- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had eens ergens gelezen om altijd naar de 100 reps te streven met nek oefeningen en dan pas te verhogen in gewicht. Je moet je ergens op baseren, anders geraak je nooit aan je training begonnen. Ik zal nog wel zien hoe het loopt, en of ik bij zulke hoge reps blijf. Ik denk wel dat hoge reps voor dit soort dynamische nekoefeningen het beste is, zeker in het begin.Nou, je bent goed bezig met vooruitgang te maken. Ik vroeg me wel af: waarom doe je zoveel reps voor je nek? Ben zelf net begonnen met mijn nek te trainen en ik kom alleen maar conflicterende info over rep ranges tegen.
, weinig concentratie vandaag.
Ik ga het denk ik in een UB/LB schema gieten (zie afbeelding). Ook voorzichtig terug beginnen presses te doen. Licht beginnen met Bench press en OH press en zie wat het geeft.
- Mijn gewrichten beginnen er toch wel een beetje onder te lijden dat ik 3 keer per week squat of deadlift, met name mijn heup. Ik ga deze week geen deadlifts meer doen en vanaf volgende week 1 keer squatten en 1 keer deadliften, aangevuld met wat minder belastend beenwerk (45° hypers, leg curls,...). De rest blijft hetzelfde.