- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon paar nootjes joh
flinke testboost als je veel vetten eet.
Hoe zien jullie voedingsschema's er eigenlijk uit? Ik eet momenteel als een r*tard maar ben wel van plan binnenkort weer iets in elkaar te flansen.

op squats en deadlifts kan ik niet leven. Glute ham raise kan niet, leg extension/leg curl is er niet, geprobeerd met kabels maar das ook rampzalig. Daar moetwn we dus maar eventjes voor naar de gym 
Was het te druk voor ( er was een klas bezig). Later nog wel farmer walks gedaan.

Hoe zwaar had je deadlift en squat?
Altijd als ik ga fitnessen met gym, moeilijk gay dingen doen. Mochten 1x free weight area in. Ik dus deadliften, komt die vent eraan: nee dit is slecht voor je rug blablabla. Ik zat pas op 40 kilo -______-
Gast, dafaq you talking about. Holle rug ftw, die vent zo van ja echt slecht. ik: zoek eens op deadlift en leer wat
Onwetende instructeurs everywhere![]()
Net één van de betere benentrainingen gehad!
Plan was om zwaarder te squatten, dus 105 kg. Eerste setje nog even 100 kg gedaan en toen door een wiskundige fout met 110 in de weer gegaan haha. ;p Het ging opzich wel maar kon op het laasts lang zo diep niet meer dus volgende week maar 105.
En natuurlijk na het laatste kwam ik er pas achter dat ik het verkeerde gewicht had gepakt..

Beter toch!
Ik had laatst ook met squat, squat normaal 4x8x60, maar ging echt supersimpel terwijl het vorige keer best zwaar was. Toen maar na 2x8x60, 2x8x70 gedaan. En sowieso parallel gesquat, chill![]()
Klopt maar ben er wel achter dat vorm = groei.
Voel altijd goed benentraining en het shirt zeik nat met zweet.