XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Aanhechting dus ik denk gewoon beetje ontstoken/overbelast, kijk het aan en als het echt irritant pijn blijft gaan doen een weekje rust nemen ofzo
Is het dan nog steeds niet weg -> doktertje

ja ik moet sowieso nog een afspraak maken voor de dokter dus komt goed uit.

vandaag UB 1 gedaan, ben er nu echt helemaal lam van. geen PR's gezet zoals verwacht, verder wel goede training gehad alleen ik heb geen tricep pushdowns meer gedaan, triceps was teveel uitgeput. ik heb ook erg veel pijn aan de onderste tricepsaanhechting van mijn linkerarm, weet iemand misschien wat dit is en waardoor het komt?

Tijdens het trainen al of spierpijn? Heb zelf namelijk soms echt een vlammende spierpijn in mijn triceps op één bepaald punt..

Zullen we deze log gewoon doortrekken tot 16 november, toen zijn we officieel begonnen.

Laatst bewerkt:
Haha toch wat meer tijd nodig?

ja na de zomer mag deze log niet sterven

We kunnen wel foto's maken op 1 juni hoor, maar ik ga pas na de examens cutten. Ik begin dus pas eind mei/begin juni met cutten. En aangezien er toch niks te winnen valt en de meeste gasten al weg zijn, kunnen we beter gewoon doortrekken.

Mee eens

ik train niet 4 keer in de week maar doe wel ub/lb met 4 verschillende trainingen die ik elke week doorschuif (dus elke week vervalt één training zeg maar die ik dan direct de week erop doe). kan ik niet beter een fully upper body schema maken voor maandag én vrijdag (dezelfde training met dezelfde oefeningen op beide dagen) en dan op woensdag alleen benen incl deadlift doen? squats durf ik nog niet aan met mijn knie. dan doe ik op woensdag wel LB 1 met buikspieren erbij en ga ik voor maandag en vrijdag een combinatie maken van UB 1 en UB 2 met afwisselende pull/push oefeningen (de belangrijkste). is het dan ook overkill als ik alle upper body compounds doe (BW vervang ik met T-Bar Row) en dat ik er dan nog isolatie-oefeningen bij doe?

Ga dan Push/pull/benen volgen
Of je doet wat je nu zegt, 2x ub 1x lb

Nog even squats melden:
Alles flink onder par
2x8x65
8x70

is het normaal om 70kg te squatten? ik doe het namelijk ook alleen ik vind het tamelijk laag.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:25 ----------

Ga dan Push/pull/benen volgen
Of je doet wat je nu zegt, 2x ub 1x lb

Nog even squats melden:
Alles flink onder par
2x8x65
8x70

zal ik dan gewoon maandag UB 1 doen, woensdag LB 1 en vrijdag UB 2? heb ik dan niet teveel rust?

Kun je zeker proberen.
Liever meer rust dan weinig.

Squat gaat niet geweldig vooruit, maar ik moet wel melden dat ik de grond bijna aantik met mn reet ;)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:31 ----------

En ik dl ook nog maar 90

Kerel ga gewoon trainen ipv druk maken om details. 3x pw ublb is prima! Extra rust is alleen maar goed.

Voordeel is dat je per twee weken alles drie keer traint. Met push/pull/benen pak je alles maar 1 keer per week.

ben sowieso al goed aan het trainen en zwaar eten, daar maak ik me niet druk over. alleen ik wil wel alles eruit kunnen halen :p en mijn deadlift is maar 80, ik wilde vandaag niet zwaarder gaan omdat ik beetje pijn heb aan mijn onderrug. maar trainer zei vandaag tegen mij dat dat hoort bij deadlift dus ik ga woensdag maar eens 90kg deadlift proberen en dan eventueel de 100 aantikken want qua kracht lijkt me dat een makkie

Net ub training gedaan. Ben ongeveer 2 weken ziek geweest. Laatste trainingen waren afgelopen weekend (zaterdag en zondag). Wilde eigenlijk rustig beginnen maar merkte eigenlijk meteen dat mijn lichaam op zich zo goed als hersteld was.

BP
8x40
6x52.5
2x5x65 VPR
3x70 PR
Ging wel lekker. Volgende keer 3 setjes 65kg.

Chin ups
2x6xBW+5
Ok, next time 3 setjes.

CGBP
8x55
2x5x60 VPR
Nice.

Achteraf best tevreden. Bp en cgbp vind ik wel lekker gaan. Shoulder press gaat echt k*t de laatste tijd. Ga denk ik 2xpw bbsp doen, met dumbbells ga ik niet vooruit :trollface:

ben sowieso al goed aan het trainen en zwaar eten, daar maak ik me niet druk over. alleen ik wil wel alles eruit kunnen halen :p en mijn deadlift is maar 80, ik wilde vandaag niet zwaarder gaan omdat ik beetje pijn heb aan mijn onderrug. maar trainer zei vandaag tegen mij dat dat hoort bij deadlift dus ik ga woensdag maar eens 90kg deadlift proberen en dan eventueel de 100 aantikken want qua kracht lijkt me dat een makkie

Goed aan het trainen en zwaar aan het eten.. Seems legit.
En nee pijn in je onderrug hoort niet bij deadlift. Het kan wat stijf zijn, je doet er dan verstandig aan om niet te zwaar te gaan.

Net ub training gedaan. Ben ongeveer 2 weken ziek geweest. Laatste trainingen waren afgelopen weekend (zaterdag en zondag). Wilde eigenlijk rustig beginnen maar merkte eigenlijk meteen dat mijn lichaam op zich zo goed als hersteld was.

BP
8x40
6x52.5
2x5x65 VPR
3x70 PR
Ging wel lekker. Volgende keer 3 setjes 65kg.

Chin ups
2x6xBW+5
Ok, next time 3 setjes.

CGBP
8x55
2x5x60 VPR
Nice.

Achteraf best tevreden. Bp en cgbp vind ik wel lekker gaan. Shoulder press gaat echt k*t de laatste tijd. Ga denk ik 2xpw bbsp doen, met dumbbells ga ik niet vooruit :trollface:

Nette training weer!
Wat is vpr? :p

Goed aan het trainen en zwaar aan het eten.. Seems legit.
En nee pijn in je onderrug hoort niet bij deadlift. Het kan wat stijf zijn, je doet er dan verstandig aan om niet te zwaar te gaan.

ik train prima imo, ik pak sowieso elke trainingsdag wel compounds aan en ik laat geen spiergroep achter. daarnaast eet ik (alle kcal opgeteld) ongeveer 3500+ kcal per dag (wel dirty) en boek ook redelijke progressie, maandelijks ongeveer +1kg

Nette training weer!
Wat is vpr? :p

Volume pr. Dus als voorbeeld: vorige keer deed ik met bp 5x65, nu 2x5x65. Zelfde voor cgbp, vorige keer 5x60, nu 2x5x60. Dus zegmaar meer volume met hetzelfde gewicht. Beetje flauw misschien ;)

ik train niet 4 keer in de week maar doe wel ub/lb met 4 verschillende trainingen die ik elke week doorschuif (dus elke week vervalt één training zeg maar die ik dan direct de week erop doe).

Waarom kun je niet 4x per week trainen dan?

ik train prima imo, ik pak sowieso elke trainingsdag wel compounds aan en ik laat geen spiergroep achter. daarnaast eet ik (alle kcal opgeteld) ongeveer 3500+ kcal per dag (wel dirty) en boek ook redelijke progressie, maandelijks ongeveer +1kg

Je bent dus zwaar aan het trainen en goed aan het eten.

Terug
Naar boven