apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Jij hebt je anus onthaard voor je vrouw? Wat attend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
andersomJij hebt je anus onthaard voor je vrouw? Wat attend.
Echte liefde. Ook gebleekt?
Wa hedde getraind ?Kheb net heerlijk getraind trouwens. Was wel belachelijk warm in de gym. Zo ff lunchen en dan dobberen in de zee.
UB. Mijn benen zijn helemaal fucked omdat ik na mijn laatste dronken expeditie de hele fucking berg op moest lopen omdat er geen taxi's meer reden vanuit het dorp. Niet cool. Mijn schenen doen nog aardig pijn. Morgen LB.
Zijn het zijn benen wel?
Wat een softie ben je ook.
Enige wat iets gevoelig is, is tussen je pecs.![]()
Deed overigens niet zo pijn als bv bovenbeen dat was een nachtmerrie.
Borst haar scheer ik aangezien dit niet extreem is en rug groeien 3 wilde haren pw die met de pincet eruit gaan dus dat is allemaal wel te doen
Komt nog wel als je langer GH gebruikt. Ik ben nu echt een aap. schouders, borst onder en bovenrug het ergsteBorst haar scheer ik aangezien dit niet extreem is en rug groeien 3 wilde haren pw die met de pincet eruit gaan dus dat is allemaal wel te doen
Ik heb wel vaak nog paar dagen daarna wat roodheid/bultjes en soms zelfs goeie jeuk na het harsen wat wel ellende is als je ergens komt en constant aan je kont moet krabben.Komt nog wel als je langer GH gebruikt. Ik ben nu echt een aap. schouders, borst onder en bovenrug het ergste
Obelix, sla toe!
Kijk nou hoe lief ie kijkt, is het geen schatje?