MuscleMeat

The battle of the Ecto's

• Topic Starter Topic Starter
Dit was 65 kilo, inmiddels wel iets zwaarder maar niet veel :p
DC38A6D7-64E6-4015-BA23-E2A7ED072467-5533-0000025C0D77991A.jpg

Wat doet die plakband en schaar op je wc pot? Thahahahha :roflol:

waarom zo huilen over stats, alsof gewicht veel zegt...

waarom zo huilen over stats, alsof gewicht veel zegt...

Hmm, true. Maar sebastiaan is wel een stuk buffer dan de rest van ons + hij heeft al een goed lopend log.

Ergens moet je de grens trekken, hij zit ver boven zijn lengte -100 dus objectief kijkend past dat er niet echt bij :p . Niets tegen Sebastiaan hoor!

Misschien als dit bevalt een 2e versie maken waarbij meer mensen mee kunnen doen, tegen die tijd hebben we toch wel een hoger lichaams gewicht mag ik hopen :p

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 21:57 ----------

Lol dat valt best nog mee. Ik zat op 68kg @ 197 ^^

Ik kwam van 53.4 :p

damn 53 kg op 185 is strafkamp:p
ik snap wel dat je ergens een grens moet trekken.
sebastiaan is idd veel te buff. maar minimaal acht kg verschil met je lengte is bullshit.

ik begon twee jaar geleden zelf op 54 kg - 175 cm - 12/13 % bf

:eek: shit dat is gwn bijna borderline anorexia

:roflol: Bijna wel ja, resultaat van epische stress

T trieste was nog wel dat ik inmiddels al een tijdje weer normaal at en er weer wat normaler uit begon te zien dus zal me niet verbazen als ik onder de 50 kilo ben geweest.

Niet bewust overigens, heb geen eetstoornis oid.

Doe mij tog maar in boys. wat extra motivatie om te blijven knallen is nooit mis!

77kg bij 1.75m

bp 110
dl 180
sq 120

nee ben niet echt ecto meer maar gaat meer om vooruitgang tog

2e3bpxg.jpg

ik zie goede armen, schouders en traps!

Hmm, klopt maar t is lastig vergelijken.. Jij gained waarschijnlijk 1 kilo vvm in de tijd dat ik er 4 zou pakken omdat ik nog half in de beginner gains zit. :p

Ik voel me altijd heel lullig als ik mensen moet afwijzen maar je zegt zelf al dat je geen ecto bent :( . Om nou voor dit topic ff 7 kilo ofzo kwijt te raken is ook niet de bedoeling denk ik :p

In eerste instantie wilde we t echt rond de 70 kilo en tussen de 180-185 houden maar zijn we nu al wat van afgeweken.

Jij hebt al t fysiek waar de meeste van ons naar streven voor de zomer :roflol: . Dat feel als je afgewezen wordt op DBB omdat je te buff bent :p

Doel van dit topic is ook om van ecto naar geen ecto meer te gaan en elkaar daarin te stimuleren :p . Als t een succes wordt maken we na de zomer wel een vervolg voor iedereen die geen zin heeft een eigen log te maken.

na de zomer kuren toch I Xyzyx I ?:p

Terug
Naar boven