Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Idd, en dan zeggen dat een meisje ze gemaakt heeft :fa:

Creatine nog niet gebruiken is onzin.. Het punt waar het moeilijker gaat ligt dan gelijk al hoger en je bereikt het sneller :P

:roflol: Naja jammer genoeg kan ik m nergens echt goed neerzetten, dus dan moet ik zeggen dat dat meisje een midget was:rolleyes:

In!
1m86
73 kg (5 maanden geleden 64kg)
Vetpercentage 9%

Bench Press: 75kg
Squat: 105 kg

Supplements:
Lean gain (eiwit shake)

Pics van before en momenteel komen vanavond.

Nette squat :p

Pm BabyStile ff je stats dan kan hij ze in de begin post zetten :)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 11:36 ----------

:roflol: Naja jammer genoeg kan ik m nergens echt goed neerzetten, dus dan moet ik zeggen dat dat meisje een midget was:rolleyes:

Haha ga je gewoon ergens waar je m wel goed neer kan zetten.. Neem aan dat je familieleden niet altijd thuis zijn? :p

Haha ga je gewoon ergens waar je m wel goed neer kan zetten.. Neem aan dat je familieleden niet altijd thuis zijn? :p

Nee niet altijd idd, alleen die foto's maken is altijd zo een gedoe, en ik ben ook nog eens de meest luie persoon op de wereld :D

.

Laatst bewerkt:
Aaaa, 88kg is ook rond de 70kg. Toch?

Lijkt me leuk! Maar wat voor foto's moet je van jezelf maken en hoe vaak?
En met 75 kg kan ik nog wel mee doen toch??

Vandaag maar weer is een training pakken:)

Lijkt me leuk! Maar wat voor foto's moet je van jezelf maken en hoe vaak?
En met 75 kg kan ik nog wel mee doen toch??

Haha 75 is wel goed ja

Begin foto's en eind foto's.. Als je t leuk vind kun je tussendoor ook progressiefoto's plaatsen :p

Haha 75 is wel goed ja

Begin foto's en eind foto's.. Als je t leuk vind kun je tussendoor ook progressiefoto's plaatsen :p

selectie is soepeler geworden? die dude is ook maar 178 xD

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 12:40 ----------

vanmiddag lowerbody!

selectie is soepeler geworden? die dude is ook maar 178 xD

Hmm.. Nouja t is rond de 70 en rond de originele 180-185 cm :p

Uiteindelijk wordt toch per persoon gekeken wie de beste progressie gemaakt heeft.. Anders is t niet te doen, ik haal daniel enzo toch nooit in kwa vvm enzo :p

Nouja, vanochtend tikte de weegschaal de 67 kilo aan, kijken of ik de 70 nog kan halen voor einde van t jaar :p

Ik maak trouwens denk: -front relaxed, back relaxed, side chest, front double biceps, back double biceps en front abs and thighs.

Ik maak trouwens denk: -front relaxed, back relaxed, side chest, front double biceps, back double biceps en front abs and thighs.

Ja, bij side chest ook benen bij betrekken?

Vandaag weer even knallen in de gym! Borst, triceps en onderarmen aan de beurt, ffies pompen op de BP dus :D

krijg je toch goede indruk van het geheel, maar het belangrijkte is dat de foto's altijd van dezelfde poses gemaakt zijn

Ja sowieso zelfde poses idd. En probeer ook zelfde belichting

Ik post vanavond de foto's ;)

Hmm.. Nouja t is rond de 70 en rond de originele 180-185 cm :p

Uiteindelijk wordt toch per persoon gekeken wie de beste progressie gemaakt heeft.. Anders is t niet te doen, ik haal daniel enzo toch nooit in kwa vvm enzo :p

Nouja, vanochtend tikte de weegschaal de 67 kilo aan, kijken of ik de 70 nog kan halen voor einde van t jaar :p

Ooh lengte klopt helemaal niet trouwens, 178 was een hele tijd geleden uit me hoofd. Toevallig vorige week nog precies opgemeten en was 181 cm.

Ooh lengte klopt helemaal niet trouwens, 178 was een hele tijd geleden uit me hoofd. Toevallig vorige week nog precies opgemeten en was 181 cm.

Haha nouja gewoon ff stats (en foto's als je die al hebt) naar babystyle pmen dan kan hij je in de begin post zetten:)

Ik keek net laatst ook op mijn paspoort stond er 174 cm :roflol:

Terug
Naar boven