choker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.
ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.
zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?
BS dat je lengte dan tegenwerkt bij de vrouwtjes. kijk naar mijn stats, ben ook maar 1.68. Je moet je niet zo druk maken over lengte, je kan makkelijk vrouwen versieren die 1.80 zijn. Ok, het ziet er misschien wat gek uit, maar het lukt wel

heb zelf een paar, stappen echt wel lekker vind ik.

Ik draag meestal platte schoenen en die Bugarri's ben ze gaan bekijken omdat ze een onopvallende zool hebben, vroeg mij af hoe dat in elkaar zat. Een bepaald paar vond ik hele mooie en zoals ik al zei, het stapte enorm lekker. (bijkomend ook dat ik iemand ben die geneigd is met een bolle rug te lopen en zoals ze beloven zijn die schoenen ook een hulp daarvoor). Gewone caterpillars verhogen je al een 4 cm of ga jij stappen op je blote voeten?
ik post ze straks wel es als ik ook de uitleg erbij terug vind.
)