apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn weergod vertelde me net dat jullie morgen buien zouden krijgen.
Mijn weergod vertelde me net dat jullie morgen buien zouden krijgen.
telefoonnummer van die dame rechts?
Maandag wordt helemaal top
Ik kan het wel vragen voor je?
bluf
Hoe bedoel je? Qua weer?Geniet er nog maar van want na-seizoen is over niet al te lang over voor jullie.
Nee, als die smurf naar school moet over een jaar of 2 zul je in het hoogseizoen moeten gaan. Leg maar vast geld opzij
of zoek t dichter bij huis.Ja je hebt gelijk ga ik niet doen.
Ja...Nee, als die smurf naar school moet over een jaar of 2 zul je in het hoogseizoen moeten gaan. Leg maar vast geld opzijof zoek t dichter bij huis.
ja, leuk verhaal wat we tegen onze kleinkinderen kunnen vertellen toch? en dan mag jij voor ons komen koken als we gaan datenJa je hebt gelijk ga ik niet doen.
"Hey whats your number? I'm asking for a friend."
"What friend?"
"Yeah. So. I made a picture which I posted online and this dude, which I don't even know wants your number".
Instant GTA 5 sterren.
Dichter bij huis is tegenwoordig minstens zo duur.Nee, als die smurf naar school moet over een jaar of 2 zul je in het hoogseizoen moeten gaan. Leg maar vast geld opzijof zoek t dichter bij huis.
Op Texel inderdaad een klein fortuin betaald voor dat hotel, kamer zat ook nog vol muggen.
Doet me denken aan het sjieke Rhodes Nyanga hotel in Zimbabwe, waar "no slops" op de deur stond. De zwarte manager wilde me eerst weigeren omdat ik een korte broek aanhad; toen ik 's avonds (als enige) in pak aan het diner verscheen kreeg ik gelukkig excuses van de witte eigenaar.
Ik wilde je post liken, maar toen las ik 'witte'. Zo jammer.Doet me denken aan het sjieke Rhodes Nyanga hotel in Zimbabwe, waar "no slops" op de deur stond. De zwarte manager wilde me eerst weigeren omdat ik een korte broek aanhad; toen ik 's avonds (als enige) in pak aan het diner verscheen kreeg ik gelukkig excuses van de witte eigenaar.