Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Je rust gewoon nemen op je doel voor die training

Spieruithoudingsvermogen? minder dan 30/35 sec tussen de setjes.
Voor hypertrofie word 1-2 minuten rust aanbevolen
Voor kracht 2-5 minuten.

Vroegah keek ik ook altijd op de klok maar je kan het beter op gevoel doen, dan weet je zeker dat je er klaar voor bent (alleen bij uithoudingsvermogen is een klok nog weleens handig) Wel geef ik mezelf maximum tijden qua rust bij sommige werksetjes, dus als ik rond de 8-10 reps train dan mag ik van mezelf maximaal 2,5/2 min rusten. Bij 1-5 reps maximaal 5 minuten, anders word je weer koud.

Voor kracht 2-5 minuten.

Vroegah keek ik ook altijd op de klok maar je kan het beter op gevoel doen, dan weet je zeker dat je er klaar voor bent (alleen bij uithoudingsvermogen is een klok nog weleens handig) Wel geef ik mezelf maximum tijden qua rust bij sommige werksetjes, dus als ik rond de 8-10 reps train dan mag ik van mezelf maximaal 2,5/2 min rusten. Bij 1-5 reps maximaal 5 minuten, anders word je weer koud.

True, dan maar langere rust inlassen

Voor kracht 2-5 minuten.

Voor kracht doe ik misschien max 3 minuten ofzo, vind 5 wel erg lang. En ja zoals ik zei time ik het niet, doe het meer op gevoel. De ene dag ben ik ook fitter dan de andere dag dus dat heeft wel invloed op rusttijden.

Vandaag rug/bi wezen trainen ging lekker.

Ah joh. Doe oefening, gooi meer gewicht op de stang, ga even zitten ( en naar eventuele mooie vrouwen kijken), water drinken. Rustig opstaan en keihard 'lightweight' roepen. Dan paar keer zwaar ademen. Dan ben je klaar voor een nieuw.setje. Duurt bij mij meestal 2-3 minuten. Tot 5 minutrn bij squat en deadlift.

Waar wonen jullie trouwens, ikzelf in omgeving Utrecht. Miss voor samen trainen ofzo idk.

Ah joh. Doe oefening, gooi meer gewicht op de stang, ga even zitten ( en naar eventuele mooie vrouwen kijken), water drinken. Rustig opstaan en keihard 'lightweight' roepen. Dan paar keer zwaar ademen. Dan ben je klaar voor een nieuw.setje. Duurt bij mij meestal 2-3 minuten. Tot 5 minutrn bij squat en deadlift.

Lawl:roflol:
LIGHTWEIGHT BABEEEEEHHH
YEAAAAH BUDDDEEEEH
http://www.youtube.com/watch?v=dJ9SO9-_urg

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 18:14 ----------

Waar wonen jullie trouwens, ikzelf in omgeving Utrecht. Miss voor samen trainen ofzo idk.

Omgeving alkmaar hier

gisteren bijna flauwgevallen; ik ging leg curls en leg extensions met elkaar afwisselen 4x15 en bij de leg curls kreeg ik een kloppende ader op mn kop, werd licht in mijn hoofd, koppijn ging er als een steek in en werd duizelig bij het opstaan. iets te intensief of gewoon die oefeningen niet weer doen? ik wil namelijk geen risico's nemen. gezondheid > fysiek

gisteren bijna flauwgevallen; ik ging leg curls en leg extensions met elkaar afwisselen 4x15 en bij de leg curls kreeg ik een kloppende ader op mn kop, werd licht in mijn hoofd, koppijn ging er als een steek in en werd duizelig bij het opstaan. iets te intensief of gewoon die oefeningen niet weer doen? ik wil namelijk geen risico's nemen. gezondheid > fysiek

wat had je ervoor gegeten?
Ademhaling goed?

Ik had namelijk precies t zelfde, ligt niet aan de oefening hoor. Mijn ademhaling was echt bullshit toen, 4 reps op 1 adem en alles eruit persen. Voelde gewoon iets knappen in mn kop

Ik ook omgeving Utrecht (nieuwegein) :eyebrow:

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 18:38 ----------

Werd je ook wat bleek?

Ik heb ooit op een duistere dag een high rep-leg day met een dbber meegedaan en toen was al het bloed in m'n benen gaan zitten >misselijk gevoel (niet gekotst),lijkbleek, licht in m'n hoofd, koppijn. Leg Press+ semi-hack squat superset 12-15 reps, nooit meer :o

Oplossing : met de benen in de lucht op de grond liggen, door vage blikken worden aangekeken en na 15 minuten ben je weer in orde.

Werd je ook wat bleek?

Ik heb ooit op een duistere dag een high rep-leg day met een dbber meegedaan en toen was al het bloed in m'n benen gaan zitten >misselijk gevoel (niet gekotst),lijkbleek, licht in m'n hoofd, koppijn. Leg Press+ semi-hack squat superset 12-15 reps, nooit meer :o

Oplossing : met de benen in de lucht op de grond liggen, door vage blikken worden aangekeken en na 15 minuten ben je weer in orde.

haha nice zal dr aan denken :p

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 18:50 ----------

wat had je ervoor gegeten?
Ademhaling goed?

Ik had namelijk precies t zelfde, ligt niet aan de oefening hoor. Mijn ademhaling was echt bullshit toen, 4 reps op 1 adem en alles eruit persen. Voelde gewoon iets knappen in mn kop

ademhaling prima alleen de training was om 3 uur 's middags, daarvoor had ik 2 tentamens gehad en vlak voor de training had ik gebakken vis gehad (doe ik vaker voor trainen zodat ik iets binnen heb)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 18:51 ----------

ik hoor mijn trainingsschema al 2 week te hebben alleen is nog niet klaar. wat is jullie opinie over ub/lb? is dat gewoon 2-daagse split? en wie van jullie doet dat? lijkt me ook best aantrekkelijk om mee te beginnen

Gym4all utrecht. Is eigenlijk een pauper gym. Kost €10 per maand, hebben geen squatrek en db's tot maar 30kg. Toen ik begon kende ik heel het squatten nog niet en kon toen nog wel vooruit met die 30kg db's.

Jij gold's toevallig of is die te duur, €30 ofzo toch? Ik heb ook in de mix gekeken mja waren teveel bekenden die daar sportten :P

Gym4all utrecht. Is eigenlijk een pauper gym. Kost €10 per maand, hebben geen squatrek en db's tot maar 30kg. Toen ik begon kende ik heel het squatten nog niet en kon toen nog wel vooruit met die 30kg db's.

Jij gold's toevallig of is die te duur, €30 ofzo toch? Ik heb ook in de mix gekeken mja waren teveel bekenden die daar sportten :P

Ik sponser golds momenteel ja :o
Hal jaar geleden waren er verhalen dat ze gingen uitbreiden met olympisch verhaal maar maat van me zegt dat er nog niks is veranderd.
Onbeperkt 24/7 is indd 30€, ik vind het een prima prijs, sauna, zonnebank alles is er wel. Het fijnste aan golds vind ik toch de instructeurs(3-4) en de buffels die er rondlopen. Die hebben er namelijk echt verstand van en als je het ze vraagt dan helpen ze je gewoon. Er lopen ook een paar instructeurs die maar een beetje lopen aan te klooien en geen idee hebbn waar ze over praten maar die blijven gelukkig weg van het krachthonk.

Je moet er gewoon een keer een dagje trainen, de fotos op de site kloppen namelijk niet meer ( enorm veel veranderd qua opzet = nieuw materiaal).

De mix ben ik met school een keer geweest, daar mag je niet eens fatsoenlijk deadliften :roflol:

haha nice zal dr aan denken :p

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 18:50 ----------

ademhaling prima alleen de training was om 3 uur 's middags, daarvoor had ik 2 tentamens gehad en vlak voor de training had ik gebakken vis gehad (doe ik vaker voor trainen zodat ik iets binnen heb)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 18:51 ----------

ik hoor mijn trainingsschema al 2 week te hebben alleen is nog niet klaar. wat is jullie opinie over ub/lb? is dat gewoon 2-daagse split? en wie van jullie doet dat? lijkt me ook best aantrekkelijk om mee te beginnen

ub/lb is ****ing chill, maar ongelooflijk zwaar. Je merkt echt dat je je slaap en eten nodig hebt

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 20:49 ----------

Toevallig regio kennemerland?

Noord-kennemerland zit ik. (castricum)

ub/lb ftw!!

wat is jullie opinie over ub/lb? is dat gewoon 2-daagse split? en wie van jullie doet dat? lijkt me ook best aantrekkelijk om mee te beginnen

Ja ub/lb is 2 daagse split. Ik vind het wel fijn werken, gwn logische indeling qua spiergroepen en 2xpw pakken vind ik wel fijn. Volgens mij doen best veel hier het. En als je een schema wilt gwn hier rondkijken of in andere logjes ofzo.

Zeist

Werd je ook wat bleek?

Hee ik zit in nieuwegein op school.
En ga binnenkort keertje na die goldgym

Terug
Naar boven