XXL Nutrition

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Midnight snackings
20230929_231345.jpg
Solid bulk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
Dicht bij huis is voor mij geen vakantie.

Ik ga nog liever met @azerate met een fles whisky en een paar cigaren tijdens de spits op de A2 zitten dan dat ik in eigen land op vakantie ga.

No offence naar jou @azerate
Hell (93) ik laat mij nog eerder viervoudig covid boosteren dan dat je mijn schrale b**kes op Texel ziet bivakkeren.

Gestopt met stoppen?

• #1.289
O.
Ja

Al een tijdje. Net als drinken..
Kreeg van m'n pa te horen dat ie nog max één jaar te leven heeft omdat ie niet meer geholpe wilde worden door zijn cardioloog. Dus toen weer gaan roken, drinken en daarom ook gestopt met mijn contestlog.

Ach ja, life's a b*ch. Sorry voor de buzzkill.

• #1.291
Dus. Ik zit ergens in een gezellig barretje. Zweet me helenaal de t*fus. Zitten er Grieken met jassen en 1 met een body warmer binnen.

Wat is deze.

• #1.295
Pfff kga bijna bad hier. Fucking hell

• #1.296
Internet was gisteravond weg dus de pin deed het niet.

"No pay by card, only cash."

"Do you acceptgiros?".

• #1.297
Met een bontkraagje of niet?
Kben in Griekenland, niet in Finland.

Veel te veel metaxa gedronken. Wel gelachen gister, kwam nog 2 Nederlanders (v) tegen (uit Rotterdam). Een dokter en advocaat (werkt voor het OM).

Was allemaal gezellig. Tot ze opeens begon over die aanslag van die geitenn**ker.

"Ja, dat krijg je als je allemaal geitenn**kers het land binnenlaat."
Bam. Einde gezelligheid.

"Hoezo? We zijn allemaal hetzelfde. bla bla bla"
"Lol wut? Nee we zijn helemaal niet allemaal hetzelfde. Jij bent bijv een vrouw en ik een man."

"Mannen en vrouwen zijn hetzelfde!"
🤦‍♂️

"Heb je wel eens vrouwenvoetbal gezien? Het Nederlandse vrouwenelftal is ongeveer het equivalent van je gemiddelde G elftal."

"Ik heb voor Sparta gevoetbald!"

"Ok, dus jij weet wel wat buitenspel is?".

En dat was de druppel..ja wel gelachen dus. Lijkt wel hoe hoger ze geleid zijn des de wereldvreemder ze zijn. Woke indoctrinatie.

Leuk en aardig maar dat gaat er bij mij niet in, met name niet na een paar drankjes.

Laatst bewerkt:
  • #1.298
Vanaf 08:00!
Geweldig
20230930_103653.jpg

20230930_103658.jpg

Kben in Griekenland, niet in Finland.

Veel te veel metaxa gedronken. Wel gelachen gister, kwam nog 2 Nederlanders (v) tegen (uit Rotterdam). Een dokter en advocaat (werkt voor het OM).

Was allemaal gezellig. Tot ze opeens begon over die aanslag van die geitenn**ker.

"Ja, dat krijg je als je allemaal geitenn**kers het land binnenlaat."
Bam. Einde gezelligheid.

"Hoezo? We zijn allemaal hetzelfde. bla bla bla"
"Lol wut? Nee we zijn helemaal niet allemaal hetzelfde. Jij bent bijv een vrouw en ik een man."

"Mannen en vrouwen zijn hetzelfde!"
🤦‍♂️

"Heb je wel eens vrouwenvoetbal gezien? Het Nederlandse vrouwenelftal is ongeveer het equivalent van je gemiddelde G elftal."

"Ik heb voor Sparta gevoetbald!"

"Ok, dus jij weet wel wat buitenspel is?".

En dat was de druppel..ja wel gelachen gister. Lijkt wel hoe hoger ze geleid zijn des de wereldvreemder ze zijn. Woke indoctrinatie.

Leuk en aardig maar dat gaat er bij mij niet in, met name niet na een paar drankjes.
Kon je nummers voor me scoren, ga je weer zo doen. Poe poe, nou nou!!

Terug
Naar boven