- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Voor anderen is anal probing de eerste Griekse les, het kan verkeren.Dat was mijn eerste Griekse les! (Trasybulos katakeistat)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor anderen is anal probing de eerste Griekse les, het kan verkeren.Dat was mijn eerste Griekse les! (Trasybulos katakeistat)

Na-schoolse anal probe van je leraar Grieks?Dat was mijn eerste Griekse les! (Trasybulos katakeistat)
Mijn hoop is nu gevestigd op een snelle abductie van jouw personage.Dat was idd de ref.
Na-schoolse anal probe van je leraar Grieks?
>G.A.Bredero>P.C.HooftVoor anderen is anal probing de eerste Griekse les, het kan verkeren.
Ik neem aan dat je hier doelt op bovenrug? Daarvoor is een (trap bar) deadlift sowieso geen goede oefening, veel te veel beperkingen om bijvoorbeeld je traps echt goed te kunnen laden.En high handle trapbar? Dat lijkt mij wel meer rug, minder quad. Of..?
Niet? OhIk neem aan dat je hier doelt op bovenrug? Daarvoor is een (trap bar) deadlift sowieso geen goede oefening, veel te veel beperkingen om bijvoorbeeld je traps echt goed te kunnen laden.
Onder de 105 is ook een mooie mijlpaal.
De mate waarin je er meer een squat of juist deadlift beweging van maakt, is niet zozeer afhankelijk van de greephoogte.En high handle trapbar? Dat lijkt mij wel meer rug, minder quad. Of..?
Je UB kan veel meer hebben dan je kan deadliften, doe maar eens rack pulls vanaf +/- je knie (dan voel je dat wel).
Je UB kan veel meer hebben dan je kan deadliften, doe maar eens rack pulls vanaf +/- je knie (dan voel je dat wel).
Ligt aan je doel
. Voor bovenrug/trap ontwikkeling hoef je geen deadlifts te doen iig. Overall kracht ontwikkeling, ja, dan is een DL variant wel “beter.”@Mentat is mijn fluffer. Zonder hem kom ik nergens.Euh, ik dacht zijn bromance support staff, persoonlijke cheerleader... iets met positieve vibes.
Maar geef er vooral je eigen invulling aan. 🥰
Sinds kort is hij ieders fluffer.@Mentat is mijn fluffer. Zonder hem ben ik nergens.
Wat een sl*t is het ook.