- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HmmZou eerder een romanian deadlift doen. Heb je meer aan qua hyperthrophy en als overdracht naar je regular DL.
Hoelaat gaat ie te bed, als die van ons om 5uur nog een powernap doet dan slaapt ie niet meer als het bedtijd is 19.00/19.30 🫠Lekker stukkie wandelen in het bos. Kleine ligt lekker te slapen. Kan papa DBB checken.
![]()
![]()
Rond 20:30 a 21:30. Hij zit in transitie fase waarin hij stopt met z'n middag dutje. Afgelopen maand missch 2x smiddags geslapen. Maar ik denk dat hij duffig werd van het wandelen in het bos.Hoelaat gaat ie te bed, als die van ons om 5uur nog een powernap doet dan slaapt ie niet meer als het bedtijd is 19.00/19.30 🫠
Hoe oud is die, blijven ze dan nog soms wakker tot 21.30? Ik ga zelf al 21.00 slapen dan moet iet zichzelf voortaan in bed stoppen tegen die tijdRond 20:30 a 21:30. Hij zit in transitie fase waarin hij stopt met z'n middag dutje. Afgelopen maand missch 2x smiddags geslapen. Maar ik denk dat hij duffig werd van het wandelen in het bos.
Over kleine 3 weken is ie 2 jaartjes alweer.Hoe oud is die, blijven ze dan nog soms wakker tot 21.30? Ik ga zelf al 21.00 slapen dan moet iet zichzelf voortaan in bed stoppen tegen die tijd
Ligt volledig aan je doel. Hypertrofie wise is de trapbar DL eigenlijk useless (imho). RDL kun je er zeker inlaten voor je hamstrings, met die + een curl variant zit je wat dat betreft wel safe. Voor je traps kun je evt. wel een rack pull toevoegen.Dus. RDL hou ik erin. De stretch voelt immers top in de hamstrings.
Rackpulls erin?
Kvind die trapbar wel een lekkere oefening. Dilemma, zoveel keuze.
Beetje Rum in zijn avondflesje 😉Over kleine 3 weken is ie 2 jaartjes alweer.
Hij slaapt gemiddeld van 21:00 tot 09:00. En slaapt door. 12 uur wakker, 12 uur slaap. Heerlijk.
En power wise?Ligt volledig aan je doel. Hypertrofie wise is de trapbar DL eigenlijk useless (imho). RDL kun je er zeker inlaten voor je hamstrings, met die + een curl variant zit je wat dat betreft wel safe. Voor je traps kun je evt. wel een rack pull toevoegen.
Worden ze rustig van

Power wise is een deadlift altijd een ja, maar dan zou ik je reps geleidelijk aan af gaan bouwen en naar <5 gaan. Als je farmers ook nog toevoegt zie ik weinig meerwaarde in rack pulls voor traps, je laad namelijk de stretch hier al voldoende.En power wise?
Voor traps doe ik nu barbell shrugs en machine shrugs. Variatie. Binnenkort ook farmer walks.
. Lekker de beentjes losmaken. Straks nog ff cardio doen.Top, thnx!Power wise is een deadlift altijd een ja, maar dan zou ik je reps geleidelijk aan af gaan bouwen en naar <5 gaan. Als je farmers ook nog toevoegt zie ik weinig meerwaarde in rack pulls voor traps, je laad namelijk de stretch hier al voldoende.
Ja google fit onzin. Ik had Strava aan maar m'n batterij was bijna leeg dus moest em op vliegtuigmodus zetten.
Vooruit dan maar:
Receptje?