AndroidHealthClinic

superknurft zijn deadlift blessure

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
13.990
Waardering
62
Gister wat laat op de training dus dacht even wat tijd te besparen door wat opwarm setjes over te slaan zodat ik nog wat meer tijd had om alle oefeningen te doen (mijn grootse fout ooit..) ik begon met een setje van 150 kilo, die ging wel goed, toen begon ik aan 170 en toen ik em omhoog trok wist ik dat mn techniek goed fout zat, en voelde links onder in me rug iets bewegen (heel raar) en ineens schoot er vreselijke pijn in, meteen gewicht los gelaten, en heb verder niet meer kunnen trainen..

Ik kan niet eens meer mn sokken aan en uit krijgen of normaal bukken voor iets.. hoop dat het snel overgaat..

zo dit wou ik even kwijt :mad:

Ging net zo lekker de laatste tijd.., zou ik vanavond nog een schouder training doen? ik wou eigenlijk squatten maarja daar gebruik je je rug ook een beetje bij :(
 
Das mooi klote!

Ik zou zeker even uitkijken met schoudertraining als je zoveel last hebt. Zeker met presses krijgt je rug toch ook nog wel wat te verduren.
 
Ouch! Tip: Ga niet teveel rusten maar blijf een beetje in beweging. Vaak denken mensen als ze door hun rug gaan dat absolute rust de remedie is, NOT.
Een paar minuten op de crosstrainer of probeer een stukje te wandelen. Een warm bad of een kruik kan ook verlichting geven.
Als ik jou was zou ik geen schoudertraining doen maar een lichte cardio.

Een spoedig herstel kerel!
 
klote :(

misschien maar even langs de fysio? of je kijkt het eerst een week aan maar zou wel oppassen dat je het niet erger maakt. in beweging blijven zal goed zijn maar dat is iets anders dan zware presses en squats.

beterschap
 
Klote man, neem even wat gas terug en zorg ervoor dat je precies weet waar je nu last van hebt. Dan weet je waar je staat.
 
Ouch! Tip: Ga niet teveel rusten maar blijf een beetje in beweging. Vaak denken mensen als ze door hun rug gaan dat absolute rust de remedie is, NOT.
Een paar minuten op de crosstrainer of probeer een stukje te wandelen. Een warm bad of een kruik kan ook verlichting geven.
Als ik jou was zou ik geen schoudertraining doen maar een lichte cardio.

Een spoedig herstel kerel!

Dankje voor jullie tips, ik ga vanavond maar licht cardio doen inderdaad.

Ik sla de benen en schouders maar over voor deze week.
 
Beterschap bro!
 
Gewoon ff langs de fysio, misschien dat ie gelijk wat recht kan zetten :dunno: geen risico's mee nemen.
En als je tijd wilt besparen moet je dat nooit met je opwarm setjes doen, maja denk dat je dat niet weer zal doen.
 
Gewoon ff langs de fysio, misschien dat ie gelijk wat recht kan zetten :dunno: geen risico's mee nemen.
En als je tijd wilt besparen moet je dat nooit met je opwarm setjes doen, maja denk dat je dat niet weer zal doen.

Heb me lesje wel geleerd 1 keer en nooit weer..

Ik denk dat het een spier is, omdat als ik er op druk het ook pijn doet, en het is meer aan de oppervlakte, ik voel het niet echt diep vanbinnen, maargoed ik ga denk ik voor de zekerheid toch even langs de dokter/fysio. (al ben ik niet zo'n ik ga meteen naar de dokter persoon, maargoed deze rug moet nog even meegaan :p)
 
Laatst bewerkt:
Heb me lesje wel geleerd 1 keer en nooit weer..

Ik denk dat het een spier is, omdat als ik er op druk het ook pijn doet, en het is meer aan de oppervlakte, ik voel het niet echt diep vanbinnen, maargoed ik ga denk ik voor de zekerheid toch even langs de dokter/fysio. (al ben ik niet zo'n ik ga meteen naar de dokter persoon, maargoed deze rug moet nog even meegaan :p)

Ik ook niet, maar met me rug zou ik in ieder geval geen risico nemen, succes met je herstel!
 
Voorzichtig mee zijn..
Sterkte knurftmans! dat je maar snel weer helemaal hersteld bent :)
 
Ik heb ook zoiets gehad, doe af en toe een paar reps hanging knee raises. Ik had het in het begin van Smolov, maar kon na 2 dagen al weer normaal squaten.

Al weet ik natuurlijk niet of jij precies hetzelfde hebt als ik toen.
 
das klot ! , kzou effe w8en en volgende week pas terug beginnen
 
Denk dat je een wervel verschoven hebt(of meerdere),gewoon ff op de plaats laten zetten bij de fysio en wat weekjes van die gay-goodmorning oefeningen zodat alles op zn plaats blijft.

Komt goed.;)
 
ff naar de chiropractor! doet wonderen
 
Ik ga zometeen toch even trainen, schouders even laag gewicht en veel herhalingen, en wat been oefeningen waarmee ik mn rug niet te veel belast + wat lichte cardio van te voren.
 
Waarom moet je als bodybuilder eigenlijk deadliften???
Heb ik nooit begrepen
Je pakt al zulke zware halters op, tja ik tenminste wel
Je kan er alleen maar blessures door krijgen
Ik weet dat de core in is, maar weten die mensen ook die daarover schreeuwen wat eigenlijk een sterke core is?
Met bepaalde oefeningen kan je juist en heel vaak een zwakke core krijgen!
 
Waarom moet je als bodybuilder eigenlijk deadliften???
Heb ik nooit begrepen
Je pakt al zulke zware halters op, tja ik tenminste wel
Je kan er alleen maar blessures door krijgen
Ik weet dat de core in is, maar weten die mensen ook die daarover schreeuwen wat eigenlijk een sterke core is?
Met bepaalde oefeningen kan je juist en heel vaak een zwakke core krijgen!

Van compound oefeningen word je groot, geloof me! ;)
 
Tja, met met jouw ervaring zal je wel gelijk hebben!
Sorry, dat ik tegen jouw mening ben in gegaan
Verder succes he!
 
Eh, je hebt trouwens wel gepost op de blessures afdeling he
Ha ha
Geloof maar niet je eigen maar mij
 
Back
Naar boven