AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Vandaag pull training gedaan, ook maar meteen wat pics gemaakt.

DL
10x55
8x75
5x95
2x5x115 VPR

Db row (per kant)
2x5x45 PR

Rest was niet echt interessant :P

http://www57.zippyshare.com/v/67347432/file.html

http://www57.zippyshare.com/v/65158240/file.html

http://www57.zippyshare.com/v/23843121/file.html

Op foto's valt definitie wel beetje weg, in de spiegel zie ik meer lijnen zegmaar ;)

Foto106 28-05-2013.jpg

Laatst bewerkt:
Nice man, staat aardig droog ook nog.

Alleen die DB Row... is this real life? Hoe doe je die precies?

Nice man, staat aardig droog ook nog.

Alleen die DB Row... is this real life? Hoe doe je die precies?

Thanks man.

Ja ik deed echt 45kg maar het was iets te zwaar voor het lekkere, ik wilde het gewoon ff proberen :P
Volgende keer dus weer terug naar 40kg, kan ik normaal 8-10 fatsoenlijke reps mee.

Ik doe db rows echt vanuit mn lats zegmaar, probeer zo min mogelijk uit mn armen te doen. Waarschijnlijk heeft ieder zo zn eigen manier maar bij mij voelt het gewoon lekker in mn rug. Anders film ik het wel een keertje, kan nooit kwaad om techniek te laten checken ;)
Laatste 2 reps zijn meestal niet helemaal zuiver maar dat mag ook wel bij deze oefening, is 1 van de weinige oefeningen waarbij je tenminste een beetje kunt cheaten om laatste reps eruit te krijgen zonder al te snel een blessure op te lopen :D

Pendlay rows probeer ik wel echt superstrikt uit te voeren.

Woog vanochtend 76.7kg ben daar blij mee :D

Focus nu op droog proberen te staan en mass te gainen. Ben dus wel iets afgevallen maar zal vooral vocht en vet zijn denk ik. Onderste abs beginnen nu wel goed door te komen dus dat is mooi.

Gister een push training gedaan, buiten bp niet veel bijzonders gewoon wat gepompt.

BP:
wu
8x60
4x70 + 1 spot (5 reps was wel gelukt denk ik)
2x75 + 3 spot VPR

Net thuis een pull training gedaan:

DL
wu
5x100
2x5x120 VPR
Moest daarna 5 min bijkomen was echt fokking zwaar :eek: Failde op grip, rug kon nog wel iets meer aan.

Bor
Vind dit echt een k*toefening, voelt gewoon niet lekker aan mn lats vind db, cable en tbar rows veel fijner dus blijf die gewoon lekker doen. Deed vroeger ook geen bor en toen groeide mn rug ook prima.

Db row (per kant)
8x40
6x40
Strikter dan vorige keer.

Verder nog wat shrugs, reverse flyes en reverse barbell curls (is echt een killer voor onderarmen :D)

Als het goed is maandag weer lekker benen trainen.

Laatst bewerkt:
momentele krachtstats:

BP: 3x8x75, Incline 3x8x70
CGBP: 3x8x70
SQ n.v.t.
DL n.v.t.
BOR n.v.t
kan nu bijna 8 pull ups
kan nu 30x+ dips (+ 10 kg kan ik eerste set 18, dan 12, dan 8)
T-bar rows met 50kg aan stang
Shoulder press 3x8x26, volgende weer 28 kg proberen
Leg press 3x8x100 (ben langzaam benen aan het opbouwen, doe alleen deze oefening voor benen)
Seated cable rows 3x8x75

meh

momentele krachtstats:

BP: 3x8x75, Incline 3x8x70
CGBP: 3x8x70
SQ n.v.t.
DL n.v.t.
BOR n.v.t
kan nu bijna 8 pull ups
kan nu 30x+ dips (+ 10 kg kan ik eerste set 18, dan 12, dan 8)
T-bar rows met 50kg aan stang
Shoulder press 3x8x26, volgende weer 28 kg proberen
Leg press 3x8x100 (ben langzaam benen aan het opbouwen, doe alleen deze oefening voor benen)
Seated cable rows 3x8x75

meh

Vind je stats een beetje uit verhouding. Een bench van 75, een cgbp van 70 en een shoulder press van 26?
Heb het idee dat je triceps (en schouders) overheersen

Vind je stats een beetje uit verhouding. Een bench van 75, een cgbp van 70 en een shoulder press van 26?
Heb het idee dat je triceps (en schouders) overheersen

ja klopt, mijn triceps is juist kleiner qua verhouding dan mn borst; borst ''lijkt'' mn beste spiergroep. is 26 kg voor schouders zwak?

ja klopt, mijn triceps is juist kleiner qua verhouding dan mn borst; borst ''lijkt'' mn beste spiergroep. is 26 kg voor schouders zwak?

Ligt eraan wat je bedoelt. 26kg db niet, 26kg bb wel.
Daarom stond er in mijn post ook dat misschien je schouders ook overheersen.
Want een 75kg bench en 70kg cgbp is niet in verhouding.

Ligt eraan wat je bedoelt. 26kg db niet, 26kg bb wel.
Daarom stond er in mijn post ook dat misschien je schouders ook overheersen.
Want een 75kg bench en 70kg cgbp is niet in verhouding.

schouders overheersen niet, en die 26 kg doe ik met dumbbells per arm. mijn borst, tja... goed gevormd (al zeg ik het zelf), alleen ik ga vanaf nu alleen incline doen om meer te focussen op upper chest. doe ik misschien mijn cgbp verkeerd? ik doe die gewoon met mijn handen op schouderwijdte en heb verder een goede vorm, lichte arch en voeten stevig op de grond. net zoals een gewone bp, maar dan mijn handen op schouderwijdte.. wat ik dan ook raar vind is dat mijn borst als spiergroep groter lijkt dan mijn triceps. mijn triceps is niet eens zo groot.....

schouders overheersen niet, en die 26 kg doe ik met dumbbells per arm. mijn borst, tja... goed gevormd (al zeg ik het zelf), alleen ik ga vanaf nu alleen incline doen om meer te focussen op upper chest. doe ik misschien mijn cgbp verkeerd? ik doe die gewoon met mijn handen op schouderwijdte en heb verder een goede vorm, lichte arch en voeten stevig op de grond. net zoals een gewone bp, maar dan mijn handen op schouderwijdte.. wat ik dan ook raar vind is dat mijn borst als spiergroep groter lijkt dan mijn triceps. mijn triceps is niet eens zo groot.....

Ik kan je fysiek niet beoordelen, want ik heb geen up to date foto's van je;). Maar gewoon vanuit je stats had ik het idee dat je triceps overheersend zijn in je borstoefeningen.
Ik CGBP veel closer trouwens, rond borstwijdte.

Schouderwijdte is prima volgens mij doe ik ook.
Volgens mij is het best normaal dat je CGBP in de buurt van je bp zit probeer wel je armen beetje in je zij te duwen.
En licht er ook aan hoe je diep je gaat ik ga bijv eigenlijk dat ik me buik/ribben bijna aantik en dan weer omhoog en ik doe hem altijd na borst dit scheelt ook in kracht.

ik train met een schema met niet-synergistische oefeningen door elkaar heen, zoals borst/biceps, rug/triceps etc.. en ook bij cgbp doe ik mijn ellebogen zo dicht mogelijk langs mijn zij, ook nog full ROM

ik train met een schema met niet-synergistische oefeningen door elkaar heen, zoals borst/biceps, rug/triceps etc.. en ook bij cgbp doe ik mijn ellebogen zo dicht mogelijk langs mijn zij, ook nog full ROM

Dan vind ik je CGBP gewoon vrij normaal wel ietsjes aan de hoge kant maar kan ook zijn dat die je gewoon beter licht.

Vandaag benen:

Squat
wu
5x60
5x70
5x80 vpr

Verder leg press, leg curls, leg extension, seated calf raises en nog wat buikspieroefeningen.

na een fikse knieblessure nu alweer stuk of 6 keer gesquat.
Ook vandaag:
sq
8x20
8x40
8x50
5x70
5x75
5x77,5
5x80
5x85

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 21:38 ----------

na een fikse knieblessure nu alweer stuk of 6 keer gesquat.
Ook vandaag:
sq
8x20
8x40
8x50
5x70
5x75
5x77,5
5x80
5x85

borst biceps zonet, hier wat enkele oefeningen
incline bp 3x6x70kg, gaat wel redelijk snel vooruit
db flat chest flyes 3x8x12 kg (kreeg hier pijn aan mijn schoudergewrichten, weet iemand misschien waarom?)
biceps shizzle, beetje chin ups, concentration curls etc. ging prima.
morgen naar sportschool en contact zoeken met de fysio die daar rondloopt, eventueel praten over pols, nek, middenrug, onderrug en knieen + onder begeleiding sq en dl proberen

Push vandaag, thuis gedaan:

Bp
wu
6x60
5x70 vpr
3x70 (te weinig rust genomen)

Sp
wu
8x40
6x45 vpr
2x50 vpr (eerste rep ging k*t, had op meer reps gehoopt :()

Verder nog incline dbp 10x25 vpr, incline db flyes, db upright rows en side raises.

blub

20130605_140413.jpg

20130605_140157.jpg

netjes man, buffer dan ik

Terug
Naar boven