MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Ja indd barbell met bankje

Mede ecto's !!
hoe gaat het ermee, even een beachboy foto plaatsen dan maar als tussenstand? gaat erg lekker de laatste weken weer.
vanmiddag na het trainen zieke pomp in me borst:cool:

hardddd.jpg

Zou zomaar kunnen rond de 9%, maar als ik die foto's van jou zo zie zou ik echt niet zeggen dat je ecto bent.

Zou zomaar kunnen rond de 9%, maar als ik die foto's van jou zo zie zou ik echt niet zeggen dat je ecto bent.
hmm.. ik heb wel echt dunne beentjes omdat ik zo eigenwijs was en ik die het eerste jaar niet goed heb gepakt en ze sowieso al onderontwikkeld waren.
ik denk als die een beetje massa hadden dat ik makkelijk over de 80 kilo zou wegen.
tja en als je droog staat lijk je ineens veel groter als je net getrained heb, kijk met relaxed back foto maar.

en dit is ook een foto 2 keer relaxed
de eerste is van 9 maanden terug, en die 2de is van 3 maanden terug ofzo geloof ik

shiiit.jpg

Die groeien wel bij, maar dunne benen heeft niet zozeer te maken met of je ecto bent of niet. Dat ligt gewoon aan of je er een goede aanleeg voor hebt of niet en of je ze traint natuurlijk ook. Maar Vooralsnog als ik naar je pics kijk zou ik eerder zeggen dat je een meso lichaamstype hebt. Hoewel je lijkt veel dunner op die eerste foto ivm je tweede.

Denk aan bovenkant borst hè ;)

daar gaat zn AAS

goede progressie voor 6 maanden :)

Ik krijg vanmiddag:

500 gram creatine creapure
600 gram beta alanine pure

Ok binnen.

Vanaf morgen:

Creatine: Elke dag 5 gram
Beta alanine: 's morgens 2,5 gram en op trainingsdagen ook nog 2,5 gram PreWO.

deload met crea? je bedoelt of ik off ga? mwa nee gewoon tot potje op is, ik weet ook niet of ik wel 5 gram doe... 3 of 4 gram doet ook zijn werk prima.

waar is dat beta aline ook weer goed voor? Welke prewo gebruik je trouwens?

waar is dat beta aline ook weer goed voor? Welke prewo gebruik je trouwens?

beta alanine zorgt voor meer uithoudingsvermogen, gaat verzuring tegen dmv het verhogen van carnosineniveau's in de spieren.

Met prewo bedoelde ik dat ik ook nog 2,5 gram beta alanine neem voor mijn training.

Gebruik soms als preworkout STRONG!.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 23:53 ----------

Ja dat bedoelde ik ;). Als t potje op is weekje zonder?

Als je uberhaupt off gaat, doe het dan 4-6 weken. Dan is het creatinefosfaat weer op normaal niveau. Weekje off heeft geen zin. Je kan creatine sws yearround gebruiken.

beta alanine zorgt voor meer uithoudingsvermogen, gaat verzuring tegen dmv het verhogen van carnosineniveau's in de spieren.

Met prewo bedoelde ik dat ik ook nog 2,5 gram beta alanine neem voor mijn training.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 23:53 ----------

Als je uberhaupt off gaat, doe het dan 4-6 weken. Dan is het creatinefosfaat weer op normaal niveau. Weekje off heeft geen zin. Je kan creatine sws yearround gebruiken.

Ja ik ben telkens in de war met deload van trainen, das 1 week
Aight 4 à 6 weken.

Is dat STRONG! wat?

Oooh, had laatst opgezocht wat het nou was, maar vond het beetje vaag. Benieuwd of het effect heeft, misch niet een idee, om 1 voor 1 te beginnen weet je tenminste wat effect heeft. Kreeg je trouwens ook niet grotere ejaculaties van dat spul? :p of was dat een andere alanine?

Terug
Naar boven