

Stappen:
4500

Opmerkingen
UB ging top, veel kracht ondanks vermoeide armen. Lekkere training. Na de training eerst ff naar huis gegaan. Later nog half uurtje wezen zwemmen en toen snel naar huis voor F1.

*rear delt row 6 setjes gedaan. Normaal (horizontaal), incline en decline. Zat beetje vast, dus op licht gewicht uitgevoerd. Spier voelde daarna weer top.

Vooruitgang sinds vorige training:
Military +10kg en 4->5 reps 70kg. Deadlift +60kg (maar 60 was ook wel erg licht). Lattpuldown +5kg.

Totale macro's over de hele dag :.
Screenshot_20230702-210715_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230702-210731_MyFitnessPal.jpg

Leuk statistiekje:
Sinds ik ben begonnen met zwemmen op 13 juni heb ik na vandaag 21,5km gezwommen. Dat zijn 860 baantjes, in 19 dagen 💪 Gemiddeld meer dan 1km per dag :cool:.
Die OHP gaat wel erg lekker! Zonder haast op naar BW!

In hoeverre is het gewicht van de Trapbar DL vergelijkbaar met een conventionele?

Misschien zei je het al eens, maar waarom tbDL?

Die OHP gaat wel erg lekker! Zonder haast op naar BW!

In hoeverre is het gewicht van de Trapbar DL vergelijkbaar met een conventionele?

Misschien zei je het al eens, maar waarom tbDL?
Ik doe high handle trapbar zodat de focus meer op rug ligt dan op benen. Veiliger voor m'n rechter knie/meniscus. Daarom doe ik em ook op UB dagen. Daarnaast ben ik fan van neutral grip. Voelt veel natuurlijker dan mixed grip, lijkt mij ook een stuk veiliger (voor biceps tear bijv. en ongelijke vooruitgang). Hook grip is geen optie, kheb toen ik klein was mijn rechterduim verbrijzeld. Duim doet het prima voor de rest maar mist beetje mobiliteit. Daarnaast is mijn grip echt veel sterker neutral. Jaar of 2 geleden deed ik 200kg voor reps. Zonder straps, zonder belt.

Gewicht is gewoon hetzelfde als normale deadlift. Low handle voelt meer als normale deadlift omdat je iets dieper zakt.

Een trapbar deadlift is niet te vergelijken met een normale deadlift lol.

@02:40

Prima oefening. Mijn normale deadlift ging er toen echt flink op vooruit toen ik deze ook wekelijks 1 a 2 keer deed. De hele houding en manier van tillen vind ik trouwens veel natuurlijker voelen dan je standaard barbell deadlift.

Terug
Naar boven