- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
omdat je het ook gelijk kan.eten. blijf een half uurtje langer zittwn om het te laten zakken. en.hoppa gewoon slaap doortrekken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor eigen veiligheid maar lager gewicht gedaan.Vandaag schouders triceps biceps.
Ging bijna fout bij 2e set shoulder db press, opeens me linker arm geen controle meer over.. kon net optijd dumbbell laten vallenVoor eigen veiligheid maar lager gewicht gedaan.
sdp
18x10
22x5 (hier ging het fout)
20x9
20x9
shoulderpress machine
40x9
40x8
40x8
frontraises
10x 11
10x11
10x10
superset met side raises
6x9
6x8
6x8
upright rows
25kg? x12
25kg? x12
25kg? x11
superset met rear delt flys
5x10
5x10
5x9
single set 5x11
tricep pushdowns
25x8
25x8
25x7
hammer curls (op preacher curl kussen)
11x10
11x9
11x9
db bicep curl
16x9
14x8
tricep ext one arm
7x12
7x12
inb4 te hoge volume voor schouders
ik wilde inderdaad zeggen dat volume hoog ligt. 20 sets voor schouders? dude...

)
)

deadlifts met 40 kg heb ik ook nooit het nut van ingezien. grotere schijven erop zodat je hem goed op de grond kan zetten is het beste.

Tis de eerste keer dat ik het doe, iedereen moet ergens beginnen
En bovendien woog de stang leeg 12kg en had ik 2 schijven van 15kg eraan gedaan, dus schijven van 25kg is nog geen optie omdat het dan wss te zwaar gaat worden. Deadlifts wil ik gewoon rustig opbouwen qua gewicht net als elke andere oefening, ik ben niet van plan om zwaarder te gaan trainen alleen maar omdat anderen het zwaarder kunnen dan mij.
oh als je er al grote schijven om hebt zitten gaat het wel goed. gaat er puur om dat je het gewicht normaal moet kunnen neerzetten. Deadlift kan je vrij snel zwaar op gaan, ik voel me een beetje neergezet alsof ik niet nadenk over.mijn techniek en gewoon een hoop gewicht erop pleur. ik bedoel het allemaal goed, man. kracht=massa, op babygewichten ga je straks niet meer groeien.

Ik weet dat je het goed bedoeld
En ik had bewust een stang van 12kg genomen zodat ik er zwaardere gewichten op kon doen zodat de stang verder van de grond af is. Ik ga gwn 2xpw deadliften en hoop dat mijn houding en kracht dan verbetert.

Thanks, jij bent trouwens lekker bezig en bovendien ziet je profielpic er nice uit
Ik heb nog ff een vraag: Zou het handig zijn dat ik ook nog ga squatten?
Dit is namelijk mn 2-daagse splitschema:
rug/hams/bi (pull dag) en borst/tri/schouders/quads (push dag)
Deadlift doe ik dan op rug/hams dag omdat je bij dl beide spiergroepen traint. Ik zou dan best nog willen squatten, maar met squatten pak je zowel quads als hams dus ik heb geen idee of ik die dan wel moet doen.
Ik zou eventueel rug/hams/quads en biceps op 1 dag kunnen doen, maar dat gaat erg zwaar worden met dl, sq, leg press, pull ups etc.
deadlifts met 40 kg heb ik ook nooit het nut van ingezien. grotere schijven erop zodat je hem goed op de grond kan zetten is het beste.