MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Ik doe een beetje een vaag schema
A-B-A // B-A-B
Aanstaande week:
Ma: Borst, triceps, onderarmen
Di: Benen, buik
Woe: Rug, schouders, biceps
Do: Benen (of cardio als ze nog niks kunnen van dinsdag), buik
Vrij: Borst, triceps, onderarmen

Volgende week:
Dan op maandag rug, woensdag borst en vrijdag rug

Ik doe een beetje een vaag schema
A-B-A // B-A-B
Aanstaande week:
Ma: Borst, triceps, onderarmen
Di: Benen, buik
Woe: Rug, schouders, biceps
Do: Benen (of cardio als ze nog niks kunnen van dinsdag), buik
Vrij: Borst, triceps, onderarmen

Volgende week:
Dan op maandag rug, woensdag borst en vrijdag rug

Ok interessant, wrm doe je geen schouders bij borst en onderarmen bij rug als ik vragen mag?

Met bent over rows train je ook rear delts vandaar. En eigenlijk heb ik daarvoor geen reden meer dusja... Gewoon routine

ik doe wendler, soort ub/lb doe ik. 3x per week, 4 lifts.
ma: A wo:B vr:C ma : D etc

ik doe wendler, soort ub/lb doe ik. 3x per week, 4 lifts.
ma: A wo:B vr:C ma : D etc

Ok interessant. Ik heb 5 maanden ub/lb gedaan en doe dus sinds kort push/pull. Ik was niet echt te spreken over de ub dagen omdat je dan 5 spiergroepen doet en ik dus nooit echt het maximale uit 1 spiergroep kon halen, vooral mijn armen en schouders waren de klos, die zijn bijna niet gegroeid.

Ok interessant. Ik heb 5 maanden ub/lb gedaan en doe dus sinds kort push/pull. Ik was niet echt te spreken over de ub dagen omdat je dan 5 spiergroepen doet en ik dus nooit echt het maximale uit 1 spiergroep kon halen, vooral mijn armen en schouders waren de klos, die zijn bijna niet gegroeid.

Het is een beetje passen en meten.

Ik vind het zelf veel leuker dan 3 daagse split.

Hm ik ga anders 5 dagen in de week. Split is niks voor mij, in het weekend sporten zit er niet in hier. Die sportschool is om 2 uur al dicht en meestal wordt ik rond een uurtje of 12 wakker

5 dagen per week trainen is imo onnodig als je natty bent.

Welke supps gebruiken jullie trouwens? Ik alleen Whey, wil wel creatine gaan gebruiken

Mhm, twijfel of ik zou meedoen. Aan de ene kant ben ik nog altijd ecto, aan de andere kant neem ik nooit foto's & ga ik af op de mening van anderen.

<- stats (alleen licht vet wss hoger)

je herstel ligt niet zo hoog als een juicer.

supps:

-creatine (morgen weer beginnen)
-whey perfection
-strong! (pre-workout)

Ik heb het idee dat ik prima herstel, heb jij andere ervaringen dan?
Na een weekend niet trainen (ik drink trouwens ook niet, laat staan roken of smoken) kan ik niet wachten weer te beginnen

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 20:25 ----------

Welke creatine gebruik jij? Ik heb nog niet echt een idee welk merk t beste is? Zit te kijken naar de van bodylab, heb met bodylab wel goede ervaring

Laatst bewerkt:
gewoon monohydraat van een van de boardsponsors, prijs/kwaliteit van bodyenfit is goed.

Doe jij aan die oplaadfase? En hoeveel gram per dosis en hoeveel dosissen per dag neem je?

Ik doe geen oplaadfase. ik neem zo'n 4 gram.

Per dag?

nee per jaar

Terug
Naar boven