XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Nu wil jij mij zeker de mond snoeren door te bepalen wanneer het einde verhaal is, dat bepaal ik lekker zelf mannetje.

Omdat jullie dit negeerden zal ik dit nog ff posten:

En blijkbaar kon mijn conclusie dus wel:

Ik zei met sp gebruik je minder tri omdat ik dus minder spierpijn heb en dat blijkt ook waar te zijn. Ik zeg niet dat dit met andere oefeningen ook het geval is, dat maken jullie ervan.

Ben jij ooit gepest mr E-hero. Jij legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.
Ik vraag enkel en alleen om een bron. Die geef je na lang zeuren dan eindelijk. Prima, conclusie die je trekt is nu wetenschappelijk ondersteund.

Daar zeg ik toch ook niks over, dat doe je goed. Ik zeg dat je je conclusie moet maken mbv een bron. Dat heb je nu gedaan. Einde verhaal.

Je vroeg om een bron, die heb je en nu ontkracht je direct de betrouwbaarheid ervan en zeg je dat het broscience is. Als je hier zo zeker van was waarom vroeg je er dan naar ? Wanneer je niet zeker bent in een discussie kan je je er ook beter niet in mengen. En met te zeggen dat je sp nauwelijks je triceps merkbaar sterker maakt blijf ik vooralsnog gelijk hebben vindk. Probeer maar eens een tijdje zonder tricep oefeningen te trainen en zie je hoe dat je afgaat. Vraag me af of je dan met die sp gains in je triceps kan pakken. Met compound oefeningen pak je meerdere spieren aan maar dat betekend niet per defenitie dat je er meer op gaat gainen. Bron graag ?

Ben jij ooit gepest mr E-hero. Jij legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.
Ik vraag enkel en alleen om een bron. Die geef je na lang zeuren dan eindelijk. Prima, conclusie die je trekt is nu wetenschappelijk ondersteund.

Wat heeft dit met pesten te maken dan? En waarom blijf je nog doorgaan met de discussie?

Is erg zielig dat je direct over iemands verleden uitgaat m.b.t. een discussie alhoewel je hier niet eens zeker van bent :) lachwekkend.

wat n kinderlijk gedoe hier, ben blij dat we daar als semi-ecto's overheen zijn gegroeid :trollface:

Ik heb mn bron gevonden zal mij verder een worst wezen wat jullie van mijn mening vinden.

EDIT: ik vind gewoon dat we nu weer normaal tegen elkaar moeten kunnen doen als er trainingen gepost zijn. Laat het een les zijn voor jullie dat ik niet alleen maar onzin uitkraam. Ik weet dat jullie mij nu gaan haten omdat ik gelijk had, maar ik zit hier ook niet om vrienden te maken ;) Doe dit puur voor mijzelf.

Laatst bewerkt:
Je vroeg om een bron, die heb je en nu ontkracht je direct de betrouwbaarheid ervan en zeg je dat het broscience is. Als je hier zo zeker van was waarom vroeg je er dan naar ? Wanneer je niet zeker bent in een discussie kan je je er ook beter niet in mengen. En met te zeggen dat je sp nauwelijks je triceps merkbaar sterker maakt blijf ik vooralsnog gelijk hebben vindk. Probeer maar eens een tijdje zonder tricep oefeningen te trainen en zie je hoe dat je afgaat. Vraag me af of je dan met die sp gains in je triceps kan pakken. Met compound oefeningen pak je meerdere spieren aan maar dat betekend niet per defenitie dat je er meer op gaat gainen. Bron graag ?

Ik ontkracht de bron helemaal niet, pannenkoek. Jay ondersteund zijn bron nu goed, dus zijn conclusie is nu goed. Het punt waar ik over val is een conclusie trekken uit spierpijn,iets wat zo veranderlijk als de pest is ( rust, voeding spelen een grote rol).
Waarom moet ik nu bronnen leveren voor iets wat ik niet gezegd heb?

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 20:46 ----------

Ik heb mn bron gevonden zal mij verder een worst wezen wat jullie van mijn mening vinden.

EDIT: ik vind gewoon dat we nu weer normaal tegen elkaar moeten kunnen doen als er trainingen gepost zijn. Laat het een les zijn voor jullie dat ik niet alleen maar onzin uitkraam.

niemand beweert jouw ongelijk. We vragen om een bewijs, jij wordt boos. Dus ik denk dat jij even normaal moet doen.

Is er überhaupt iemand die meer drukt met sp dan bp? T zou niet eens uitmaken dat je bij schouder triceps minder pakt omdat je toch meer drukt tijdens t banken :p

Ik ontkracht de bron helemaal niet, pannenkoek. Jay ondersteund zijn bron nu goed, dus zijn conclusie is nu goed. Het punt waar ik over val is een conclusie trekken uit spierpijn,iets wat zo veranderlijk als de pest is ( rust, voeding spelen een grote rol).
Waarom moet ik nu bronnen leveren voor iets wat ik niet gezegd heb?

Omdat je mijn uitspraak wel ontkracht. Als hij gelijk heeft waarom zet je de discussie dan voort ? Zoals ik al eerder zei spierpijn is niet perse een indicatie van groei maar je weet wel min of meer wat je erdoor traint. Het is geen betrouwbare bron maar wel een indicatie alhoewel je er geen concrete conclussies uit kan trekken.

Veel lager niveau hierzo tov de semi ecto's :trollfacex:

Is er überhaupt iemand die meer drukt met sp dan bp? T zou niet eens uitmaken dat je bij schouder triceps minder pakt omdat je toch meer drukt tijdens t banken :p

verschilt niet veel bij mij
22kg incline shoulders
24kg incline bp

dumbbells wel te verstaan

goed getraind allemaal!:)

Terug
Naar boven