Dat lelijke groen zie je overal doorheen.Moet ik wel ff goed zoeken waar mijn racefiets staat in de garage...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lelijke groen zie je overal doorheen.Moet ik wel ff goed zoeken waar mijn racefiets staat in de garage...

Smoesjes komen nu alMoet ik wel ff goed zoeken waar mijn racefiets staat in de garage...
Celeste! Een prachtige verwarring tussen blauw en groen... Maar hij was laatst van de ophangbalk gevallen en lag toe haast onbereikbaar tussen vogelkooien en andere zooi.
Anders rij ik je er gewoon af op mijn mountainbike, hoewel dat een downhill fiets is.
Ja en ik steeds wachten op jou? Ik heb wel een Apple tracker stop je die maar in je zak. Kunnen de hulpdiensten jou tenminste terugvinden.Anders rij ik je er gewoon af op mijn mountainbike, hoewel dat een downhill fiets is.
Zo zag ie der vorig jaar uit toen ik de derailleur recht boog. En op de rechter foto hing ie een tijdje geleden totdat hij van de haak viel en verdween tussen de rommel. Ik heb 112 gebeld, goeie tip.Ja en ik steeds wachten op jou? Ik heb wel een Apple tracker stop je die maar in je zak. Kunnen de hulpdiensten jou tenminste terugvinden.
Anders doen wij deze?Zo zag ie der vorig jaar uit toen ik de derailleur recht boog.
hardlopend toch?!??!
Nee fietsen gek 😂
watjes
Bij de 280km krijg ik last😆
ik bij 2 :$
Kunnen we niet gewoon een sprintje heuvelop doen, bv. hier:
Ik kom daar niet enkel heen voor een heuvelsprintjeKunnen we niet gewoon een sprintje heuvelop doen, bv. hier:
![]()
Kopje van Bloemendaal - Profiel van de beklimming
Kopje van Bloemendaal is een beklimming in de regio Noord-Holland. Hij is 1.5 kilometer lang en overbrugt 45 hoogtemeters met een gemiddeld stijgingspercentageclimbfinder.com
waarschuwing: ik heb hier ooit het record van Tim Krabbe verbeterd.
saaiKunnen we niet gewoon een sprintje heuvelop doen, bv. hier:
![]()
Kopje van Bloemendaal - Profiel van de beklimming
Kopje van Bloemendaal is een beklimming in de regio Noord-Holland. Hij is 1.5 kilometer lang en overbrugt 45 hoogtemeters met een gemiddeld stijgingspercentageclimbfinder.com
waarschuwing: ik heb hier ooit het record van Tim Krabbe verbeterd.
probeer maar eens met kette rechts/rechts
Dan ben je mooi opgewarmd en kan je er vol tegenaan! Vroeger reed ik er ook naartoe en deed de klim 10X.Ik kom daar niet enkel heen voor een heuvelsprintje
ik spreek geen fiets sorry