Fitness Seller

The battle of the Ecto's

hee xyzyx hoeveel test heb je eigwnlijk voor je kuur? genoeg voor 500 ew?

Snepke, hoe krijg je het voor elkaar om zulk slechte kwaliteit fotos te maken met een one x

Maar als je AAS in huis hebt neem ik aan dat je ze ook gaat gebruiken, vraag is alleen wanneer of...?

:roflol: T is tot 2016 houdbaar dus kan t genoeg laten liggen.. Wilde tijdens de zomer on gaan maar alleen als ik mijn voeding en eten 100% op orde heb. Anders gebruik ik het volgend jaar rond deze periode als bulk kuur mits ik dan een redelijk gewicht heb.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:45 ----------

hee xyzyx hoeveel test heb je eigwnlijk voor je kuur? genoeg voor 500 ew?

t is 1-3 winny 1-10 500mg test en daarna nolva.

Hahahaha u srs

:roflol: T is tot 2016 houdbaar dus kan t genoeg laten liggen.. Wilde tijdens de zomer on gaan maar alleen als ik mijn voeding en eten 100% op orde heb. Anders gebruik ik het volgend jaar rond deze periode als bulk kuur mits ik dan een redelijk gewicht heb.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:45 ----------

t is 1-3 winny 1-10 500mg test en daarna nolva.

nee het is 1-3,5 winny.... 40 mg per dag:)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:48 ----------

anyway wacht maar even drie jaar xD

Pfff.. ik weet niet man, als ik jou was zou ik het nog even lekker laten liggen. Ik geloof best dat je er verstandig mee omgaat, maar het is geen easy way naar gains. Bijna iedereen die een kuurtje heeft gedaan raadt aan om het pas na ongeveer 3 jaar trainen te gebruiken. Als je natty nauwelijks nog vooruitgang boekt.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:51 ----------

Bijna 2 jaar! Binnekort cheap ass mn abbo verlengen :D

Oh is geen one x lol

Pfff.. ik weet niet man, als ik jou was zou ik het nog even lekker laten liggen. Ik geloof best dat je er verstandig mee omgaat, maar het is geen easy way naar gains. Bijna iedereen die een kuurtje heeft gedaan raadt aan om het pas na ongeveer 3 jaar trainen te gebruiken. Als je natty nauwelijks nog vooruitgang boekt.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 14:51 ----------

Bijna 2 jaar! Binnekort cheap ass mn abbo verlengen :D

Dat is gewoon morele bullshit :roflol:

De enige reden dat ze zeggen dat je 3 jaar moet trainen is omdat je pas na lange tijd goed kan trainen, discipline hebt enz.. :p

en omdat je natty behaalde massa beter vasthoud..

Nee :( Htc desire :o

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 15:03 ----------

Maar als je goed eet rust en traint, dan heb je toch al bizarre beginnergains? Ik zou AAS pas overwegen als je zeker weet dat je rust training- en eetschema goed is, en je geen vooruitgang meer boekt.

Mocht Xyzyx zich vergrijpen aan de AAS, wordt hij dan gediskwalificeerd uit deze epische strijd der ecto's?

Je moet sowieso afwegingen maken. Ik wil voor overheid gaan werken, dan kan je niet kuren.

Haha ik kan toch niet meer bij de overheid werken omdat 4 lui die ik niet ken hadden gezegd dat ik gezegd had dat zij auto van iemand moest vernielen :roflol: .

2 lui die iets verklaren = wettelijk bewijs -> strafblad.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 15:12 ----------

Mocht Xyzyx zich vergrijpen aan de AAS, wordt hij dan gediskwalificeerd uit deze epische strijd der ecto's?

:fa:

Er is hier geen prijs aan verbonden toch?
Als iedereen nou een +/- een tientje inlegt, kun je een mooie waardebon van een supplementen bedrijf van winnen of een mooie tank top of iets in die richting.
Altijd leuk toch?

Just an idea.

Er is hier geen prijs aan verbonden toch?
Als iedereen nou een +/- een tientje inlegt, kun je een mooie waardebon van een supplementen bedrijf van winnen of een mooie tank top of iets in die richting.
Altijd leuk toch?

Just an idea.

Er is geen enkele manier waarop je eerlijk de progressie zou kunnen meten :p

Ik kom van 66 kilo dus natty zal ik veel meer kunnen gainen.. Maar als je kijkt naar het uiteindelijke resultaat zullen anderen veel beter er bij kunnen staan :p

Terug
Naar boven