Jay93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Als je even kijkt wat ik een paar posts eerder heb neergezet dan zie je dat ik ook dacht dat bij een bp meer tricepsactiviteit plaatsvind, dit omdat de lange kop dan meer word geactiveerd.
Triceps spreek je met ontzettend veel oefeningen aan in een training voor borst-schouder, dit kan je alleen zeggen als je ALLEEN in een training bp doet en dat vergelijkt met een andere training waar je ook ALLEEN een sp doet, beide met dezelfde intensiteit, dezelfde voeding , evenveel slaap, etc.
Waar ik (en ikwilgrootworden ook wel denk ik)op doelden is dat je je standpunten moet bewijzen, simpelweg zeggen dat het zo is dat gaat niet op. Zo ontstaat broscience, je hebt er een artikel bijgezocht wat als bewijs levert en nu is het pas de beurt aan anderen om artikelen te zoeken die dit weerleggen.
Oh we zijn nog niet klaar met de discussie en ookal weerleggen andere het, ik heb mijn artikel gevonden

Maar ik heb weleens alleen bp training gedaan en alleen sp training (dus borst/tri ene dag en schouders andere dag) en ik had na bp training meer spierpijn, mn triceps waren echt leeg en bij sp niet.
Maar jij concludeert dus dat ik nooit eerder een borst/tri en schouders training apart heb gedaan, dan kun jij ook wel beter aan je redenatie werken.
En ik heb mijn standpunt toch bewezen, dus wat zeik je zou.
Als je even kijkt wat ik een paar posts eerder heb neergezet dan zie je dat ik ook dacht dat bij een bp meer tricepsactiviteit plaatsvind, dit omdat de lange kop dan meer word geactiveerd.
OOOh nu lekker terugkrabbelen nu ik mijn artikel heb gevonden. You srs bro?

bitchfight