- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
In huize Apfel is altijd wat te beleven.119 reacties vanaf afgelopen vrijdag. Meest bezochte log tot nu
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In huize Apfel is altijd wat te beleven.119 reacties vanaf afgelopen vrijdag. Meest bezochte log tot nu
Bewijst maar weer dat het forum vol zit met mensen die een verstoorde relatie met voedsel hebben.119 reacties vanaf afgelopen vrijdag. Meest bezochte log tot nu

Heeft ie toch echt z'n krachten overgenomen.
Dat programma 'my 600-lb life" trekt ook veel kijkers. Kweet nou niet of dit iets goeds is.119 reacties vanaf afgelopen vrijdag. Meest bezochte log tot nu
Wordt lastig
Over 3 weken herhaal ik het verhaal dan wel als ie struggles heeft met zijn huidig dieet.
Met zulk eten thiccalicious* worden, klinkt niet als een straf.Post workout meal
![]()
![]()
![]()
Kist sinaasappels op de kop getikt voor een schappelijke prijs. Zijn superzoet. Lekker.
![]()
Tip: zorg dat je altijd een paar sinaasappels in je koelkast hebt, zo heb je altijd koude jus.
Met zulk eten thiccalicious* worden, klinkt niet als een straf.
*) wetenschappelijke terminologie heb ik vandaag geleerd.

Jaja I know, kben het aan het aanpassen voor aankomende dagen.lekker hoor ruim de helft van je kcal POST training uit vetten![]()
Er zit nog direct na het trainen een dubbele whey shake met banaan in btwlekker hoor ruim de helft van je kcal POST training uit vetten![]()
. Maar die heb ik genoteerd als tussendoortje ipv lunch.