apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**k, dat bedrag betaalde ik op Texel per nacht.Goed nieuws. We twijfelden over het hotel/appartament in Kalamáta.
15 mins later toch besloten voor een hotel te gaan. 4 sterren, aan zee met privéstrandje, incl ontbijt, balkon met uitzicht over zee EN een gym en zwembad. Nu opeens afgeprijst van €317 naar €239 voor 3 nachten. Top! Met een kwartiertje hier uitchecken en dan weer een kleine 3 uurtjes rondtoeffen met le automobile door de Peloponnessos naar het verre zuiden. Op zich wel zin in.
Minder goed nieuws. Al 2 dagen belachelijk verkouden, hoofdpijn, dikke strot. Covid? Al de 2e keer deze vakantie dat ik me ziekig voel. Is wel te vaak raak de laatste tijd. Vroeger was ik zeer zeldeb ziek, nu opeens elke maand. Als ik in NL ben maar eens een bloedproefje doen om te kijken wat er mis met me is. Ja ik weet t, schot voor open doel (inb4 misschien moet je de ggz eens proberen.) Heb al een tijd belachelijk weinig energie en ik merk ook dat wondjes niet meer goed herstellen. Kd8 dat die energie kwestie door het cutten kwam maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt op vakantie.
Hopelijk is het niks bijzonders...
Misschien weer gewoon aan het werk gaan?
Dat is je straf voor op vakantie gaan naar Texel.
Denk Low-T klachten. misschien maar even afspraak maken bij android health clinicGoed nieuws. We twijfelden over het hotel/appartament in Kalamáta.
15 mins later toch besloten voor een hotel te gaan. 4 sterren, aan zee met privéstrandje, incl ontbijt, balkon met uitzicht over zee EN een gym en zwembad. Nu opeens afgeprijst van €317 naar €239 voor 3 nachten. Top! Met een kwartiertje hier uitchecken en dan weer een kleine 3 uurtjes rondtoeffen met le automobile door de Peloponnessos naar het verre zuiden. Op zich wel zin in.
Minder goed nieuws. Al 2 dagen belachelijk verkouden, hoofdpijn, dikke strot. Covid? Al de 2e keer deze vakantie dat ik me ziekig voel. Is wel te vaak raak de laatste tijd. Vroeger was ik zeer zeldeb ziek, nu opeens elke maand. Als ik in NL ben maar eens een bloedproefje doen om te kijken wat er mis met me is. Ja ik weet t, schot voor open doel (inb4 misschien moet je de ggz eens proberen.) Heb al een tijd belachelijk weinig energie en ik merk ook dat wondjes niet meer goed herstellen. Kd8 dat die energie kwestie door het cutten kwam maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt op vakantie.
Hopelijk is het niks bijzonders...
is er op Texel een Waldorf Astoria hotel ?
Denk Low-T klachten. misschien maar even afspraak maken bij android health clinic

Vond hem wel leuk. Topics genoeg hierover
Mooi man op basis van alleen die tekst een internet anamnese doen op basis van ervaringsdeskundigheid
Als ik dan ook een gooi mag doen; ontstekingswaarden zijn chronisch verhoogd, oorzaak moet onderzocht worden. Geen lage T.

Paradijsje voor vogelspotters en mountainbikers!
Het heette wel 14 sterren hotel en er waren misschien wel 14.000 muggen in de kamer.
Hier denk ik ook eerder aan.Als ik dan ook een gooi mag doen; ontstekingswaarden zijn chronisch verhoogd
Toch wel apart om je hotel te vernoemen naar de aanwezige darkroom.Het heette wel 14 sterren hotel en er waren misschien wel 14.000 muggen in de kamer.
Hebben ze net zoals in Drenthe ook bergen op Texel?
Ik heb alleen een vaag idee van wat een dark room zou kunnen zijn.Toch wel apart om je hotel te vernoemen naar de aanwezige darkroom.