AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Idk, ik vraag me af waarom onze eigen dbbcop nog niet wat info heeft uitgelekt :cool:

Ot: Vorige week een behandeling van anderhalf uur gehad bij m'n fysio @ school, vandaag een kwartiertje. Van bepaalde oefeningen moet ik nu zorgen dat ik 2x15 reps haal en als ik dat haal ga ik samen met hem een intro schema maken zodat ik jullie allemaal der weer uitgain! Hopelijk gaan jullie mijn gespam dus wat vaker zien in dit topic vanaf volgende week :cool:

Edit2:

Hierbij de aanvraag tot diskwalificatie van ixyzyxi http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/x-ijail-x-roids-pics-n-proof-inside-328966/

Laatst bewerkt:
Vandaag een nieuwe pr op squat gezet 4x90, heb trouwens ook toetsweek.

wie heeft volgens zichzelf een goed ub/lb schema? dan ga ik dat ook proberen :)

Ik vond mijn ub/lb wel fijn, zal straks mn log is voor je doorzoeken naar een goed overzicht. Had het nog een paar keer aangepast nadat ik feedback vroeg etc

Edit: Ik zie dat het niet echt duidelijk in me log staat. Ik ga van de week toch een ub/lb in elkaar flansen dus misschien post ik em hier dan wel ;)

Laatst bewerkt:
In mijn log staat een ub/lb
Vind ik zelf ook erg fijn :)

Heb nog wel en leuk schema voor je gebruik het zelf ook.

Ub 1

Incline Bp
Fly s
schouder press ( dumbbells )
Cgbp
Bor
BB curls

lb 1

Squat
Sldl
Lunges
Calf raise
legg curls

Ub 2

Pullups
Pull-over
Hammer curls
Bp
Skulcrushers
Side leteral raise

Lb 2

Deadlift
Front squat
Legg curls
abs

Wat een faal schema, indeling is totaal onlogisch valt veel aan te verbeteren voordat je dat schema aan iemand aan gaat raden.

bedankt, maar ik train niet 4x per week, kan ik dan ook full upper body en full lower body in 2 dagen doen? dat ik een AB schema krijg, bijv
maandag: A
woensdag: B
vrijdag: A
maandag: B
woensdag: A
vrijdag: B

Volgens mij schuif je die workout dan gwn door tot volgende week.

Ja weet t niet zeker maar als dat zo zou zijn, verwaarloos je ook met 4x per week....

Gewoon doorschuiven man.

Ik heb het schema een beetje aangepast omdat ik bij sommige oefeningen gewrichtsklachten heb, binnenkort ga ik ook naar de dokter om mijn scoliose officieel te laten constateren (is nu erg duidelijk en begint ook echt pijn te doen, ook als ik niet train). Sommige oefeningen variëren in rep range, dat is intentioneel omdat ik dan een betere burn krijg (vind ik zelf). Ik ben niet zo'n expert op het gebied van het samenstellen van schema's, dus ik zou ook graag kritiek krijgen op mijn schema indien er iets onlogisch is.

UB 1
Incline BP 3x8
Cable flyes 3x8
DB Shoulder Press 3x8
Dips TF
Tricep Pushdown 3x10
T-Bar Rows 3x8
Chin-ups TF

LB 1
Leg Press 3x8
Deadlift 3x8
Leg Extensions 3x8
Calf raises 3x30
Leg Curls 3x10

UB 2
Pull-ups TF
Seated Cable Row 3x8
Hammer Curls 3x8
Flat BP 3x8
Tricep Pushdown 3x10
Side Raises 3x8

LB 2
Deadlift 3x8
Leg Press 3x8
Leg Extensions 3x8
Leg Curls 3x8
Ab Routine (zie hieronder)

Ab Routine:
10 normale crunches, direct daarna 10 korte crunches op bankje (3 sets zonder pauzes)
1,5 min. Sitting Hold
1,5 min. Side to Side Holds
1,5 min. Horizontal Plane Hold

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 23:24 ----------

ik begin morgen maar weer met UB 1, kijken of het beetje bevalt

Ik heb het schema een beetje aangepast omdat ik bij sommige oefeningen gewrichtsklachten heb, binnenkort ga ik ook naar de dokter om mijn scoliose officieel te laten constateren (is nu erg duidelijk en begint ook echt pijn te doen, ook als ik niet train). Sommige oefeningen variëren in rep range, dat is intentioneel omdat ik dan een betere burn krijg (vind ik zelf). Ik ben niet zo'n expert op het gebied van het samenstellen van schema's, dus ik zou ook graag kritiek krijgen op mijn schema indien er iets onlogisch is.

UB 1
Incline BP 3x8
Cable flyes 3x8
DB Shoulder Press 3x8
Dips TF
Tricep Pushdown 3x10
T-Bar Rows 3x8
Chin-ups TF

LB 1
Leg Press 3x8
Deadlift 3x8
Leg Extensions 3x8
Calf raises 3x30
Leg Curls 3x10

UB 2
Pull-ups TF
Seated Cable Row 3x8
Hammer Curls 3x8
Flat BP 3x8
Tricep Pushdown 3x10
Side Raises 3x8

LB 2
Deadlift 3x8
Leg Press 3x8
Leg Extensions 3x8
Leg Curls 3x8
Ab Routine (zie hieronder)

Ab Routine:
10 normale crunches, direct daarna 10 korte crunches op bankje (3 sets zonder pauzes)
1,5 min. Sitting Hold
1,5 min. Side to Side Holds
1,5 min. Horizontal Plane Hold

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 23:24 ----------

ik begin morgen maar weer met UB 1, kijken of het beetje bevalt

Zo snel gekeken ziet het er prima uit. Voor abs adviseer ik je hanging leg raises en planks.

Zo snel gekeken ziet het er prima uit. Voor abs adviseer ik je hanging leg raises en planks.

bedankt voor een reactie voor het slapen gaan :) met horizontal plane hold bedoel ik planks en ik denk dat ik die hanging leg raises er wel als extra bij doe, als opwarmertje (to failure). ik ben weer blij dat ik met een fatsoenlijk schema verder kan, heb de afgelopen 3 weken een beetje in een winterdip gezeten, slecht gegeten (ben wel op 80 kg blijven steken), slecht getraind en heb volgens mij ook wel wat kracht ingeleverd. nu maar weer vreten/trainen als een beest :D

Succes man!

vandaag UB 1 gedaan, ben er nu echt helemaal lam van. geen PR's gezet zoals verwacht, verder wel goede training gehad alleen ik heb geen tricep pushdowns meer gedaan, triceps was teveel uitgeput. ik heb ook erg veel pijn aan de onderste tricepsaanhechting van mijn linkerarm, weet iemand misschien wat dit is en waardoor het komt?

Vandaag rug getraind ging lekker deadlift gedaan 6 x 120 niet nette vorm maar oké

vandaag UB 1 gedaan, ben er nu echt helemaal lam van. geen PR's gezet zoals verwacht, verder wel goede training gehad alleen ik heb geen tricep pushdowns meer gedaan, triceps was teveel uitgeput. ik heb ook erg veel pijn aan de onderste tricepsaanhechting van mijn linkerarm, weet iemand misschien wat dit is en waardoor het komt?

Aanhechting dus ik denk gewoon beetje ontstoken/overbelast, kijk het aan en als het echt irritant pijn blijft gaan doen een weekje rust nemen ofzo
Is het dan nog steeds niet weg -> doktertje

Terug
Naar boven