XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Ja daarom zeg ik ook geen nieuwe mensen. Buiten dat zij dan een nadeel hebben, kost het ook weer werk om nieuwe mensen te zoeken en foto's te maken etc.

Hoe kan dat in zo'n korte tijd als ik vragen mag. We zijn net 2 weken bezig :p

Als je de techniek onder de knie hebt trek je sowieso wel een stuk meer :p

Ja dat geloof ik graag. Ik ga zometeen voor het eerst deadliften, hoop dat het wat gaat worden :p

Haha t is niet een hele moeilijke oefening maar wanneer fout gedaan kan t wel flinke blessures geven..

Belangrijkste is niet met je rug te trekken

Haha t is niet een hele moeilijke oefening maar wanneer fout gedaan kan t wel flinke blessures geven..

Belangrijkste is niet met je rug te trekken

Ok :p

Wat vind jij eigenlijk van nieuwe deelnemers. Ik had er net namelijk een discussie over met Nesselaarr en we hebben allebei een andere mening: hij wil wel nieuwe deelnemers, ik niet :p

Ok :p

Wat vind jij eigenlijk van nieuwe deelnemers. Ik had er net namelijk een discussie over met Nesselaarr en we hebben allebei een andere mening: hij wil wel nieuwe deelnemers, ik niet :p

Geen idee eigenlijk.. T zou mij niet zoveel uitmaken, uiteindelijk gaat t om zichtbare progressie. Hoe later zij beginnen hoe minder tijd ze hebben..

Zit net ff die foto's door te kijken maar groot deel van jullie is echt niet ecto :p

Meeste staan droog waardoor ze buff lijken..

Alleen ikwilgrootworden is eigenlijk iets te buff maar goed :p

Uiteindelijk gaat t om progressie en niet om t uiteindelijke resultaat

soon: elite member--> ikbengrootgeworden.

nesselaar is niet klein, mootje ook niet. mootje is kurkdroog.

Idd, de enige echte ecto is Xzyx :trollface:

Goeie benen idd, Maar UB is ook echt niet ecto avatar zegt genoeg.

Goeie benen idd, Maar UB is ook echt niet ecto avatar zegt genoeg.

thanks. nouja we zien in de zomer wel wat het wordt hè.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 19:35 ----------

:fuu:

Inb4 1-10 500mg test
11-16 150mg trt
17-29 200 mg tren
17-31 500 mg test

:trollface:

150 trt? bridgen op 125 bedoel je denk. spuit wat makkelijker een halve mililiter:p
waarom 12 weken tren? ik zou 8 weken doen en test idd twee weken langer laten doorlopen.

:trollface:

Jongens jullie weten veel te veel van AAS :p dacht dat dit the battle of the natty ecto's was

moet maandag weer aan de nolvadex. zes weken creatine is voorbij, mijn hele systeem ligt plat.:D

die ZMA kuurtje werkt wel goed damn !!

''googled ZMA & nolvadex''

Terug
Naar boven