MuscleMeat

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
20230613_064711.jpg

Screenshot_20230613-065917_MyFitnessPal.jpg

Pre-workout meal: kip kerrie masala.

Lichte spierpijn in de hamstrings maar voor de rest niks bijzonders. Redelijk ruk geslapen door de hitte. Ik voel me wat uitgedroogd, gister 4L water gedronken (bijgehouden). Vandaag meer drinken.

Op naar de gym 💪

Ook prima voor cardio 😁
Succes!

Over 3 weken herhaal ik het verhaal dan wel als ie struggles heeft met zijn huidig dieet.

tenor (2).gif

Upperbody ging lekker, lichtje spierpijn in de armen. Na de training een banaan naar binnen gewerkt en nog geen 10 mins later lag ik in het water. Gym ligt praktisch naast het zwembad, handig.

30 mins gezwommen
1000 meter (40 baantjes).
30 schoolslag, 10 borstcrawl.

Longinhoud: 1 baantje (25 meter) onder water gezwommen. Ging zeer moeizaam, maar wel gelukt.

Extra nieuw doel: voor 1 september minimaal 50 meter onder water zwemmen.

Laatst bewerkt:
Post workout meal - kipdij shoarma
20230613_121522.jpg

Screenshot_20230613-121600_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230613-121613_MyFitnessPal.jpg

Kist sinaasappels op de kop getikt voor een schappelijke prijs. Zijn superzoet. Lekker.

Screenshot_20230613-122017_Chrome.jpg

Tip: zorg dat je altijd een paar sinaasappels in je koelkast hebt, zo heb je altijd koude jus :).

Post workout meal
20230613_121522.jpg

Screenshot_20230613-121600_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20230613-121613_MyFitnessPal.jpg

Kist sinaasappels op de kop getikt voor een schappelijke prijs. Zijn superzoet. Lekker.

Screenshot_20230613-122017_Chrome.jpg

Tip: zorg dat je altijd een paar sinaasappels in je koelkast hebt, zo heb je altijd koude jus :).
Met zulk eten thiccalicious* worden, klinkt niet als een straf.

*) wetenschappelijke terminologie heb ik vandaag geleerd.

Laatst bewerkt:
Mijn eten is eigenlijk altijd wel op orde geweest. Ik ben dik geworden door alcohol. Vandaar ook de bierbuik.

Alweer 2,5 week gestopt trouwens. De laatste keer dat ik meer dan maand niet heb gedronken was ik... eh.. 15 jaar oud ofzo?
10 dagen te gaan.

Ik heb er trouwens totaal geen moeite mee. Heb nooit de behoefte gehad dat ik moest drinken. Ik dronk ook nooit elke dag. Maar vrijwel elk weekend was het raak, met vaak uitschieters naar 1 of meer flessen sterk. En na werk altijd wel een biertje of wijntje, of 2 of 3. Vorige zomer 3 a 4 glazen na werk.. ben daar na de zomer ook mee gestopt trouwens voordat het echt problematisch werd.

Misschien eens m'n leverwaardes testen..

Ik wil ooit nog eens een kuur doen dus daarvoor moet ik sowieso flink afvallen en mijn lever ff wat detoxen. Anders begin ik daar überhaupt niet aan, maar dat is toekomstmuziek. Voor nu eerst deze cut maar eens afmaken.

24 gram vet voor 150 kippendij lijkt mij trouwens niet correct. Plus ik heb het gewokt en vrijgekomen vet gescheiden.

Eens kijken op voedingswaarde tabel.

Op de website van AH is 150 g kipdij 13g vet. Dus na wokken is het sowieso minder dan 13g vet. >11g vet teveel in de macro's.

Laatst bewerkt:
Een tip omdat je wilt afvallen: drink zo min mogelijk kcals. Die grote mannen in de topics hiernaast moeten vooral voldoende eten...die zitten met AAS en een laagvetpercetnage, maar jij wilt een tekort en zo veel mogelijk eiwit. Zo'n sapje is heel lekker, maar je kan beter de sinaasappel eten en de vezels ook meekrijgen.

In het begin is cutten nog wel te doen door de kick die je hebt van het echt doen. Binnenkort is het ook gewoon honger lijden. Dan wil je van elk hapje eten zo veel mogelijk 'satiety' voelen.

Dus geen sapjes, shakes, etc. Liever een bak skyr, een stuk kip en een glas water... P.S. Psyllium en glucomannan in een glas water kan ook wat maagvulling geven.

Terug
Naar boven