XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

krachtstats:

Dl: 135
Sq: 95
Bp: 75

jij bent al buff man maar ja manlet hé (semi srs):p
van mij mag iedereen mee doen, hoe meer hoe beter ;)

Hmm, maar dan is het uiteindelijk niet meer the battle of the ecto's :p

Meer bedoeld om zo veel mogelijk massa te pakken en toch laag vet% te houden en uiteindelijk zo laag mogelijk te staan bij de zomer. Meer is altijd gezelliger maar na een tijdje kun je niet meer met elkaar vergelijken.. Niets tegen Sebastiaan hoor maar ik denk dat hij een beetje te breed is :p .

Als we meer mensen toe willen laten moeten we toch t onderwerp veranderen alleen als het te algemeen wordt denk ik dat het dichtgegooid wordt omdat ze geen massa logs toestaan denk ik :(

Meer bedoeld om zo veel mogelijk massa te pakken en toch laag vet% te houden en uiteindelijk zo laag mogelijk te staan bij de zomer. Meer is altijd gezelliger maar na een tijdje kun je niet meer met elkaar vergelijken.. Niets tegen Sebastiaan hoor maar ik denk dat hij een beetje te breed is :p .

Als we meer mensen toe willen laten moeten we toch t onderwerp veranderen alleen als het te algemeen wordt denk ik dat het dichtgegooid wordt omdat ze geen massa logs toestaan denk ik :(

Het is iig wel een goeie motivator voor alle ecto's out there.

Kan ik ook nog meedoen??
Grtsss

• Topic Starter Topic Starter

Groot gelijk en dan krijg ik teveel werk, nu snap ik waarom ik de topic moest maken I xyzyx I hahahahhaha.:P SORRY sebastiaan je bent te breed voor ons hehe ( compliment )

Gaan we ook een limiet zetten hoeveel mensen mee mogen doen?

Laatst bewerkt:
wat dacht je van 10?

Groot gelijk en dan krijg ik teveel werk, nu snap ik waarom ik de topic moest maken I xyzyx I hahahahhaha.:P SORRY sebastiaan je bent te breed voor ons hehe ( compliment )

Gaan we ook een limiet zetten hoeveel mensen mee mogen doen?

Haha je hoeft niet constant de 1e post aan te passen hoor :p

Ik wil op zich ook wel meedoen. Stats momenteel: 182cm, 74kg, 9% en train nu zon 5 maanden serieus met voedings en trainingsschema.

Ik ben niet van plan om vaak foto's te maken, maar doe het meer om trainingen te vergelijken.

Je mag alleen meedoen als je gewicht minstens 8 kilo onder je lengte is? :cool:

Ik wil op zich ook wel meedoen. Stats momenteel: 182cm, 74kg, 9% en train nu zon 5 maanden serieus met voedings en trainingsschema.

Ik ben niet van plan om vaak foto's te maken, maar doe het meer om trainingen te vergelijken.

Haha waarom geen foto's maken? Niemand was buff geboren en veel schraler dan mij zal je er wel niet bij gestaan hebben :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 21:07 ----------

Je mag alleen meedoen als je gewicht minstens 8 kilo onder je lengte is? :cool:

Haha als je profiel stats kloppen mag je wel mee doen hoor :cool:

Oh wacht je deed al mee als je blessure over ging toch? :p

Haha waarom geen foto's maken? Niemand was buff geboren en veel schraler dan mij zal je er wel niet bij gestaan hebben :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 21:07 ----------

Haha als je profiel stats kloppen mag je wel mee doen hoor :cool:

Oh wacht je deed al mee als je blessure over ging toch? :p

Juistem, tegen die tijd zal ik waarschijnlijk de lichtste zijn :( maar ook het hardste terugkomen!

Maar was eigenlijk als tip, anders krijg je mensen die mee doen die veel "buffer" zijn in verhouding en dan kan je dus niet echt een goede vergelijking maken, just my 2 cents.

Juistem, tegen die tijd zal ik waarschijnlijk de lichtste zijn :( maar ook het hardste terugkomen!

Maar was eigenlijk als tip, anders krijg je mensen die mee doen die veel "buffer" zijn in verhouding en dan kan je dus niet echt een goede vergelijking maken, just my 2 cents.

Haha ja true.. :p

Spiergeheugen doet wel veel hoor..

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 21:33 ----------

Dit was 65 kilo, inmiddels wel iets zwaarder maar niet veel :p
DC38A6D7-64E6-4015-BA23-E2A7ED072467-5533-0000025C0D77991A.jpg

Terug
Naar boven