JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes. Wat is je bf heb het idee dat je vrij snel gaint namelijk![]()

82 kg aangetikt, nu cutten. heb ook cutlog, voor de geinteresseerden. krachtstats atm (niet gemaxt)
BP 3x8x75
CGBP 3x8x72,5
Incl. BP 3x8x72,5
rest v/d compounds doe ik niet ivm verschoven rugwervels -> verdoete kaakkom, verlepte knie, zwakke pols.
Pecs lopen wel behoorlijk achter kijkend naar stats?
srs, benen lopen t*fus ver achter door blessures. kan alleen nog maar legpress doen en die doe ik 3x15x130 
Gewicht nu 64kg taille 70 cm
Wil nog iets dieper gaan vrijwel geen kracht kwijt geraakt.
pecs zijn mn beste spiergroepen, ben gewoon niet zo sterksrs, benen lopen t*fus ver achter door blessures. kan alleen nog maar legpress doen en die doe ik 3x15x130
![]()
Squat is wel iets naar beneden want heb een blessure gedaan ben daarna ook dieper gaan squaten niet meer par.
DEadlift is nu 1 x 140 maar ben met techniek bezig dus ben helemaal opnieuw begonnen.
Benchpress laatst 1 x 90 gedrukt incline dumbbell press 12 x 32 flat benchpress dumbbell 6 x 38
Schoulder press 1 x 70 lang geleden dat ik dat heb gedaaan dumbbell shoulder press 8 x 28/6 x 30
Doelde er meer op dat je stats voor zowel CGBP, BP en Incl. BP vrijwel hetzelfde zijn... terwijl het BP>Incl. BP>CGBP hoort te zijn. Lijkt aan te geven dat je triceps enorm dominant zijn (i.e. pecs lopen achter).
(ik houd de bar goed vast, polsen niet op 90 graden
)Doelde er meer op dat je stats voor zowel CGBP, BP en Incl. BP vrijwel hetzelfde zijn... terwijl het BP>Incl. BP>CGBP hoort te zijn. Lijkt aan te geven dat je triceps enorm dominant zijn (i.e. pecs lopen achter).
Weet wel zeker dat het overgrote deel meer close grip bankt dan incline. Dus gaat niet echt op dit.