Fitness Seller

The battle of the Ecto's

lool sorry man, had net powernap gehad van 3 uur xd was helemaal ****ed up in mn hoofd, had het zelfs nog met hoofdrekenwerk gedaan en dacht van ''ja, zo is het perfect :)''

Haha maakt niet uit joh :P

Was je nog gaan deadliften en squatten onder begeleiding?

Haha maakt niet uit joh :P

Was je nog gaan deadliften en squatten onder begeleiding?

nee man, ben niet heengeweest. moest met mijn tekenklas ergens in het landschap een schilderij maken (ik weet het, beta as ****. heb ook maar wat met een kwast op een papier zitten stampen en het abstracte kunst genoemd) en ik was pas om 5 uur terug bij school + ik was hartstikke moe. heb nu elke dag dat als ik terug van school kom dat ik van 2/3 uur tot 7 uur ga slapen, zo moe ben ik altijd. trainen lijdt er ook onder.

Vakantie is dan toch beter.
90 dagen transformeren en dan naam veranderen in: IkBenGrootGeworden

allerlaatste dan.
links zomer 2012, recht zomer 2013.

40837d1370524070-ikwilgrootworde-liften-vreten-repeat-dem-progression.jpeg

Stuk meer massa en definitie :p

77kg weeg ik nu
ff een pic hoe ik er nu bij sta:

manorexia.jpg

srs

:roflol:

Je hebt hoger vet%

Umad

Geniale topic, volgend jaar wil ik ook meedoen :P
Misschien ben ik te lang, aangezien er rond de 1,85 bij 75 kg werd gevraagd ofzo?

hoe doen jullie het eigenlijk tijdens vakanties met trainen? of trainen jullie dan niet? ik heb een faggotgym gevonden in frankrijk, ik overweeg om daar mn daagjes door te brengen in de zomer. beter dan contact zoeken met snobbistische fransozen die van mij verwachten dat ik vloeiend frans spreek. k*tmensen.

deze challenge is k*t, volgend jaar doen we allemaal een kuur test dbol deca en dan gaan we kijken wie de meeste gyno krijgt.

Terug
Naar boven