Fitness Seller

Te klein

Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.

ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.:(

zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?

BS dat je lengte dan tegenwerkt bij de vrouwtjes. kijk naar mijn stats, ben ook maar 1.68. Je moet je niet zo druk maken over lengte, je kan makkelijk vrouwen versieren die 1.80 zijn. Ok, het ziet er misschien wat gek uit, maar het lukt wel:P

Ja, gezond leven en eten (wel flink veel eten). Ook geen oestrogeen-stimulerende voeding. Bier kan je dus al vergeten. Maar verder valt er niet zoveel aan te doen.

Overigens zijn vooral de Nederlanders lange mensen. In België/VS zijn mannen rond de 175cm. Zelf ben ik 173 en vind mezelf niet te kort. Snap de hele problematiek ook niet zo, wat boeit dat nou, alsof vrouwen uberhaupt enig belang zouden hechten aan je lengte, waar haalt men het toch. Gewoon vriendelijk zijn, je open opstellen en dan is de rest allemaal bijzaak.

Mja vrouwen, of tenminste sommige vrouwen, kijken wel echt naar de lengte. Onlangs nog een artikel gelezen met als titel 'vrouwen willen grote mannen' alsook 'grote mannen hebben meer kans op een succesvolle carièrre'. En ik vrees dat een idealistische man bij de vrouw ook een grote man is. Maar dat zijn weer hele algemene peilingen. Vrouwen die beweren een grote man te willen kunnen evengoed verliefd worden op een kleine man en zo gaat het in de praktijk ook.
Ik bekijk een vrouw in zijn geheel en zo gaat het bij vrouwen ook denk ik.

Heb de link ook al gegeven van Bugarri shoes:) heb zelf een paar, stappen echt wel lekker vind ik.

En dan wat? Gaan stappen met een verovering, bij haar thuis arriveren voor de beruchte bedscene, doe je je schoenen uit en zak je 6 cm.. ???

Weet je wat dat is? ..Dat is ****ing grappig.
Dan kom je gewoon over als een onzeker manneke met issues,
en als er één afknapper is dan is het dat wel!

Have a little self-esteem, jongens toch :roflol:

En dan wat? Gaan stappen met een verovering, bij haar thuis arriveren voor de beruchte bedscene, doe je je schoenen uit en zak je 6 cm.. ???

:roflol:

Mee eens, die schoenen vind ik niet kunnen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
die schoenen niet kunnen little life-esteem
zelfde met bodybuilding mensen gaan trainen omdat ze zich ze vinden dat ze geen mooi of mooiere lichaam willen of vrouwen die make-up dragen allemaal uit onzekerheid
dus die 3cm is ook idd uit onzekerheid maar dat maakt toch niet zo veel uit.
dan voel ik me meer op me gemak bij grotere mensen

vrouwen dragen nog hogere schoenen, dus wanneer ze haar schoennen ook uit doet zakt ze ook een stuk naar beneden dus lijkt mij geen probleem...

heb ik wel hoor geen probleem;) Ik draag meestal platte schoenen en die Bugarri's ben ze gaan bekijken omdat ze een onopvallende zool hebben, vroeg mij af hoe dat in elkaar zat. Een bepaald paar vond ik hele mooie en zoals ik al zei, het stapte enorm lekker. (bijkomend ook dat ik iemand ben die geneigd is met een bolle rug te lopen en zoals ze beloven zijn die schoenen ook een hulp daarvoor). Gewone caterpillars verhogen je al een 4 cm of ga jij stappen op je blote voeten?:)

vrouwen dragen nog hogere schoenen, dus wanneer ze haar schoennen ook uit doet zakt ze ook een stuk naar beneden dus lijkt mij geen probleem...

idd, waarom vrouwen wel en mannen niet?

vrouwen:
hoge hakken, dikke laag make up, vals wimpers, push up bh's, slimlift band voor dikke chicks (soort van corset). om maar ff een paar voorbeelden te geven.

Ik snap het probleem ook niet zo, lang zijn is meestal onhandig. Problemen met kleding kopen (geen lengtematen). Je moet elke keer op je hoofd passen. Meer kans op rugproblemen. Je moet altijd dingen pakken die hoog staan. Je krijgt flauwe grapjes als: en hoe is het weer daarboven en als je moet je telkens dubbelvouwen om mensen bij het uitgaan te verstaan.

Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat je makkelijk mensen terug kunt vinden omdat je op je tenen staand over de anderen heen kunt kijken.

Probeer het te accepteren, je kunt er toch weinig aan veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
jullie praten er allemaal makkelijk over maar jullie 1.80cm+ zouden ook niet zo makkelijk vinden om 170cm te zijn in lang nederland

Je hebt nog 3-4 jaar van potentiële botgroei dus misschien krijg je nog een late groeispurt, je zou de eerste niet zijn. Er is ook een mooi gezegde 'tel wat je hebt, niet wat je mist' oh en nog één 'elk nadeel heb z'n voordeel' van een member sig hier ergens :D

jullie praten er allemaal makkelijk over maar jullie 1.80cm+ zouden ook niet zo makkelijk vinden om 170cm te zijn in lang nederland

Ik was op mijn 16e ook "maar" 1,75 in de 2 daaropvolgende jaren ben ik 20 cm gegroeid. Er is dus nog hoop.

Verder heeft T helemaal gelijk, lengte maakt echt geen donder uit. Je hebt vast een heleboel andere dingen die wel weer bijzonder zijn.

ik heb onlangs nog een stuk of 15 tekeningetjes in paint gemaakt waarin ik uitleg waarom kleine mensen beter zijn :p ik post ze straks wel es als ik ook de uitleg erbij terug vind.

het probleem is er zijn weinig dames hier onder de 1.70cm en er zijn er wel een paar natuurlijk maarjah die willen allemaal mannen van 1.80cm+
het is niet zo makkelijk om er steeds mee geconfrontreed te worden ik probeer dan ook vooral lange mensen uit de weg te gaan om niet steeds het gevoel te hebben dat ik een klein dwergje ben. en al me vrienden zijn rond de 1.85cm ik voel me dus de hele dag eigenlijk klein en ik kan er niet tegen dat er dadelijk er weinig aan te doen valt.

heeft iemand hier ervaring mee en weet of je nog zo'n 8cm kan gaan groeien door pillen of iets dergelijks ik wil echt wat groter worden! :(

Ik denk dat het vooral aan je zelfvertrouwen ligt, man... Zoek een manier om dat op te krikken ipv je bezig te houden met manieren om langer te worden.

Ik ken je probleem. Ookal ben ik 1.80, mijn vrienden daarentegen zijn grotendeels gasten van 2 meter en ogen kwa lichaamsbouw ook nog groter dan mijn aziatische tengere bouw. Wat ik heb geleerd is dat een gezonde ego en zelfvertrouwen een hoop centimeters compenseerd ;)

Ik denk dat het vooral aan je zelfvertrouwen ligt, man... Zoek een manier om dat op te krikken ipv je bezig te houden met manieren om langer te worden.

Ik ken je probleem. Ookal ben ik 1.80, mijn vrienden daarentegen zijn grotendeels gasten van 2 meter en ogen kwa lichaamsbouw ook nog groter dan mijn aziatische tengere bouw. Wat ik heb geleerd is dat een gezonde ego en zelfvertrouwen een hoop centimeters compenseerd ;)

Nou kom maar op met tips voor meer zelfvertrouwen en ego, dat zal voor veel mensen nuttig zijn (ook voor mij :rolleyes:)

Jemig, dit is wel erg vervelend. Stel nou dat je te dik bent hè. Dan kun je gewoon afvallen. Of stel nou dat je te mager bent, dan kun je gewoon meer eten en trainen. Maar te kort, tsja. Daar moet je gewoon mee leren leven. Lijkt me echt zo verschrikkelijk. Nooit vrouwen met lange benen, iedereen noemt je "kleintje", in de kroeg zet iedereen bletjes met bier op je hoofd of gebruiken ze je als kruk, op de basisschool wordt je meedogeloos hard aangepakt door je klasgenootjes en het ergste is misschien nog wel dat je niet in de Goliath mag.

Wat een hel moet het leven voor je zijn. Want nu kun je natuurlijk geen lol meer hebben. Ik ben zelf 1.84 en vind dat al klein! Laat staan als je 1.70 bent!

Grow up kleuter, word eens een man en doe eens wat met je leven in plaats van de hele tijd zelfmedelijden te hebben, prutser.

Als je te klein bent ..
Groei je tog gewoon ?
Zo moeilijk is het niet .. gwn concentreren :)

Jemig, dit is wel erg vervelend. Stel nou dat je te dik bent hè. Dan kun je gewoon afvallen. Of stel nou dat je te mager bent, dan kun je gewoon meer eten en trainen. Maar te kort, tsja. Daar moet je gewoon mee leren leven. Lijkt me echt zo verschrikkelijk. Nooit vrouwen met lange benen, iedereen noemt je "kleintje", in de kroeg zet iedereen bletjes met bier op je hoofd of gebruiken ze je als kruk, op de basisschool wordt je meedogeloos hard aangepakt door je klasgenootjes en het ergste is misschien nog wel dat je niet in de Goliath mag.

Wat een hel moet het leven voor je zijn. Want nu kun je natuurlijk geen lol meer hebben. Ik ben zelf 1.84 en vind dat al klein! Laat staan als je 1.70 bent!

Grow up kleuter, word eens een man en doe eens wat met je leven in plaats van de hele tijd zelfmedelijden te hebben, prutser.

:roflol:

Terug
Naar boven