XXL Nutrition

Sweet dreams foto dump plek

photo.jpg

Terug on topic zou ik zo voorstellen :)

ach een beetje aandacht van semi-pedo Huargh is misschien wel beter en onschuldiger

dan de rauwe aandacht die dit soort kwetsbare meisjes irl normaal gesproken krijgen

van loverboys zoals Achmed , Amin en Saban

• Topic Starter Topic Starter
Oh my god ik heb een weekje niet gekeken en wat is hier gebeurd:roflol:
Vrouwen hebben nou eenmaal dijbenen en ja dat is grotendeels puur vet maar so be it. Bij een te laag vetpercentage word je als vrouw ook niet meer ongesteld dus misschien is het maar beter ook dat ik niet compleet afgetraind ben.

Anyway, m'n cut heeft eindelijk aangeslagen (ben iets dieper gegaan) en weeg nu 52kg. Ik cut nog 2 weken en dan ga ik op fietsvakantie dus heb ik het eten nodig:eating: Ben te lui om foto's te nemen, en in twee weken is er ook weinig verschil. Dus over een maandje post ik misschien weer eens iets:)

Van fietsen krijg je dunne benen.....:p

Je moet als vrouw wel heel diep cutten voordat je niet meer ongesteld wordt ;)

Oh my god ik heb een weekje niet gekeken en wat is hier gebeurd:roflol:
Vrouwen hebben nou eenmaal dijbenen en ja dat is grotendeels puur vet maar so be it. Bij een te laag vetpercentage word je als vrouw ook niet meer ongesteld dus misschien is het maar beter ook dat ik niet compleet afgetraind ben.

Anyway, m'n cut heeft eindelijk aangeslagen (ben iets dieper gegaan) en weeg nu 52kg. Ik cut nog 2 weken en dan ga ik op fietsvakantie dus heb ik het eten nodig:eating: Ben te lui om foto's te nemen, en in twee weken is er ook weinig verschil. Dus over een maandje post ik misschien weer eens iets:)

Ik zie alleen maar voordelen....dan zagen ze mss wat minder :D

Lisa Loi ben jij dat?

Dus je kan ook nog zingen?

Terug
Naar boven