apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Stiekem ben ik hooggeleid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stiekem ben ik hooggeleid.
Lts zwakstroom toch?
O zo. Ja goed punt, je bent een hooggeleide G zeker?Ja, maar niet als het onderwerp niet 'wij' maar 'hoog opgeleiden' is toch?
Winkel openmaken alles.O zo. Ja goed punt, je bent een hooggeleide G zeker?
Nou dat was helemaal kut.

Bijna 7 uur?Nou dat was helemaal kut.
Zondag, stond voor een dichte deur.![]()
Je had niet de openingstijden gecheckt?
Jawel. Maar was vergeten welke dag het was. Heerlijk is dat.
Een beetje goede gym is ook open op zondag, en dan ook niet tot 12 of 14 uur.Jawel. Maar was vergeten welke dag het was. Heerlijk is dat.
(Tot je voor een dichte gym staat).
Ja, had toch niets beters te doen.
Misschien omdat ze hier religieus zijn?Een beetje goede gym is ook open op zondag, en dan ook niet tot 12 of 14 uur.
Taart 🎂Misschien omdat ze hier religieus zijn?
Er was vandaag trouwens wel een triathlon en zag daar een paar medewerkers van de gym.
![]()
![]()
Khad @ThaWasteland nog gespot maar die kwam alleen voor de taart.
Doet puppy ook meehuppelen met baas? Of alleen mee snoepen van de taart
Puppy is 11 😂. Loop bijna niet meer hard met hem. ☹️Doet puppy ook meehuppelen met baas? Of alleen mee snoepen van de taart
elke puppy is 'n puppy, ongeacht de leeftijd!Puppy is 11 😂. Loop bijna niet meer hard met hem. ☹️
Ik ben 63 en fiets je er nog uit.Puppy is 11 😂. Loop bijna niet meer hard met hem. ☹️
Jaja volgend jaar gaan wij fietsen opa. Wel op de weg.
Moet ik wel ff goed zoeken waar mijn racefiets staat in de garage...Jaja volgend jaar gaan wij fietsen opa. Wel op de weg.