AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Wat betreft je foto, je ziet wel duidelijk meer massa. Taille is wel iets toegenomen, maar ik heb het idee dat chest ook zeker vooruit is gegaan!
Ga zo door man, die taille cut je er wel weer vanaf!

UB vandaag.

BP
9x40
6x52.5
2x5x65
1x80 PR
Ging lekker, 80kg ging vrij makkelijk vond ik.

BB SP
8x30
5x37.5
5x45 PR
1x50 PR
Moet wel opletten met die stang terugleggen, doe het nu meestal op de grond maar dat vinden mn schouders niet altijd fijn. Voor de rest tevreden met de gewichten :D

CGBP
3x5x60 VPR
Eindelijk gelukt :P

Opmerking:
Ben tevreden met de presses. Ik ga bp en sp voorlopig niet maxen gewoon normale setjes in mn reprange.

heb nieuw schema gemaakt, wat zal beter zijn, mijn ub/lb waarbij ik LB 2 weglaat of deze split:

Maandag
Borst, Biceps, Schouders

Incline BP 3x8
Cable Flyes 3x8
DB SP 3x8
Hammer Curls 3x8
Side Raises 3x8
Chin ups 3xTF

Dinsdag
Buik, doe ik thuis

Woensdag
Benen

Deadlift 3x8
Leg Press 3x8
Leg Extensions 3x8
Leg Curls 3x8
Calf Raises 3x40

Donderdag
Buik, doe ik thuis

Vrijdag
Rug, Triceps

Pull ups 3xTF
T-Bar Rows 3x8
CCBP 3x8
Seated Cable Rows 3x8
Tricep Pushdowns 3x8
OTCE 3x8

Buikoefeningen (di en do)
3x 10 normale/10 korte crunches
1,5 min. Sitting hold
1,5 min. Side to Side Holds
1,5 min. Hor. Plane Hold

UB vandaag.

BP
9x40
6x52.5
2x5x65
1x80 PR
Ging lekker, 80kg ging vrij makkelijk vond ik.

BB SP
8x30
5x37.5
5x45 PR
1x50 PR
Moet wel opletten met die stang terugleggen, doe het nu meestal op de grond maar dat vinden mn schouders niet altijd fijn. Voor de rest tevreden met de gewichten :D

CGBP
3x5x60 VPR
Eindelijk gelukt :P

Opmerking:
Ben tevreden met de presses. Ik ga bp en sp voorlopig niet maxen gewoon normale setjes in mn reprange.

Netjes man!

Chickenkip: squat?

flinke pr's iwgw goeie dag vandaag of zaten ze er al langer in?

Checken: zeker ub/lb

flinke pr's iwgw goeie dag vandaag of zaten ze er al langer in?

Vorige week had ik moeite met 7x57,5.....dus nee ze zaten er niet al in:p
Progressie blijft hopelijk wel even. Ik zit nu in mijn vierde week beta-alanine en mijn tweede week creatine.

Krachtstats atm

Squat 5x85
Deadlift 5x110
Incline bench 9x57,5

Ik ben nu lekker aan het bouwen.

Over het algemeen hanteer ik de volgende repranges:

Squat en deadlift 5x5
Sumo deadlift 8+
Leg ext en leg curl 15-20
Alle borst oefeningen 8-10
Rug 10-15
Schouders 12-15
Armen 8
Kuiten 15-20

Ik doe overal 3x8, maar ga 2x p/week benchen met eens 5x5 en andere keer 3x8

En dan zegt die b*ch ikwilgrootworde ook nog eens dat ik 5x5 moet doen op deadlift :p

LB vandaag.

SQ
8x40
6x50
5x60
2x5x70 VPR
6x80 PR <- kon wel 1-2 herhalingen meer maar zou dan niet met mooie vorm zijn :P
Tevreden, diepte was ook beter vond ik. Volgende keer 2-3 sets 80kg.

RDL
6x50
5x70
2x5x90
Was zwaar voor hams door leg curls ervoor en ook onderarmen hadden het niet makkelijk.

Opmerking:
Ben wel tevreden met sq en rdl. Squat gaat toch beetje bij beetje vooruit. RDL blijf ik nog best zwaar vinden.

Lekker jay, vind je rdl niet interessanter op hogere reps?

Lekker jay, vind je rdl niet interessanter op hogere reps?

Nee vind het zo wel prima werken. Is eigenlijk pas 2e week dat ik rdl zo doe. Deed voorheen stuk lichter en op techniek. Had bij die 90 al wel gripproblemen als ik eerlijk ben. Ik zak ook erg langzaam naar beneden om de stretch in mn hamstrings te voelen en daardoor heb ik toch de stang langer in mn handen. Dus als ik hoger in reps ga (weliswaar met lichter gewicht) zal de grip ervoor zorgen dat ik fail ipv mn hamstrings.

Ik weet dat je bij 90kg nog geen gripproblemen hoort te krijgen maar het is denk ik gewoon een kwestie van tijd voordat ik aan dat gewicht gewend ben. Deadlift nog niet erg lang natuurlijk en ben vrij hoog begonnen voor iemand die het pas net doet. Blijf denk ik nog een tijdje op 90 zitten totdat het wat comfortabeler aanvoelt. Reps zal ook wel te maken hebben gehad met de leg curls vlak ervoor, dit ga ik de volgende keer ook anders indelen ;)

Damn is echt weer beetje dood dit topic :(

UB vandaag.

BP
8x40
6x52.5
5x65
7x65 (3-4 met spot)
Ging iets minder dan vorige keer, opwarming ging ook stuk stroever.

Chin ups
2x6xBW+5
Volgende keer toch 3 setjes doen.

CGBP
7x60 PR
4x60
3x60
Toch nog een pr bijna aan het einde van de training :P

Laatste 2 setjes gingen wat moeilijker dan normaal. Had een spotter die een andere manier van benchen had. Deed zijn handen heel anders, klemde zn duimen ook niet om de stang en bij mij voelde dat heel raar. Had het gevoel dat de stang uit mn handen zou vallen. Hij deed met suicide grip ofzo. Volgende keer lekker op mn eigen manier benchen. Kon ongetwijfeld meer herhalingen bij de laatste 2 setjes, maar het voelde gewoon oncomfortabel dus kan mij dan toch niet maximaal geven.

Opmerking:
Bp ging iets minder en net als bij cgbp blijf ik gewoon op mijn eigen manier benchen en niet met die suicide grip.

Ik heb even niet getraind.
Toch lekkere training jay!

Ik ben kcal aan het afbouwen en - op dat biertje van zodrekt na- eet ik op onderhoud.. Vanaf maandag rond 2300 kcal

Nog ff Squat posten
Squat:
3x8x70

LB gedaan op de vroege zondagmorgen.

SQ
7x40
6x55
5x70
5x80 <-- knieën kwamen iets voorbij tenen dus ff terug naar 70 gegaan
5x70
Next time 3 setjes van 70, want dat voelt het meest comfortabel en mijn techniek is dan ook beter.

Leg press
10x125
12x150
10x175
Tevreden, deed het heel gecontroleerd.

RDL
6x50
5x70
2x5x92.5
Toch 2.5kg erbij gepakt op laatste 2 setjes ;)

Opmerking:
Squats ga ik dus wat lager in gewicht voor betere uitvoering. Leg press ging ok, rdl gaat ook prima tot nu toe.

Terug
Naar boven