- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Heerlijk, zo'n als compliment verpakte belediging.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk, zo'n als compliment verpakte belediging.

Als die wolken blijven hangen op de berg doen we daar morgen wel wat aan. Anders gewoon ook naar het strand.Kheb iig wel weer wat mooie plaatjes om te uploaden. Waren gisterochtend nog in Sofia in de grote stad, vanmiddag naar het strand geweest en daarna wezen zwaaien naar @Schwarzeneggertje op Mount Olympus.
en morgenmiddag alweer aan de westkust.![]()
Nog een mooie kloof bezichtigd op de berg. Met de auto nog een stuk naar boven gereden (tot 1100m, kon niet hoger aan deze kant van de berg). Snel weer naar beneden voor het donker werd.
We reden nog langs een soort Griekse huishoudbeurs. Lachen, ff naar binnen geweest. Gratis zooi gegeten en gedronken.
Druk dagje vandaag, lekker. Morgenochtend nog ff trainen en dan weer rijden.
![]()
Ik kan nu niet anders dan @Schwarzeneggertje zien als Zeus.
Ik kan nu niet anders dan @Schwarzeneggertje zien als Zeus.
Echte beelden van Apfel en Schwarz:
Vervang thunderbolt met armen trainen en het plaatje is compleet.
r*tard strength.
Ja man. Een Opel Crossland. €1000 voor 32 dagen.Heb je trouwens heel de tijd dezelfde huurauto, aangezien je ook een tijd in Bulgarije bent geweest?
ThnxWel tof reisje hoor. Fijn dat t goed gaat met die kleine.

). Het wegdek is over het algemeen goed tot zeer goed. Meeste stukken reed ik 180, kon prima. Nog paar x de 200 aangetikt. Heb denk ik een uur van de tijd afgereden hehe.zit je mij nou dik te noemen¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿