Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Of Xyzyx gaat diegenen pm'en die nog geen foto's gestuurd hebben. Lijkt mij niet heel veel moeite op zich, gwn 1 standaard pm maken en dat naar die 10 mensen sturen ofzo xD

Nieuwe mensen lijkt mij ook niet echt handig, sommigen (waaronder ik) hebben denk ik al nieuwe stats dan 2 weken geleden. Bijv. een pr ofzo en dan moet je dat ook weer gaan aanpassen.

Of Xyzyx gaat diegenen pm'en die nog geen foto's gestuurd hebben. Lijkt mij niet heel veel moeite op zich, gwn 1 standaard pm maken en dat naar die 10 mensen sturen ofzo xD

Nieuwe mensen lijkt mij ook niet echt handig, sommigen (waaronder ik) hebben denk ik al nieuwe stats dan 2 weken geleden. Bijv. een pr ofzo en dan moet je dat ook weer gaan aanpassen.

Maar dat is dan toch alleen in hun nadeel?

Stiwaz had wel foto's geplaatst, zal straks ff iedereen pm doen

Je hoeft ze toch niet te zoeken ze komen vanzelf maar hierheen en foto's maken moeten ze toch zelf doen

Hoe kan dat in zo'n korte tijd als ik vragen mag. We zijn net 2 weken bezig :p

Heb ik een aantal redenen voor :p

1. zat bij 60kilo op een plateau
2. bulk serieus doorgezet
3. trainingsmaatje die ook deadlift, squat en bp
4. Meer motivatie door dit topic
5. b*ch ass gf naaide me, woede helpt altijd ^^

Ok dan moet je het er ff met xyzyx over hebben als je nieuwe mensen wilt. Dan hou ik mij er verder buiten.

Je snapt t verkeerd t maakt mij niet uit maar ik vind je tegen argumenten niet kloppen.Verder lijkt me t gewoon hoe meer mensen hoe meer competitie er zal zijn dus hoe meer strijd.

@Nesselaar: Ik zou wel even kijken naar het verschil tussen je squat en je deadlift.

Of je deadlifttechniek is k*t of je squat niet diep genoeg.

@Nesselaar: Ik zou wel even kijken naar het verschil tussen je squat en je deadlift.

Of je deadlifttechniek is k*t of je squat niet diep genoeg.

Ik heb een onder rug blessure gehad dus 2 maande niet getraind.
En ik squat indd gfewoon parallel omdat als ik dieper ga niet me techniek goed kan houden( hier probeer ik natuurlijk wel aan te werken)

Ik heb een onder rug blessure gehad dus 2 maande niet getraind.
En ik squat indd gfewoon parallel omdat als ik dieper ga niet me techniek goed kan houden( hier probeer ik natuurlijk wel aan te werken)

Ok, duidelijk! Dan kan deadlift iig wel wat hoger:p

Heb ik een aantal redenen voor :p

1. zat bij 60kilo op een plateau
2. bulk serieus doorgezet
3. trainingsmaatje die ook deadlift, squat en bp
4. Meer motivatie door dit topic
5. b*ch ass gf naaide me, woede helpt altijd ^^

Nice ;)

Je snapt t verkeerd t maakt mij niet uit maar ik vind je tegen argumenten niet kloppen.Verder lijkt me t gewoon hoe meer mensen hoe meer competitie er zal zijn dus hoe meer strijd.

Wat vind je er niet aan kloppen dan? Ik zeg alleen kost meer werk enzo, omdat we nu al begonnen zijn.

Maar kun jij met argumenten komen waarom er wel nieuwe mensen moeten komen, want het is altijd makkelijk mij de schuld te geven waarom mijn argumenten niet kloppen ;)

Terug
Naar boven