XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

ik heb er wel zo de t*fus in dat ik volgende week deload heb haha.

Haha wendler heeft ook deload weken? Als ik met stronglifts begin ga ik gewoon 4x per week doen en 5x5 dl er bij.. Merk vanzelf wel wanneer t teveel wordt en dan hou ik weekje rust en schakel ik over naar 3x per week :p

Zeker met squatten zal ik niet snel overtrainen omdat ik max er nooit uit haal

Haha wendler heeft ook deload weken? Als ik met stronglifts begin ga ik gewoon 4x per week doen en 5x5 dl er bij.. Merk vanzelf wel wanneer t teveel wordt en dan hou ik weekje rust en schakel ik over naar 3x per week :p

Zeker met squatten zal ik niet snel overtrainen omdat ik max er nooit uit haal

nee gewoon 3x doen. verander het schema.nu niet, het is goed zoals het is.

Wil ik aan me bro vragen om foto's te maken, ligt die al te pitte :roflol:

t*ring, nog steeds spierpijn van woensdag dl 1x100
Maar vandaag rest day, moet werken aan mn profielwerkstuk presentatie :(

Ik doe 8 reps op mpress. Was vorige keer echt kapot, traps gingen ook echt goed naar de klote. Heb wel het idee dat ik wat te ver naar achter leun

Net terug van trainen, pr op decline bench press :D

Decline bench press
8x40
6x50
5x60
5x67.5 PR
5x70 PR

Voor de rest nog oefeningen als cable crossovers, dips, low incline dbp, shoulder press (suckte btw :p).

Mooie training!

Jij was toch degene die gewicht onbelangrijk vond?
wat ben je lekker veranderlijk of zal ik het flexibel noemen?:p

Ik zei dat er meer dingen belangrijk zijn, maar ik heb niet gezegd dat ik het onbelangrijk vond ;)
Ik had je al gezegd dat het in dit topic om progressie gaat, dus dan is gewicht zeker een belangrijk aspect.

Bovendien mag ik iemand toch wel een compiment geven als diegene een goede workout heeft gehad of mag dat tegenwoordig ook niet meer ???

Ik zei dat er meer dingen belangrijk zijn, maar ik heb niet gezegd dat ik het onbelangrijk vond ;)
Ik had je al gezegd dat het in dit topic om progressie gaat, dus dan is gewicht zeker een belangrijk aspect.

Bovendien mag ik iemand toch wel een compiment geven als diegene een goede workout heeft gehad of mag dat tegenwoordig ook niet meer ???

ja ergens heb je wel gelijk man:p

Zo, thuis van sinterklaas vieren.. Totaal pas 1300 kcal op :roflol:

Eens kijken of ik in 2.5 uur 2200 kcal op kan eten..

Terug
Naar boven