apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou je zak ook scheren en lijnzaadolie gebruikenIk heb mijn benen geschoren en mijn anus al gebleekt dus ik ben er klaar voor.
Dat eerste heb ik eergister gedaan. En daardoor heb ik nu al 2 dagen ontzettende fucking jeuk.Je zou je zak ook scheren en lijnzaadolie gebruiken
Als we dan het forum een ander naam geven is alles opgelost.
Jij fietst toch niet meerWat een tegenvaller. Ik zag de nieuwe topictitel en raakte al helemaal opgewonden van de gedachte dat Apfel zich in zo'n strak wielerbroekje zou wurmen, maar helaas niets van dat.![]()
Wat niet is kan nog komen.Wat een tegenvaller. Ik zag de nieuwe topictitel en raakte al helemaal opgewonden van de gedachte dat Apfel zich in zo'n strak wielerbroekje zou wurmen, maar helaas niets van dat.![]()
god***domme wat geil!Ik heb mijn benen geschoren en mijn anus al gebleekt dus ik ben er klaar voor.
Drink jij wel eens thee?
Thee is voor zieke mensen!

On topic graag.
Downhill goden dragen nonchalante losse kleding.Dat eerste heb ik eergister gedaan. En daardoor heb ik nu al 2 dagen ontzettende fucking jeuk.
Maar nu kan ik mezelf wel heerlijk laten teabaggen door Nikos in zijn strakke wielrenpakje wanneer hij weer eens besluit om van die heilige berg te fietsen zodat wij sterfelingen weer gezegend mogen zijn met zijn goddelijke gezelschap.
Ga je hem rimmen ?
Vies mannetje ben je ook.
Je anus ontharen is wat anders dan bleken waar jij het over hebt

Als Grem dan zegt dat ze dat geil vind....Ik heb mijn benen geschoren en mijn anus al gebleekt dus ik ben er klaar voor.
Wie had het over anus ontharen?Je anus ontharen is wat anders dan bleken waar jij het over hebt
vraag maar aan mijn vrouwWie had het over anus ontharen?
Waar het hart vol van is