Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mede ecto's !!
hoe gaat het ermee, even een beachboy foto plaatsen dan maar als tussenstand? gaat erg lekker de laatste weken weer.
vanmiddag na het trainen zieke pomp in me borst![]()
tja, weegschaal in de sportschool zegt 7,5.
hmm.. ik heb wel echt dunne beentjes omdat ik zo eigenwijs was en ik die het eerste jaar niet goed heb gepakt en ze sowieso al onderontwikkeld waren.Zou zomaar kunnen rond de 9%, maar als ik die foto's van jou zo zie zou ik echt niet zeggen dat je ecto bent.
Ok binnen.
Vanaf morgen:
Creatine: Elke dag 5 gram
Beta alanine: 's morgens 2,5 gram en op trainingsdagen ook nog 2,5 gram PreWO.
deload met crea? je bedoelt of ik off ga? mwa nee gewoon tot potje op is, ik weet ook niet of ik wel 5 gram doe... 3 of 4 gram doet ook zijn werk prima.
. Als t potje op is weekje zonder?waar is dat beta aline ook weer goed voor? Welke prewo gebruik je trouwens?
Ja dat bedoelde ik. Als t potje op is weekje zonder?
beta alanine zorgt voor meer uithoudingsvermogen, gaat verzuring tegen dmv het verhogen van carnosineniveau's in de spieren.
Met prewo bedoelde ik dat ik ook nog 2,5 gram beta alanine neem voor mijn training.
Gebruik soms als preworkout STRONG!.
---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 23:53 ----------
Als je uberhaupt off gaat, doe het dan 4-6 weken. Dan is het creatinefosfaat weer op normaal niveau. Weekje off heeft geen zin. Je kan creatine sws yearround gebruiken.
beta alanine zorgt voor meer uithoudingsvermogen, gaat verzuring tegen dmv het verhogen van carnosineniveau's in de spieren.
Met prewo bedoelde ik dat ik ook nog 2,5 gram beta alanine neem voor mijn training.
of was dat een andere alanine?