Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
20230929_203949.jpg

20230929_204111.jpg

• #1.266
Maandag wordt helemaal top
Screenshot_20230929_221304_Chrome.jpg

Niet te warm. 'S avonds koelt het af dus slapen gaat ook prima. Eigenlijk is dit de ideale periode om op vakantie naar Griekenland te gaan. De zee is goed opgewarmd, overdag is het niet te heet en je kan normaal slapen.

EN in het naseizoen is alles echt VEEL goedkoper. We zitten nu voor €65 per nacht.

Geniet er nog maar van want na-seizoen is over niet al te lang over voor jullie.

Ja je hebt gelijk ga ik niet doen.

"Hey whats your number? I'm asking for a friend."

"What friend?"

"Yeah. So. I made a picture which I posted online and this dude, which I don't even know wants your number".

Instant GTA 5 sterren.
ja, leuk verhaal wat we tegen onze kleinkinderen kunnen vertellen toch? en dan mag jij voor ons komen koken als we gaan daten

Doet me denken aan het sjieke Rhodes Nyanga hotel in Zimbabwe, waar "no slops" op de deur stond. De zwarte manager wilde me eerst weigeren omdat ik een korte broek aanhad; toen ik 's avonds (als enige) in pak aan het diner verscheen kreeg ik gelukkig excuses van de witte eigenaar.

• #1.279
Doet me denken aan het sjieke Rhodes Nyanga hotel in Zimbabwe, waar "no slops" op de deur stond. De zwarte manager wilde me eerst weigeren omdat ik een korte broek aanhad; toen ik 's avonds (als enige) in pak aan het diner verscheen kreeg ik gelukkig excuses van de witte eigenaar.
Ik wilde je post liken, maar toen las ik 'witte'. Zo jammer.

Terug
Naar boven