XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Ik gain 0,5kg per week, dafuq

Ik ga vpr ook maar gebruiken, klinkt handig want ik zet telkens pr neer met uitleg

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:14 ----------

Ik ga vpr ook maar gebruiken, klinkt handig want ik zet telkens pr neer met uitleg

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:14 ----------

Dubbelpost :P

Maar 0,5kg per week is best veel. Ik zit nu al tijdje rond 74kg, kracht gaat wel vooruit opzich. Zou misschien is minder hard bulken want met 0,5kg per week zul je ook wel wat vet aanzetten. 1-1.5 kg per maand is toch mooi zat, jij zit nu rond 2kg per maand.

Dubbelpost :P

Maar 0,5kg per week is best veel. Ik zit nu al tijdje rond 74kg, kracht gaat wel vooruit opzich. Zou misschien is minder hard bulken want met 0,5kg per week zul je ook wel wat vet aanzetten. 1-1.5 kg per maand is toch mooi zat, jij zit nu rond 2kg per maand.

Hij traint pas een jaar, ik zeg niet dat het 0,5 kg spier is hoor...maar het gaat sneller dan bij mij.

Je bent dus zwaar aan het trainen en goed aan het eten.

dat ja, sorry voor de foutjes die ik maak

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 21:40 ----------

Volume pr. Dus als voorbeeld: vorige keer deed ik met bp 5x65, nu 2x5x65. Zelfde voor cgbp, vorige keer 5x60, nu 2x5x60. Dus zegmaar meer volume met hetzelfde gewicht. Beetje flauw misschien ;)

Waarom kun je niet 4x per week trainen dan?

op welke dag moet ik ook trainen dan? zaterdag/zondag? op die dagen is de sportschool alleen 's ochtends open en dan train ik minder goed, ik voel me prima bij 3xpw en heb die extra dagen rust wel nodig.

Net lb gedaan thuis.

Squat
8x40
6x50
6x60
5x80 PR
1x90 PR
Diepte was goed volgens mij.

RDL
5x50
5x70
2x5x90 VPR

Had 2.5 week niet gedeadlift en 3 weken niet gesquat, toch best tevreden :D
Was steeds ziek en vind dit best zware oefeningen dus deed toen gewoon extra setjes leg press en lunges.

Laatst bewerkt:
Netjes man!

Netjes inderdaad!

Nog even verschil tussen half november-half januari. Sure pose is iets beter, maar zie wel iets verschil.

2013-02-03 20.10.37.jpg

veel bredere taille :D ik ben niks meer veranderd sinds november..

Als je die taille er weer af krijgt zeker netjes resultaat!

trainen jullie ook buikspieren individueel? valt me op dat ik helemaal geen buikspieren heb, alleen kleine bobbeltjes als ik ze aanspan.

Ik doe alleen hanging leg raises en wat planks voor stabiliteit
Is meerendeel genen, maar je kunt ze wel wat groter maken

oke doe wel op di en do

Terug
Naar boven