MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dafuq bulk jij op 3000 kcal? :roflol:

In

• Topic Starter Topic Starter
Niet bepaald

Daarnaast verhogen roids je metabolisme niet. :)
Je haalt er toch veel meer uit op zo'n manier? En het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen. Ik juice momenteel niet, dus /care. :D

Ik heb gewoon gemerkt dat ik aankom in vet als ik hoger dan dat ga zitten. Morgen probeer ik wel iets nieuws uit en dan zie ik wel. Trial & error... :o

Je haalt er toch veel meer uit op zo'n manier? En het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen. Ik juice momenteel niet, dus /care. :D

Ik heb gewoon gemerkt dat ik aankom in vet als ik hoger dan dat ga zitten. Morgen probeer ik wel iets nieuws uit en dan zie ik wel. Trial & error... :o

Als ik 3000 at kwam ik gewoon niks aan, ik was in een paar weken 5 kilo afgevallen terwijl ik gemiddeld wel aardig boven de 2500 zat en was helaas niet paar dagen flink eten en weer 5 kilo er bij :sad:

En inderdaad vet proberen te voorkomen, wat er niet aan komt hoeft er ook niet meer af.

Ah, mooi dat je UB/LB schema goed is :)
Succes en IN.

Upperbody B

Decline Bench Press
10 x 20
5 x 30
3 x 40
2 x 50

5 x 55,5
5 x 55,5
5 x 55,5

T-Bar Row
10 x lege stang (geen idee hoeveel deze weegt dus ik tel het nergens bij)
5 x 10
3 x 15
3 x 20

8 x 30
8 x 30
8 x 35

Barbell Shrug
10 x 20
5 x 30
4 x 40
3 x 50

8 x 60
8 x 60
8 x 60

Smith Close Grip Bench Press
10 x 20
5 x 30
3 x 40

8 x 45
8 x 45
8 x 45

Barbell Curl
10 x 10
5 x 20

8 x 25
8 x 25
1 x 21's x 20

Hammer Curl
10 x 6
8 x 10
8 x 10

Barbell Reverses Curl (EZ)
8 x 17,5
8 x 17,5

Commentaar: Goed getraind vandaag. Harde pomp bij de 21's! Echt een oefening die ik meer ga doen. Ik heb ook gemerkt dat ik voor UBb geen schouderoefeningen heb aangezien ik de Upright Row vervangen heb door BB Shrugs. Stom dat ik daar niet op heb gelet... Ik heb dus 2 setjes front raise en 2 setjes side raise gedaan. Ik ga straks eens kijken welke oefening ik ga toevoegen. En ook bijna constant de gym voor mij alleen gehad dankzij de warmte. :)

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 19:17 ----------

Ah, mooi dat je UB/LB schema goed is :)
Succes en IN.
Welkom in m'n bescheiden logje. :)

Ik moest op 70 al 3500+ eten :o

dat is klote, zwaar werk?

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 19:23 ----------

exactly, gewoon voldoende eten.. waarom onnodig vet gainen:rolleyes:

wide grip barbell en MP voor schouders. Minimaal.

Zou met jou huidige schema zeker een side raise en reverse fly toevoegen.
De overhead press bij UB1 in combinatie met alle benchpresses zorgt voor voldoende training voorkant imo.

jij traint ? damn, das ff schrikken zeg !

exactly, gewoon voldoende eten.. waarom onnodig vet gainen:rolleyes:
Het is echt trial & error. Met liefst zo weinig mogelijk error. Dus na die eerste negatieve ervaring (te hoog in kcal) ben ik redelijk voorzichtig.

wide grip barbell en MP voor schouders. Minimaal.
Wide grip toch niet voor schouders? Ik ben sowieso van plan om m'n curls regelmatig af te wisselen. Is er dan zo'n groot verschil (voor je schouders) tussen de MP Press en de OH Press. Ik dacht dat het enige verschil de stand van je voeten is.

Zou met jou huidige schema zeker een side raise en reverse fly toevoegen.
De overhead press bij UB1 in combinatie met alle benchpresses zorgt voor voldoende training voorkant imo.
En die zou ik dan toevoegen aan UB2? Side raise is zeker geen probleem, maar de reverse fly zal wat moeilijk gaan in mijn gym... Maar de Posterior Deltoid neem ik eigenlijk ook mee met de BB Bent-over Row. Is dit voldoende? Anders kan ik eventueel een BB Rear Delt Raise doen in de plaats.

jij traint ? damn, das ff schrikken zeg !
Had je niet gedacht he! :o

Uhm moet je even kijken op welke dagen ze het beste vallen.
Achterkant delt is naar mijn mening wel een belangrijke spier om een aparte oefening voor te doen.
Te klein verpest namelijk de look van je hele schouders.

Reverse fly met dumbells lijkt me te doen toch :)

Hoe bevalt deze UB/LB schema tot nu toe ?

Uhm moet je even kijken op welke dagen ze het beste vallen.
Achterkant delt is naar mijn mening wel een belangrijke spier om een aparte oefening voor te doen.
Te klein verpest namelijk de look van je hele schouders.

Reverse fly met dumbells lijkt me te doen toch :)

Hoe bevalt deze UB/LB schema tot nu toe ?
I stand corrected! Reverse fly moet zeker doenbaar zijn. Ik verwarde het met een Lying Rear Lateral Raise. Ik heb net een filmpje bekeken en ik ga kijken om dit in m'n schema te passen.

Het schema bevalt me prima. Het is momenteel echt zoeken naar de juiste gewichten aangezien veel oefeningen (lees: de meeste) nieuw zijn voor mij.

Haha son widegrip is sick voor je schouders, srs een goeie oefening. Rear delt 1 oefening erin pleuren ook om stabiliteit bij benchen te verhogen.

Mooi zo en je hebt altijd nog de mogelijkheid schema uit te breiden :)
Heb hem zelf momenteel op 2 borst/2 rug/2 schouder/ 1 biceps+triceps

Dus vandaar de vraag hoe die bevalt :)

Voor je zijkant zou ik met een hoog gewicht als 12-16kg weet niet hoe sterk jouw schouder is, beginnen aan dit: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBOneArmLateralRaise.html . Mijn schouder zet met deze oefening namelijk flink spiermassa aan. De meeste trainen midden schouder op uithoudingsvermogen (onwetendheid) met die side raises dmv te weinig gewicht.

Achterkant altijd isoleren met rear lateral raise ofzo, zijn genoeg oefeningen hiervoor. Deze pak je niet altijd goed mee, of niet optimaal zodat het groeit.

Midden en Achterkant op twee verschillende dagen doen denk ik zo. Maar dat moet je zelf maar indelen.

Hope I helped.

Denk dat overhead press minder explosief is dan MP. Maar goed ik heb daar weinig verstand van :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven