ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Solid bulk weer, jellyToen ik terug kwam in de bar was ze weg. Helaas.
Maarrr, ik heb ook goed nieuws.
![]()
De cut is weer begonnen?Toen ik terug kwam in de bar was ze weg. Helaas.
Maarrr, ik heb ook goed nieuws.
![]()

Gelukkig bracht je het subtiel...Kben in Griekenland, niet in Finland.
Veel te veel metaxa gedronken. Wel gelachen gister, kwam nog 2 Nederlanders (v) tegen (uit Rotterdam). Een dokter en advocaat (werkt voor het OM).
Was allemaal gezellig. Tot ze opeens begon over die aanslag van die geitenn**ker.
"Ja, dat krijg je als je allemaal geitenn**kers het land binnenlaat."
Bam. Einde gezelligheid.
"Hoezo? We zijn allemaal hetzelfde. bla bla bla"
"Lol wut? Nee we zijn helemaal niet allemaal hetzelfde. Jij bent bijv een vrouw en ik een man."
"Mannen en vrouwen zijn hetzelfde!"
🤦♂️
"Heb je wel eens vrouwenvoetbal gezien? Het Nederlandse vrouwenelftal is ongeveer het equivalent van je gemiddelde G elftal."
"Ik heb voor Sparta gevoetbald!"
"Ok, dus jij weet wel wat buitenspel is?".
En dat was de druppel..ja wel gelachen dus. Lijkt wel hoe hoger ze geleid zijn des de wereldvreemder ze zijn. Woke indoctrinatie.
Leuk en aardig maar dat gaat er bij mij niet in, met name niet na een paar drankjes.

Hang ervan af wat je wilt.![]()
Kga me toch niet aanpassen aan een stelletje wereldvreemde woke huppelkutjes
Ja, ik wil graag Rotterdamse huppelkutjes om 03:00 in een Griekse bar overtuigen.Hang ervan af wat je wilt.
Wil je mensen overtuigen dan moet je een beetje hun taal spreken.
Deed ik.Wil je mensen overtuigen dan moet je een beetje hun taal spreken.
Cl logo op de folder gaat Uefa niet leuk vinden

Ach, die Rotterdamse hooggeleide huppelkutjes hebben bij thuiskomst ook weer een leuk verhaal over slap gelul van een PVV wappie in een Griekse bar, die maar een vak had moeten leren.Ja, ik wil graag Rotterdamse huppelkutjes om 03:00 in een Griekse bar overtuigen.

Als dat kutje van het OM daar überhaupt tijd voor heeft. Die zal het wel te druk hebben met verlichtende omstandigheden te zoeken voor Fouad L.Ach, die Rotterdamse hooggeleide huppelkutjes hebben bij thuiskomst ook weer een leuk verhaal over slap gelul van een PVV wappie in een Griekse bar, die maar een vak had moeten leren.![]()
Kben in Griekenland, niet in Finland.
Veel te veel metaxa gedronken. Wel gelachen gister, kwam nog 2 Nederlanders (v) tegen (uit Rotterdam). Een dokter en advocaat (werkt voor het OM).
Was allemaal gezellig. Tot ze opeens begon over die aanslag van die geitenn**ker.
"Ja, dat krijg je als je allemaal geitenn**kers het land binnenlaat."
Bam. Einde gezelligheid.
"Hoezo? We zijn allemaal hetzelfde. bla bla bla"
"Lol wut? Nee we zijn helemaal niet allemaal hetzelfde. Jij bent bijv een vrouw en ik een man."
"Mannen en vrouwen zijn hetzelfde!"
🤦♂️
"Heb je wel eens vrouwenvoetbal gezien? Het Nederlandse vrouwenelftal is ongeveer het equivalent van je gemiddelde G elftal."
"Ik heb voor Sparta gevoetbald!"
"Ok, dus jij weet wel wat buitenspel is?".
En dat was de druppel..ja wel gelachen dus. Lijkt wel hoe hoger ze geleid zijn des de wereldvreemder ze zijn. Woke indoctrinatie.
Leuk en aardig maar dat gaat er bij mij niet in, met name niet na een paar drankjes.

Dat is wat die Rotterdammers dachten...

Ach ja.
Wij is de eerste persoon meervoud.Ach ja.
Iemand die in de 3e persoonsvorm over zichzelf praat met "wij hoog opgeleiden" moet je sowieso meteen afzeiken.
Ja, maar niet als het onderwerp niet 'wij' maar 'hoog opgeleiden' is toch?
Heb jij stiekem toch een hbo-diploma op zak?Lijkt wel hoe hoger ze geleid zijn des de wereldvreemder ze zijn.
Hbo staat toch voor hele boel onzin ?