XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Ik geloof mijn huidplooimeter liever heren, vind het knap dat jullie vetpercentage kunnen beoordelen op een te donkere, onscherpe foto.

Je meet het bij jezelf of laat je iemand anders meten? Anders blijft mijn standpunt, dan zit er namelijk gewoon een stuk meer vetjes op je rug.

De reden dat ik denk dat het hoger ligt:

Afscheiding erector spinae heel licht te zien.
Rhomboids zijn goed aanwezig
Biceps afscheiding amper te zien> kan aan je pose liggen, volgens mij focusde je meer op je rug.
Tricepafscheiding niet/nauwelijks aanwezig (rechts een klein beetje)

Van onder de rhomboids/teres major is het gewoon een beetje een "leeg" stuk waar niet veel definitie te zien in. Dan kan je zeggen dat het minder ontwikkeld is of dat je het bovengedeelte wat meer ontwikkeld is. Als ik de foto dan ook vergelijk met mijn eigen waardeloze rugfoto in de OP dan zit je op of net boven de 16% (schouderblad/biceps/triceps/buik) Onderrug (waar bij mij het meest zit) was niet meegerekend dus het zal bij mij nog wel wat hoger liggen.

Welke methode heb je gebruikt?

Driepunts ah joh ga toch uit van de spiegel. Zie er beter uit dan in november.

Ik begin pas net met aankomen:(

Nouja gelukkig gaat t igg

Beste idd, die driepunts is zo inaccuraat als ik weet niet wat. Zit er al snel 2/3+% naast, geeft bij mij 9,5% :roflol:

Prima ik gebruik het als indicatie voor veranderingen in lichaamssamenstelling zodat ik mn voeding op tijd aan kan passen. But hey...ga na de examens gewoon cutten dus I dont care about bf.

Ja dat is ook hoe ik het aanpak, huidplooien zijn wel goed om te zien of je vet aankomt, je weet alleen niet duidelijk wat het totaal is :rolleyes:

Gefeliciteerd overigens nog kerel!

Prima ik gebruik het als indicatie voor veranderingen in lichaamssamenstelling zodat ik mn voeding op tijd aan kan passen. But hey...ga na de examens gewoon cutten dus I dont care about bf.

Juist.
Daarvoor zou ik t ook gebruiken.
Andere kunnen toch niet zeggen zeker niet via een foto.

Als ik op 10-12 % sta ben ik best droog maar ik heb dan echt geen blokjes de ander heeft het nog bij 12 %.

Gefeliciteerd nog.
Ben ik nu de jongste:D?

Thanks jongens voor de felicitaties.

Juist.
Daarvoor zou ik t ook gebruiken.
Andere kunnen toch niet zeggen zeker niet via een foto.

Als ik op 10-12 % sta ben ik best droog maar ik heb dan echt geen blokjes de ander heeft het nog bij 12 %.

Gefeliciteerd nog.
Ben ik nu de jongste:D?

ik word 9 okt 18, jij?

16 nov 18 hier

heujj ik ben de jongste

Nee ik ;)
Later bitches :D

Haha moest iets typen

Aight over 25 minuten word ik 19

bodybuilder_congratulations_card-p137848907962752219b21fb_400.jpg

thanks jay!

Superchille training gehad qua gewicht. Wel zieke koppijn doopt overdruk door verkeerd ademen :P.
incline bench naar 3x8x45 op Smith tel alleen gewicht eraan (pr)
dbsp: 3x8x18 (pr)
Bor: 3x8x60
dips:3x8xbw (prima, vaker doen)

Terug
Naar boven