MuscleMeat

The battle of the Ecto's

77.3 atm, ik ga zeker niet cutten over 2 weken

82.5kg bereikt, nu dus cutten

word hier nog gelift of wut?

Had tijdje gezondheidsproblemen. Gaat beetje bij beetje beter. Had weinig slaap/erge vermoeidheid. Trainde soms in 1 maand maar 2 weken actief etc.

Krachtstats toch iets vooruit:

BP: 1x85kg
DL: 1x135kg (was zonder belt dus zit denk ik nog iets meer in)

Ben nu ook met nieuwe oefeningen bezig als bor en front squats en doe ook cardio omdat ik k*tconditie heb :trollface:

Deze week weer ff dl gemaxt omdat ik wist dat er meer inzat.

Maandag 6 mei:

DL:
WU
2x6x95 VPR
5x105 VPR (zit meer in want failde op grip xD)

Donderdag 9 mei:

DL:
WU
1x125
1x135 (oud PR)
1x140 PR! (zonder belt)

Rug was recht, ging wel moeizaam omhoog. Zit denk ik niet veel meer in, misschien nog 5kg extra als ik belt gebruik ofzo.

Vanaf nu weer setjes van 100-110 doen en dan 5 hh ofzo.

Heb zelf gisteren 5x110 gedeadlift, techniek was prima

80,8 op de weegschaal @ 14-15%

Woog vanochtend 78.5kg, bf zal wel iets van 11-12% zijn ofzo.

Vandaag LB gedaan.

SQ:
wu
5x75
1x95 PR (zonder belt)
1x100 PR (met belt voor de zekerheid)
Nu weer setjes van 75kg doen ofzo.

DL:
wu
5x105
5x110 VPR (failde weer op grip helaas, denk dat 5x115 nog wel moet lukken op zich)
Tevreden zo na SQ maxen.

Laatst bewerkt:
82 kg aangetikt, nu cutten. heb ook cutlog, voor de geinteresseerden. krachtstats atm (niet gemaxt)
BP 3x8x75
CGBP 3x8x72,5
Incl. BP 3x8x72,5
rest v/d compounds doe ik niet ivm verschoven rugwervels -> verdoete kaakkom, verlepte knie, zwakke pols.

82 kg aangetikt, nu cutten. heb ook cutlog, voor de geinteresseerden. krachtstats atm (niet gemaxt)
BP 3x8x75
CGBP 3x8x72,5
Incl. BP 3x8x72,5
rest v/d compounds doe ik niet ivm verschoven rugwervels -> verdoete kaakkom, verlepte knie, zwakke pols.

Pecs lopen wel behoorlijk achter kijkend naar stats?

Gewicht nu 64kg taille 70 cm
Wil nog iets dieper gaan vrijwel geen kracht kwijt geraakt.

pecs zijn mn beste spiergroepen, ben gewoon niet zo sterk :p srs, benen lopen t*fus ver achter door blessures. kan alleen nog maar legpress doen en die doe ik 3x15x130 :(

Doelde er meer op dat je stats voor zowel CGBP, BP en Incl. BP vrijwel hetzelfde zijn... terwijl het BP>Incl. BP>CGBP hoort te zijn. Lijkt aan te geven dat je triceps enorm dominant zijn (i.e. pecs lopen achter).

Squat is wel iets naar beneden want heb een blessure gedaan ben daarna ook dieper gaan squaten niet meer par.
DEadlift is nu 1 x 140 maar ben met techniek bezig dus ben helemaal opnieuw begonnen.
Benchpress laatst 1 x 90 gedrukt incline dumbbell press 12 x 32 flat benchpress dumbbell 6 x 38
Schoulder press 1 x 70 lang geleden dat ik dat heb gedaaan dumbbell shoulder press 8 x 28/6 x 30

Squat is wel iets naar beneden want heb een blessure gedaan ben daarna ook dieper gaan squaten niet meer par.
DEadlift is nu 1 x 140 maar ben met techniek bezig dus ben helemaal opnieuw begonnen.
Benchpress laatst 1 x 90 gedrukt incline dumbbell press 12 x 32 flat benchpress dumbbell 6 x 38
Schoulder press 1 x 70 lang geleden dat ik dat heb gedaaan dumbbell shoulder press 8 x 28/6 x 30

Nette krachtstats, zeker voor je BW.

Doelde er meer op dat je stats voor zowel CGBP, BP en Incl. BP vrijwel hetzelfde zijn... terwijl het BP>Incl. BP>CGBP hoort te zijn. Lijkt aan te geven dat je triceps enorm dominant zijn (i.e. pecs lopen achter).

ja dat klopt, maar in verhouding is borst veel groter dan triceps. hoger durf ik ook nog niet te gaan met normale BP, mijn rechterpols lijdt daar een beetje onder :( (ik houd de bar goed vast, polsen niet op 90 graden :p)

Weet wel zeker dat het overgrote deel meer close grip bankt dan incline. Dus gaat niet echt op dit.

Weet wel zeker dat het overgrote deel meer close grip bankt dan incline. Dus gaat niet echt op dit.

Ah ja dat zou best kunnen, zie meeste mensen altijd meer doen, maar goed ik heb maar een half jaar ervaring.

Maar BP bijna hetzelfde als cbbp & incline blijft raar.

Terug
Naar boven