- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Lichter, meer quads dan een conventionele deadlift etc.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lichter, meer quads dan een conventionele deadlift etc.
Hier zeg je het trouwens zelf.De hele houding en manier van tillen vind ik trouwens veel natuurlijker voelen dan je standaard barbell deadlift.
@02:40
Prima oefening. Mijn normale deadlift ging er toen echt flink op vooruit toen ik deze ook wekelijks 1 a 2 keer deed. De hele houding en manier van tillen vind ik trouwens veel natuurlijker voelen dan je standaard barbell deadlift.
Ik zeg toch nergens dat het IDENTIEK is aan de deadlift?
Hangt meer quads ook niet een beetje af van de uitvoering? Ik heb weleens begrepen dat je de tbDL meer quad- en meer hamstringgericht kunt uitvoeren.Lichter, meer quads dan een conventionele deadlift etc.
Je kunt je benen er zelfs redelijk uit laten door 'm stiff legged uit te voeren. Net als met een gewone bar.Hangt meer quads ook niet een beetje af van de uitvoering? Ik heb weleens begrepen dat je de tbDL meer quad- en meer hamstringgericht kunt uitvoeren.
En high handle trapbar? Dat lijkt mij wel meer rug, minder quad. Of..?Ik zie hem nog steeds meer een squat doen dan een deadlift tbh.
Nooit gedaan ook niet van plan.
Ik ben het helemaal met je eens, maar daardoor is het toch niet te vergelijken met een conventionele DL.Ik zeg toch nergens dat het IDENTIEK is aan de deadlift?
Ik vind het natuurlijker aanvoelen vanwege de neutral grip, zoals ik al een paar keer heb aangegeven.
Je hoeft ook geen rekening te houden met een stang tegen je schenen.
Nou, de naam is anders best vergelijkbaar.Ik ben het helemaal met je eens, maar daardoor is het toch niet te vergelijken met een conventionele DL.
letterlijk genomen natuurlijk wel, maar ik ga er vanuit dat je dat niet bedoelde
Je kan zelfs zelfs de gedachte aan het centrum van een zwart gat vergelijken met een zonnebloempit in de darmen van een huismus.
Nee, ik heb wel zeer recent met non humane levensvormen ideeën uitgewisseld.Heb jij wel eens paddo's of iets dergelijks gedaan?
Kortgeleden toevallig?
Je hebt een boek gelezen en er tegen staan schreeuwen?Nee, ik heb wel zeer recent met non humane levensvormen ideeën uitgewisseld.
Ik denk dat ze je iets te lang ge-analprobed hebben. Je bent nogal zweverig de laatste tijd.Nee, ik heb wel zeer recent met non humane levensvormen ideeën uitgewisseld.
Als je niet kan zitten, is zweven een goed alternatief.Ik denk dat ze je iets te lang ge-analprobed hebben. Je bent nogal zweverig de laatste tijd.
Jij weet er alles van.Ik denk dat ze je iets te lang ge-analprobed hebben. Je bent nogal zweverig de laatste tijd.
Dat was mijn eerste Griekse les! (Trasybulos katakeistat)Als je niet kan zitten, is zweven een goed alternatief.